29 November 2015

Matching Manicures - Lace


Juče sam već spomenula kako su mi nove MoYou Nails pločice stigle u pravom trenutku. To se i danas pokazuje kao tačno, jer zahvaljujući njima imam nov motiv čipke da upotrebim za ovaj manikir.

I have already mentioned yesterday how new MoYou Nails have reached me at just the right time. That is just as true today, because thanks to them I now have a new lace image to use for this mani.


Po običaju sam htela da manikir bude jednostavan. Zato sam odabrala jedan od četiri motiva čipke sa MoYou Nails pločice 401 i prenela ga na tri nokta crnim Essence Stampy pečatnim lakom, a isti motiv, samo u negativu sam prenela na preostala dva. Kao bazu sam upotrebila Morgan Taylor Simply Spellbound. Sve sam zaokružila slojem Golden Rose mat nadlaka. Šta su druge blogerke spremile možete videti na linkovima ispod.

As usual, I wanted to keep it simple. That is why I picked one of four lace motifs from MoYou nails 401 stamping plate and transferred it over three nails using Essence Stampy black polish, and then I took the negative version of the same image and placed it over the other two nails. My base colour is Morgan Taylor Simply Spellbound. I topped everything off with a layer of Golden Rose Matte top coat. Yu can see what other bloggers came up with at the following links.







22 comments:

  1. Predivan motiv! Svaka čast za prenošenje, baš je čipka ispala čisto, jasno i neisprekidano, a baš su sitni detalji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.
      Morala sam posle svakog transfera da čistim pločicu. U suprotnom ne bi bila šara tako jasna. :D

      Delete
  2. It is a beautiful lace mani - very chocolaty or autumnal :D

    ReplyDelete
  3. prava pravcata čipka, baš mi se sviđa :D

    ReplyDelete
  4. Odlicno je Cajo! :) Bas si dobro prenela i one najtanje niti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.
      Kvalitetna pločica, a i ja se trudim da budem sve bolji majstor. :D

      Delete
  5. Kako je lepo. :) Za nokte sa svetlom podlogom imam osećaj kao da može da im se oseti struktura pod prstima. :D

    ReplyDelete
  6. Ne volim nesto cipku na noktima, ali kad vidim ove slike odmah pozelim i ja ovo.
    YOU NAILED IT! Ovo je fantasticno, Najsavrseniji cipkani manikir koji sam videla.

    ReplyDelete
  7. Ko bi rekao da ce mi se cipka svideti :D I kombinacija boja je odlicna! Efektnije mi je na svetlijoj podlozi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste efektnije, samo bi bolje bilo da mi je crni lak tamniji.

      Delete
    2. ovo je crni lak? :D tek sad citam. izgleda braon na slikama

      Delete
    3. Da crn je, ali bled pa preko ove baze izgleda braon.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...