23 June 2016

p2 Sand Style 090 Opulent


Vratila sam se sa prinudnog odmora od blogovanja (i generalno od računara) i za danas sam spremila članak o jednom od lakova koji mi poduže stoje neisprobani. p2 lakovi su nam nažalost nedostupni i zato ovih nekoliko koje imam trošim tako nerado. No ako ih ne isprobam, onda zaista ničemu ne služe i zato ću se potruditi da u narednom periodu kombinujem prikazivanje svežih, aktuelnih lakova sa onima koji to više nisu.


I am back from my forced leave from blogging (and computer in general) and I have prepared for today another post about a polish that has been untried for quite awhile. p2 polishes are sadly unavailable outside of Germany, which is why I am hesitant to use them. However, if they are just sitting untried, they are of no use to me, so I shall try in future to combine posts about fresh, current polishes with those about polishes that no longer are that.


p2 Sand Style 090 Opulent jedan je od desetak p2 teksturnih lakova, koji su bili u prodaji pre dve-tri godine, a sada se više ne proizvode. Ovo je crni teksturac sa plavo-zelenim šimerom. Nije jedinstven, mada ga to ne čini ništa manje privlačnim jer nijedan lak ove kombinacije boja iz nekog razloga nije uvezen kod nas. Nažalost, poput Rimmel Total Eclipse, koji mu je potpuno jednak, ni konzistencija ni pigmentacija mu nisu na nivou drugih teksturaca. Nisam očekivala da bude crn kada se osuši jer crni teksturci to nikada i nisu već poprime siv ton. Na to sam bila spremna, ali sam očekivala da dva sloja budu dovoljna za potpuno pokrivanje, ali mestimično možete videti neujednačenu boju. Još jedna stvar me je razočarala, a to je postojanost - sa vrhova noktiju mi se izlizao već prvog dana. Nije se krzao posle toga, ali i to je bilo dovoljno da manikir izgleda neuredno. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


p2 Sand Style 090 Opulent is one of about dozen p2 textured polishes, which were in stores two-three years ago, and are no longer made. This is a black textured polish with greenish-blue shimmer. It is not unique, but that fact doesn't make it any less attractive to me since no such polish was imported in Serbia. Sadly, like Rimmel Total Eclipse, which is a true dupe, neither its formula, nor pigmentation are on par with other textured polishes. I did not expect it to be black when dried, black ones never are, but turn grey. However, I did expect it to give full coverage in two coats, but you can see patches of uneven colour. Another thing that disappointed me was durability - I had tipwear on the first day. I did not get any chipping afterwards, but this was enough for me not to consider this mani neat. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Rimmel Total Eclipse - p2 Sand Style 090 Opulent

14 comments:

  1. Šteta što nije bolji kvalitet kad je toliko lep. :(
    Dopada mi se što je zatvarač u boji šljokica.

    ReplyDelete
  2. a taman sam zaboravila na rimmel... divan je i oprastam mu lose strane. stvarno su nasi uvoznici ljudi bez ukusa

    ReplyDelete
  3. meni je svejedno krasan *.*
    ovog se nisam uspjela dokopat, ali imam duplića pa se donekle mogu utješiti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne vredi plakati nad ovim. Imaš li Maybelline ili Rimmel?

      Delete
  4. Textured is not me - but I love the green glitters in it, very interesting to look at!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It looks a bit like textured OPI Unripened.

      Delete
  5. You look very elegant in these shades!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...