25 December 2015

Matching Manicures - jelka


Zbog obaveza nisam stigla da ovonedeljni manikir uradim za dan nedelju, ali zato ga predstavljam danas i nadam se da će vam se svideti. Ako danas slavite Božić, želim vam srećan praznik.

Because of other duties I had I couldn't do this week's mani on Sunday, but I am showing you today and I hope you'll like it. If you celebrate it, I wish you a very happy Christmas.


Kao što možete videti, ovog puta nisam posegnula za nekom pločicom za pečatiranje. Da jesam, mislim da bih slobodno mogla preimenovati svoj Matching Manicures doprinos u MoYou Nails Matching Manicures. :D Htela sam da pokušam nešto drugačije te sam ambiciozno (za moju sposobnost) pokušala da jelkicu nacrtam. Kao bazu sam koristila Morgan Taylor All White Now, a za jelkicu sam uptrebila China Glaze Emerald Fitzgerald. Ta dva laka sam namazala i na ostale nokte, a potom sam na malić dodala China Glaze Pine-Ing For Glitter, a na kažiprst i srednji prst sam stavila Essie Rock At The Top. Pojedine šljokice iz Essie topera sam raspredila po jelkici, a Flormar True Color 027 sam upotrebila za saksiju. Ne zaboravite da na linkovima ispod pogledate i šta su druge blogerke uradile.

As you can see, this time I didn't reach for a stamping plate. Had I done that, I might have renamed my Matching Manicures into MoYou Nails Matching Manicures. :D I wanted to try something different so ambitiously (for my skills) I opted to paint the Christmas tree on. I've used Morgan Taylor All White Now as base, and China Glaze Emerald Fitzgerald for tree. I painted my other nails these two colours and then I added China Glaze Pine-Ing For Glitter to my pinkie, and Essie Rock At The Top to my index and middle finger. I have arranged pieces of glitter from Essie topper over the tree and I added a pot using Flormar True Color 027. Don't forget to check other blogger's manicures.







12 comments:

  1. I love this Christmas mani!
    Merry Christmas!

    ReplyDelete
  2. Uuuu predivno!! Bas mi se dopadaju! Blago tebi kada znas da saras! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Daleko je ovo od nekog umeća i ima devojaka koje to rade daleko bolje, ali hvala ti na lepim rečima.

      Delete
  3. Jako lepo si ovo izvela, baš mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  4. Odlična manikura, jelka je super :D *but that glitter tho :D

    ReplyDelete
  5. ovo je super, jelkica i nije geometrijska figura pa da treba biti u pravilnom obliku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada uzmem u obzir šta sam planirala da uradim i na šta je to ličilo, ovo je odlično. :D

      Delete
  6. Raskošno, nema šta. Sviđaju mi se šljokice koje si dodala. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...