20 July 2015

OPI Pepe's Purple Passion


Pre nekog vremena me je uhvatila slabost prema ljuspicama i oduševila sam se kada sam videla da OPI ima lak sa ljuspicama koji nije toper već sam daje punu pokrivenost. Ovom laku me je privukla i aliteracija u imenu, a naravno da ni boja nije odmogla jer spada u meni veoma drag spektar granat-crvenih lakova. Nažalost ovaj lak se više ne može naći u ponudi, sem ako nije ostao neki komad za čuvene sajamske OPI korpice.


Some time ago I had a special weakness for flakies and I was delighted to learn that OPI has a polish with flakies that isn't a topper. I was also drawn to alliteration in its name and the fact that this polish belongs to the garnet-red spectrum didn't hurt. Sadly this polish has been discontinued and I don't think there is something similar to it on the market.


OPI Pepe's Purple Passion (HL C06) bio je deo The Muppets kolekcije, praznične kolekcije iz 2011. godine, kojoj pripada i Warm & Fozzie. Ovo je lak koji me bojom podseća na kuvano vino, na suvo voće i na toplu čokoladu. Bazna boja je braonkasto-ljubičasta, a ljuspice kojih ima baš mnogo su crvene. Ove ljuspice se ponašaju kao šljokice, tako da bez nadlak površina nije glatka. Sa nadlakom se i površina uglača i same ljuspice dođu do izražaja. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.


OPI Pepe's Purple Passion (HL C06) was part of The Muppets collection, for Holiday 2011. the same collection Warm & Fozzie came from. This polish reminds me of mulled wine, raisins and prunes and hot chocolate. Base colour is brown-leaning purple and flecks, which there is plenty of, are red. These flecks act like glitter, so the polish doesn't dry to a smooth finish. Top coat will even out the surface and bring the flecks to life. It takes two coats for full coverage. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and a layer of top coat.

12 comments:

  1. Divno ti stoji, baš je tvoja boja. :)

    ReplyDelete
  2. Those flakies really makes this one stand out - it's beautiful!

    ReplyDelete
  3. Bas je lep, nisam ga ranije primetila, uvek mi je delovao više braon, a mislim da sam ga viđala i ja u korpicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crnjak je što sam ga ja viđala po korpicama i delovao mi je braon pa ga nisam uzela, a onda sam ga guglala i kupila kada su imali 15% popusta.

      Delete
  4. zbilja krasotan, lako se zaljubiti u njega <3

    ReplyDelete
  5. Iako nije iz mog spektra boja dopada mi se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, slabo imam ljubičaste iz tvog spektra jer meni ne stoje baš dobro. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...