30 July 2015

Tropical Sunset


Posle Tequila Sunrise manikira, koji sam radila kao osnovu za sliku sa MoYou Nails 304 pločice, opet sam radila gradijent kao bazu za MoYou Nails 307. Nadam se da vam se sviđa.


After I did Tequila Sunrise manicure, which I used as base for one of images from MoYou Nails 304 stamping plate, I decided to make another gradient, this time as base for a design from MoYou Nails 307 image plate. I hope you'll like it.


Pre nekog vremena sam izvukla i namazala Golden Rose Holiday 53, nosila ga par dana, a onda odlučila da probam da uradim teksturisani gradijent. Umesto da odem ka narandžastim tonovima, što mi je bila prva zamisao, odlučila sam da se okrenem tradicionalnom tropskom gradijentu, za koji sam taman mogla da upotrebim dva laka iz OPI Beach Sandies seta - I'm Brazil Nuts Over You i Samba-dy Loves Purple. Teksturisani lakovi se sasvim lepo uklapaju u gradijent, ali nisam sigurna da se mogu nadograđivati onoliko koliko klasični lakovi mogu jer tekstura ipak dodaje više proizvoda i nokti mogu izgledati "debelo". Moj gradijent je suptilan, ali je ljubičasta boja prilično neujednačena. Na kraju sam crnim pečatnim lakom prenela motiv palmi sa pločice MoYou Nails 307.


Some time ago I had pulled out Golden Rose Holiday 53, worn it for several days and then decided to try a textured gradient. Instead of going towards orange ned of the spectrum, which was my initial idea, I opted for a traditional tropical sunset gradient. For this version I could use two polishes from OPI Beach Sandies set - I'm Brazil Nuts Over You and Samba-dy Loves Purple. Textured polishes blend nicely into gradient, but I am not sure they could be built up as much as regular polishes could because adding textured polishes builds up not only colour but also thickness, leaving nails with very "fat" look. My gradient is subtle, but purple tone is quite uneven. To finish the mani I have stamped a palm motif from MoYou Nails 307 image plate.

24 comments:

  1. Divan gradijent, baš lepo izgleda. :)

    ReplyDelete
  2. Uh - ovo moram probati. Izgreda fatastično. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Gejba. Baš bih volela da vidim šta ćeš ti napraviti. :*

      Delete
  3. Mnogo dobro izgleda! :) Obožavam stamping preko texture lakova <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nikada ranije nisam probala da pečatiram preko teksturaca, drago mi je da je ispalo okej. :D

      Delete
  4. Gradient s hrapavcima - odlična ideja! Prekrasno izgleda i uz dodatak palmica :)

    ReplyDelete
  5. Oh, I really love the base you created here - so intense and really tropical!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It is also a way for me to wear pink. :D

      Delete
  6. Odlična manikura! :D
    Lijepi su ovi hrapavci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. :)
      Peskiće sam dugo jurila i jedva našla zahvaljujući pomoći jedne forumašice koja ih je "sakrila" samo za mene. :D

      Delete
  7. Prekrasno, prava ljetna manikura! :)

    ReplyDelete
  8. Hrapavi gradijent je VRH!
    Mada ja licno necu probati tako nesto da izvedem, suvise sam noob. Ali pecatiranje preko hrapavaca moram da probam.
    Zbog tebe cu morati i GR Holiday 53 da kupim. Ti si kriva sto sam morala da kupim 56 i 58. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR Holiday 53 je čak i meni, koja ne volim tako jarke boje, kao stvoren za leto. Preporučujem ga. :D

      Delete
  9. prekrasan ti je gradijent :D
    uvijek kažem kako ću pečatirati i hrapavce, ali nekako još nisu stigli na red ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa meni je ovo bio tek drugi put da ih pečatiram, tako da nije kasno. :D

      Delete
  10. Baš mi se sviđa ovaj manikir. I pre pečatiranja i posle. :)

    ReplyDelete
  11. Maestralno si ovo odradila! Mnogo mi se sviđa gradijent, mnogo! Predivno i efektno izgleda na noktima!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...