18 January 2016

Look by Bipa Glitter Turquoise


Mada vidim da trend teksturisanih lakova kod nas polako jenjava, mene i dalje snažno drži sklonost ka ovakvim lakovima. Znajući to, Mala Palčica me je za praznike iznenadila izborom od četiri Look by Bipa teksturca. Okej, nije me baš toliko iznenadila jer smo se proletos dogovarale oko toga koje da mi pošalje, ali jedan je zaista bio potpun neočekivan - upravo ovaj koji vam danas predstavljam. Look by Bipa je robna marka Bipa drogerija, kojih znam da ima u Austriji, Hrvatskoj i Nizozemskoj, verovatno i drugde. Ovi peskasti lakovi dolaze u pakovanju od 7 ml, a cena im je oko € 2.


Even though I can see that textured polish trend is steadily waning, I still like them a lot. Being aware of it, Mala Palčica surprised me for holidays with a choice of four Look by Bipa textured polishes. Okay, it wasn't that much of a surprise as we have previously discussed which shades I would like, but one of them was entirely unexpected - the one I am showing you today. Look by Bipa is Bipa store brand. I know they have shops in Austria, Croatia and the Netherlands, probably elsewhere as well. These gritty polishes come in 7 ml bottles and retail for about € 2.


Glitter Turquoise je jedan od pet lakova iz Coloured Sand linije dostupnih u Hrvatskoj. Izgleda da je u ponudi bilo više boja jer ovaj nosi broj 6. Glitter Turquoise je prilično dobro imenovan. Em je šljokičav, em se ova nijansa plave može smatrati tirkiznom. Meni tirkizna inače nije među dražim bojama, a i ove svetlije nijanse plave izbegavam, no ova mi se začuđujuće sviđa kako mi stoji. Šljokice su srebrne, ali se stapaju sa osnovnom bojom laka. Lak je veoma svetlucav, ne samo zbog pomenutih šljoka već i zbog celokupnog metalik sjaja. Tekstura je prilično osetna pod prstima, baš onakva kakvu volim. Ono što me je prijatno iznenadilo je što, iako je četkica obična tanka i okrugla, veoma lepo nanosi lak. Poput drugih teksturaca, lak se brzo suši. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.
Edit: Rečeno mi je da je isti kao Avon Topaz. Ja taj Avon teksturac nemam pa ih ne mogu uporediti, ali na slikama mi deluju dovoljno slično. Topaz je u ponudi u aktuelnom Avon katalogu pa ukoliko vam je Look by Bipa nedstupan, Avon možete naručiti za 299 dinara.


Glitter Turquoise is one of five Coloured Sand polishes that were available in Croatia. It seems that there were more than five in this line as this one is number 6. Glitter Turquoise is quite aptly named. It is definitely glittery and this shade of blue can be considered a turquoise blue. Turquoise is not among my favourite shades and I do tend to avoid these lighter blues, but this one I surprisingly like how it suits me. Glitter is silver but blend with base colour. Polish is really sparkly, not only because of the aforementioned glitter, but because of the overall metallic sheen. Texture is quite gritty, just the way I like it. The most pleasant surprise is the application, which is smooth and flawless despite the brush being regular thin and round one. Like other textured polishes, this one dries quite fast. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.
Edit: I've been told that this polish is the same as Avon Topaz. I don't have the Avon so I can't compare them, but from images they do look quite alike. If you can't get your hands on Look by Bipa you may order one of Avon textured polishes.


26 comments:

  1. Baš je lep sendić. I mene još drži privrženost teksturcima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi lakoholičarke smo posebni slučajevi. :)

      Delete
  2. I love the color and the way it sparkles. It loos cool and elegant too!

    ReplyDelete
  3. Mislim da mene teksturnisani trend nkada neće napustiti. Ovo je jako lep primerak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iznenađujuće dobar. Rekoše na forumu da je isti Avon Topaz.

      Delete
  4. The glitters really makes this one stand out!

    ReplyDelete
  5. I mene drže teksturci, ovaj je bas lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Začuđujuće je lep. Nisam videla ovakvu boju kod drugih proizvođača ranije.

      Delete
  6. Ja baš volim teksturce, iako ih teze skidam s nokta, a ovaj mi je baš lijep! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo koristi foliju i nećeš imati problema sa skidanjem. ;)

      Delete
  7. Kad teksturci uđu pod kožu, teško odlaze. :D Ovaj je mnogo lep, podseća me na Avonov Topaz, ali je plavlji i modriji, Topaz je zeleniji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neko mi reče da je isti kao Topaz. Ne znam jer Topaz nemam, ali deluju mi slično.

      Delete
  8. Mene je proslo priznajem. :D Mislim da je to zbog toga sto sam navikla da svaki lak posle jednog dana malo "zacinim". :D Simpatican je ovaj plavac i fino ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daju se i teksturci začiniti - gradijentom, šljokicama, tufnicama... :D

      Delete
  9. a šta da ti kažem, kod mene ljubav prema hrapavcima nikako da prođe... a i neka je, ne smeta mi ;)

    ReplyDelete
  10. Ja sam ovaj lak vidila prije godinu dana i zapela za njega užasno :D Iman ga i ja, nikad dosta hrapavaca, pogotovo ovakvih lipih :D

    ReplyDelete
  11. I know Bipa by name but we have no stores in Italy. I love this textured finish with big glitters and the colour is awesome, too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I have no idea where Bipa has stores, but I'm sure there are some Italian brands (or brands available in Italy) with similar effect.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...