01 May 2017

Noviteti u martu i aprilu


U martu sam nabavila samo jedan noktoproizvod, ali sam u aprilu nadoknadila propušteno te sada pravim dvomesečni pregled novina u kolekciji mi i na našem tržištu.


Essence je promenio uvoznika, a uvoznik je promenio marketinški pristup te je na moju adresu stigao zanimljiv paketić sa par komada šminke, o kojima ću pisati na Instagramu (@cajkinekandze), i četiri laka iz tri linije. Blossom Dreams nadlak na vodenoj bazi je jedini martovski novitet i uspešno je testiran na holo folijama. Očekujte recenziju uskoro. Što se novih Essence lakića tiče, u pitanju su: The Gel 92 Red Carpet?, Glow & Care 02 Go For Glow, Glow & Care 06 Berry Caring i Colour Boost 11 Instant Match.


U iščekivanju sajma, uz ulaznicu mi je od Ultra Sun stigao i set od tri lakića po njihovom izboru. To su Savita, Rekha i Frida. Pošto Savitu već imam, ovaj primerak će ići u paketić za nagradnu igru kako bi i neka od vas mogla da uživa u tom divnom laku.


Na samom sajmu (29. Sajam kozmetike Dodir Pariza) najmanje sam gledala lakove, pažnju sam posvetila pre svega šminki i pločicama za pečatiranje.


Ovde možete da vidite detalje MoYou pločica koje sam uzela. U pitanju su Back to the 70s 03, Asia 09 i Asia 11.


Spomenuh da se promenio uvoznik za Essence. Sada je uvoznik Lilly, a u Lilly drogerijama je aktuelna Blossom Dreams kolekcija. U njoj se nalaze dva pigmenta - hrom i irizirajući, za koje ne znam preko čega se nanose (uglavnom se ovakvi pigmenti koriste preko nelepljivog gel nadlaka), vodeni nadlak, mirišljava turpija (ni meni nije jasno) i ulje za zanoktice koje, sudeći po sastavu, nije loše. Cene su redom 339 dinara za pigmente, 309 dinara za nadlak i ulje i 169 dinara za turpiju. Na slici iznad možete videti i sve nove lakove u Essence ponudi. Linije Glow & Care i Colour Boost su potpuno nove i lakovi koštaju 239 dinara, a The Gel linija je dobila dopunu u vidu nekoliko novih boja. Tu je i brzosušeći nadlak koji se nešto ustručavam da probam jer imam toliko drugih nadlakova u opticaju, ali ako ga je neka od vas testirala, javite mi utiske. Cena mu je 239 dinara. U DMu je još uvek aktuelna We Are kolekcija, sa tri krem laka. Drugi drogerijski novitet koji mi je zapao za oko je Bourjois La Laque nadlak, koji bi trebalo da bude hibridni. Videla sam ga u Liliju, a ima ga i na Jasminovom sajtu po ceni od 1059 dinara. Na Jasmin sajtu postoji i set koji čine La Laque lak i nadlak, po ceni jednog laka, tj. 899 dinara. Nedrogerijske novitete možete videti u izveštaju sa sajma, a jedina nova informacija u odnosu na ono što sam tamo spomenula je da se Liv Delano proizvodi mogu naći na Planeta kozmetike sajtu.



2 comments:

  1. Mmmmmm.... plocice me bas privlace... :-)
    Savita je bozanstvena! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva sam se uzdržala da ne uzmem još koju pločicu. Da su samo malo jeftinije, moguće je da bih ih uzela 5.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...