24 April 2016

Matching Manicures - Delicate Print


Današnja tema za usklađene manikire je jedna od onih koje se mogu tumačiti na više načina. Moja prva pomisao je bila porcelan, a odmah potom mi je na pamet pala čipka. No ni najfinija čipka se ne može porediti sa čipkom koju stvara priroda te sam na kraju završila sa paučinom na noktima.

Today's matching manicures theme is one of those that can be interpreted in so many ways. My first thought was fine china, but immediately afterwards I thought abut lace. However, not even the finest lace can compare to the lace created in nature so I ended up with cobwebs n my nails.



Color Club Beyond
mi je poslužio kao osnova. Ovaj motiv paučine je sa Moyra Labyrinth pločice, a za pečatiranje sam koristila zaista odličan srebrni lak - Born Pretty Silver. Šta su druge devojke spremile možete videti na linkovima ispod.


Color Club Beyond
served as a base for this mani. Spiderweb design is from Moyra Labyrinth image plate and I used a truly amazin silver polish to stamp it - Born Pretty Silver. You can see what other gals came up with at the links below.








16 comments:

  1. Oh wow, this is cool - love it!
    I look forward to getting stamping skill like you have <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. You have great creativity and now you also have some really good tools so now all that's left is practice. :)

      Delete
  2. Ovo super izgleda!!!
    Mooožda bi mi bila draža tamno siva pozadina čisto da ova fina paučina više dođe do izražaja, ovako mi ovaj CC "krade" poglede ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo je trebalo da napravim kontru - holo pečatiranje na običnoj podlozi, no sada je kasno za to. :)

      Delete
    2. Jep, ili tako :)
      Čisto da paučina (i samo ona) bude u prvom planu!

      Delete
    3. Vala uživo se ništa osim paučine nije ni videlo. :D

      Delete
  3. ovo je zadnji motiv kojeg bi se sjetila, mreza je odlična sa srebrenim lakom

    ReplyDelete
  4. Very nice outcome and I like the base polish a lot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. That base colour is so good that I even have a backup bottle. :)

      Delete
  5. odlican print i bas u tvom stilu :D mnogo mi se dopada ovaj lak i cijela manikura :D cista desetka :D

    ReplyDelete
  6. Jao koliko paučinja u tebe, pometi to malo. ;) :D Divna mi je manikura, a bazni lak to die for. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad. Treba i moji pauci negde da obitavaju i love. :D

      Hvala ti. :)

      Delete
  7. super je kombinacija, baš upečatljiva (pun intended :D)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...