08 July 2015

Essence Colour & go Miss Universe, I'm the boss, Headphones on!


Ne tako davno sam pokazala tri do tada neisprobana i nepredstavljena Essence laka iz Colour & go linije koja sam ostavila sebi za pečatiranje i nail art (kliknite ovde da biste videli taj članak). Danas predstavljam još tri Essence Colour & go laka, ali koja ne mogu ili ne želim da koristim za pečatiranje. Od ova tri samo sam jedan zadržala za sebe, a preostala dva su već našla novi dom.


Not so long ago I have shown you three to that point untried Essence Colour & go polishes I have kept for stamping and nail art (click here to go to that post). Today I am showing you another three Essence Colour & go, but this time the shades I can't or don't want to use in nail art. Out of these three I have only kept one for myself and the other two have found a new home.


Essence Colour & go 143 I'm the boss je, kako je to moja drugarica po lakovima Sophie lepo rekla, ono što smo želeli da Essie Cashmere Bathrobe bude. Bazna boja im je veoma slična nijansa sive, ali Essence ima daleko upadljivije ljuspice koje se lepše prelivaju. Potreban mu je nadlak da bi se površina uglačala i sjaj ljuspica došao do izražaja. Ovaj lak nije bio u prodaji kod nas i onda se neočekivano pojavio kao poklon uz Graciju te nije nemoguće da će se opet pojaviti u nekom drugom časopisu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.

Essence Colour & go 143 I'm the boss

Essence Colour & go 143 I'm the boss is, as my polishaholic buddy Sophie had put it, what we wanted Essie Cashmere Bathrobe to be. Base colour is similar shade of grey, but Essence has far more visible flakies that show nicer play of colour. It does need top coat to ecen out the surface and make flakies more prominent. This polish was not available in our stores, but was surprisingly given away as gift with Grazia magazine. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and a layer of top coat.

Essie Cashmere Bathrobe - Essence I'm the boss

Essence Colour & go 147 Miss Universe sam uzela kada je Shine Eye spomenula da ne zna da li da juri Essie Dive Bar jer joj se svočevi čine neubedljivijim od ovog Essence laka. Do tada sam izbegavala ovaj lak jer sam već imala Flormar Supershine U33 i Essie Dive Bar, ali ako je opisan kao bolji od Essie onda je to vredno pažnje. Ovo je crn lak ispunjen plavim šljokicama koje bi trebalo da imaju duohrom efekat i da se prelivaju na ljubičasto. U direktnom poređenju se ipak ne slažem da je bolji od Essie jer je prozračniji i potrebna su tri sloja za punu boju i dubinu, dok je Dive bar skoro jednoslojac i ima jači efekat. Flormar ima krupnije šljokice i jači preliv. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Essence Colour & go 147 Miss Universe

I have bought Essence Colour & go 147 Miss Universe when Shine Eye mentioned how she doesn't know whether to look for Essie Dive Bar because from swatches she preferred this Essence. Up until that point I have avoided this polish as I have already had Flormar Supershine U33 and Essie Dive Bar, but after seeing it described as better-looking I had to pay attention to this one as well. This is a black polish with blue glitter that should show duochrome effect and shift to purple. When I compared them side by side I can't see that it is better than Essie as it is sheer and takes three coats for full opacity, while Essie is nearly one-coater and it has stronger effect. Flormar has larger glitter and stronger shift. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

Flormar Supershine U33 - Essence Miss Universe - Essie Dive Bar

Essence Colour & go 176 Headphones on! je bio poklon od drugarice lakoholičarke. Sama ga nikada ne bih kupila jer nisam toliki fan šljokica, a i već sam imala Essence Here's My Number. Razlika je u tome što je Here's My Number teksturac, a Headphones on! klasičan šljokičav lak. Prozračan je i može se nositi kao toper, ali u tri sloja se može nadograditi do punog prekrivanja. Siv je i ima sive, srebrne i crne šljokice različitih veličina kojima dominiraju hologramske šljokice. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka sa nadlakom.

Essence Colour & go 176 Headphones on!

Essence Colour & go 176 Headphones on! was a gift from another fellow polishaholic. I would never buy it myself as I am not a big fan of glitter and I have been already having Essence Here's My Number. The difference between the two is that Here's My Number is a textured polish and Headphones on! a regular glittery polish. It is sheer and can be worn on as a topper, but it can also be built up to full coverage. It is grey and has grey, black and silver glitter in several sizes with holographic glitter being the most visible. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and a layer of top coat.

Essence Here's My Number - Essence Headphones on!

16 comments:

  1. They are so you colors all of them, and they suit you really well.

    ReplyDelete
  2. Imam Miss Universe i Headphones, a sad mi se sviđa i I'm the boss. Headphones on sam nosila bez nadlaka, sviđala mi se blaga tekstura koju mu šljokice daju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su pogrešili što su izbacili dva toliko slična laka - Here's My Number! i Here's My Number. Here's My Number je teksturisan, ali tekstura mu je blaga, a Here's My Number je od šljokica takođe teksturisan. Nisu mi potrebna oba, a Here's My Number sam više potrošila.
      Ako uspeš da nađeš I'm the boss obavezno ga uzmi. Vredi.

      Delete
  3. Nemam ni jedan od ova tri, ali kada bi ih stavili/vratili u prodaju, trčala bih do dm-a samo da uhvatim I'm the Boss. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ubaciti sličnu nijansu među ove The Gel lakove.

      Delete
  4. Imam Miss Universe i opet mi je čudno što su tebi bila potrebna tri sloja, a sećam se da je meni boja bila dobra i sa dva. Šteta što ga više nema, sigurno bih ga opet uzela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu samo meni potrebna tri sloja ;) Biće da si ti bila srećna pa da si ulovila neki koji je pigmentisaniji.

      Delete
  5. I'm the boss je odlican ulov i jako mi je drago sto je i deo moje kolekcije. :) Imam i Miss Univese koji nisam nikad namazala i cudim se sto sam ga uopste i kupila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako se i ja osećam po pitanju oba laka. :D

      Delete
  6. Štucam :)

    Essence kozmetika je poklon u julskom izdanju Harper's Bazaar, možda se zatekne još neki primerak I'm the Boss. Ne treba ga propustiti jer je predivan i jedinstven.

    Prosledila sam Here's My Number, ali Headphones on! mi se dopada i u dva sloja. Ubacila bih u poređenje China Glaze Some Like It Haute, više me podseća na njega.

    Imam još uvek Miss Universe, ali njega ne preporučujem, previše je redak, guta nadlak i ne razaznajem prelive.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, China Glaze Some Like It Haute sam još prošle godine prosledila. Malo su me smorile šljokice, posebno tako svečane koje nemam baš priliku da nosim.

      Delete
  7. damn, nemam ni jedan, i'm the boss mi izgleda savršeno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako uspeš da ga nađeš obavezno ga uzmi. Zaista je veoma neuobičajen.

      Delete
  8. Imam Miss Universe- jedan od retkih Essence lakova koji nisam prosledila dalje... mislim da to sve govori :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...