01 June 2015

Majski noviteti


Prođe maj, a u njemu je bilo neočekivanih noviteta. Neočekivani su zato što sam sa najvećim uživanjem skoro sav novac potrošila na putovanje, obilaske muzeja i knjige, ali uspela sam da nađem i nešto za nokte. Jedva sam uspela da nađem jedan od nekoliko Essie Cashmere Matte lakova koje sam želela i naravno da sam ga uzela. Pala je i mat verzija ANNY The Answer is Love, kao i nekoliko Misslyn lakova. Uzela sam i oba Essence pečatna laka jer beli mi je do sada bio veoma dobar, a ne sumnjam da i crni valja. Tokom priprema za nagradnu igru (koja traje još nekoliko dana) uzela sam i Zoya Vespa i još jednu bočicu Trind balzama za zanoktice. Poslednji novitet je cela kolekcija MoYou Nails Concept Collection pločica za pečatiranje.

We've left May behind us and it is now time to see what it has left behind. I have spent most of my money (with greatest joy) in May on a trip to Vienna, museum visits and books, but I managed to find something for nails as well. I have barely managed to find one of several Essie Cashmere Matte polishes from my wish list and I had to take it. I also got a matte version of ANNY The Answer is Love as well as several Misslyn polishes. While I was getting prizes for my blogaversary giveaway I also got myself Zoya Vespa and another bottle of Trind Cuticle Balsam. The last new arrival is the entire MoYou Nails Concept Collection.




Što se noviteta u ponudi tiče, tu su pre svega napokon napunjene Essence police u svim drogerijama. Stigla je i Cinderella kolekcija u Lilly drogerije. U Jasmin parfimerije i DM drogerije je stigla Bourjois La Laque linija lakova za nokte. Neobičan oblik bočice je primamljiv, ali cena i skroman izbor boja me odbijaju od ovih lakova. U Jasminu koštaju 839 dinara, a u DMu mi se čini da su skuplji. Još jedan drogerijski novitet su Rimmel 60 Seconds Super Shine by Rita Ora lakići. Pakovanje od 8 ml košta oko 260 dinara. Od nedrogerijskih noviteta imamo samo CND Vinylux i Shellac kolekciju Garden Muse, kao i keratinski tretman RescueRXx. Vinylux lakovi su 988 dinara. RescueRXx postoji u dve veličine sa dobrim odnosom cena (15 ml je 1965 din, a 3,7 ml je 493 din) tako da mislim da ću prvo uzeti malu verziju da probam, a ako mi se svidi da ću kupiti i veliko pakovanje.



8 comments:

  1. It was again a month with a lot of beautiful manicures, and I enjoy you stamping posts :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Maria. I enjoy stamping more and more and I'm glad you like my stamping posts as well.

      Delete
  2. Fini noviteti bogme. Pločice izgledaju baš zanimljivo, jedva čekam da podeliš utiske sa nama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prve utiske (i neke savete) već možeš da nađeš u članku od petka. :D

      Delete
  3. definitivno više lakova nego kod mene ;)
    bila si zbilja vrijedna, vidi koliko tu manikura ima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovog meseca nije bilo teško imati ih više od tebe :P
      Na svu sreću mislim da ni sama nisam preterala.

      Delete
  4. divan mesec, pogotovo zbog putovanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno - putovanje je bilo najbolji deo i veruj mi da sam uživala u svakom momentu, čak i kada su me noge ubijale od silnog hodanja.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...