28 September 2015

Catrice Plum Me Up Scotty


Marta 2014. godine, Catrice je ponudio dvadesetčetvorodelnu ograničenu kolekciju pod imenom Luxury Lacquers, koja je bila podeljena u četiri celine - Million Brilliance, Sand’sation, Chameleon (koju sam celu predstavila na blogu) i Holomania. Holomania se, začudo, zaista sastojala od holo lakova i to linearnih (Cosnova ima užasan običaj da duo- i multihromatske lakove naziva hologramskim). Imala sam sreću da jedan od njih dobijem u nagradnoj igri na Parokeets blogu, a nedavno sam se konačno nakanila i da ga namažem.


In March 2014. Catrice placed on market a twenty-four-piece limited edition Luxury Lacquers collection, that was split into four parts - Million Brilliance, Sand’sation, Chameleon (I have done posts on entire line) and Holomania. Surprisingly, Holomania does consist of holo polishes and linear ones at that (Cosnova is infamous for naming duo- and multichromatic polishes holographic). I was fortunate to win one of these at one of Parokeets' giveaways, and recently I finally gave it a whirl.


Catrice Plum Me Up Scotty uprkos imenu nije šljivast već prilično hladan bledo-lavandast linearni holo lak. Zbog hladnog podtona sam oklevala da ga nosim i mislim da ga neću opet nositi samog jer ne izgleda dobro na mom toplom tenu. Holo efekat mu nije baš jak, ali vidi se na suncu. Iako bi trebalo da se maže kao holo lakovi nove generacije, tj. bez potrebe za posebnom bazom i bez problema, meni je ispadao neujednačeno kada sam ga mazala preko obične baze. Barem dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Veoma je dobar za pečatiranje, što možete videti u članku o Born Pretty pločici BP-41. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Despite its name, Catrice Plum Me Up Scotty isn't a plum-purple, but rather cold pale lavender linear holo polish. I was hesitant to wear it because it is cool-toned and I don't think I'll wear it on its own again because it clashes with my warm skin tone. Holo effect isn't very strong, but it is visible in sunlight. Even though it should behave as new generation holos, i. e. without need for special base coat and with no trouble, on me it went on patchy. It takes at least two coats to get even coverage and full colour. It is good for stamping, which you can see in my article about Born Pretty BP-41 image plate. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

20 comments:

  1. Gorgeous polish. From this collection I have only one polish and I did not used it yet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I got several thanks to Maria and Gejba, but I only kept two. This one and Chromeo & Julia. :D

      Delete
  2. It is very delicate, and it's unusual to see a color this light on your nails ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I know this colour is more in your wheelhouse. I do like it, it just doesn't fit me.

      Delete
  3. Predivan je lak, kao i svi holići iz te kolekcije. Strašno mi je žao što kod mene ni u dm ni u Müller nije došao ni jedan od njih.

    ReplyDelete
  4. Nije mu loša boja. Više volim kad su holo lakovi tamniji, tad se efekat baš vidi, al' ajde, morali su da misle i na one druge potrošače. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja više volim kada su tamniji, ali ovi su valjda popularniji.

      Delete
  5. Meni se baš, baš dopada ovaj holo. Pogrešno sam mislila da Catrice nije u stanju da proizvede ovakav.

    ReplyDelete
  6. Očekivala sam nešto nalik China Glaze When Stars Collide. Interesantan je lak, samo šteta što ne prave više tamnijih holosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, bilo bi lepo da je kao WSC. Ili još tamniji. :D

      Delete
  7. Takođe sam iznenađena da je Catrice napravio ovako lep holo, nikad ne bih pogodila da je njihov. Dopada mi se i efekat i nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, čovek ne očekuje ovakav lak od pristupačnog drogerijskog brenda.

      Delete
  8. nije loš :D
    iz ove kolekcije dočepala sam se tek jednog - holo in one u kojeg sam apsolutno zaljubljena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To beše srebrni? Generalno mislim da im je kolekcija uspela, samo bih volela da vidim i jače i tamnije boje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...