29 June 2015

Crystal Nails Holoprism 400


Kada sam nedavno za poređenje izvukla ovaj lak pomislila sam da bih mogla i da ga nosim. Ionako nas vreme služi, a nema boljeg vremena za holose od sunčanog dana. Crystal Nails lakovi imaju 15 ml i nažalost sadrže toluen, makar ga ovaj moj sadrži. Holoprism kolekcija inače košta 970 dinara, ali trenutno su svi lakovi na sniženju ili su možda na trajnoj rasprodaji i koštaju 200 dinara. Mogu se nabaviti preko sajta ili direktno u salonu Harmony Crystal u Beogradu.


When I recently pulled out this polish for comparison, I thought I might also wear it. We've been having some fine weather and there is not better time to wear a holo polish than on a sunny day. Crystal Nails polishes come in 15 ml bottles and they sadly contain toluene, at least this shade does.


Crystal Nails Holoprism 400 je rasejani srebrni holo lak na granici da bude linearan. Pigmentisaniji je i manje rasutog efekta od Eveline miniMAX 406, a efekat mu je rasejaniji od Sephora Shimmery Light Grey i Twee & Honey The Nirvana of Inebriation. Od drugih lakova ga izdvaja ružičasti odsjaj koji ima i koji se najbolje vidi u senci, mada se vidi i na suncu, paralelno sa holo efektom. Lak se neočekivano dobro maže i punu pokrivenost daje iz dva sloja. Dve zamerke koje imam su miris toluena (glava me je zabolela dok sam mazala nokte) i brzina, tj. sporost sušenja. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Crystal Nails Holoprism 400 is a scattered silver holo polish with a strong desire to be a linear holo. It is more pigmented and less scattered than Eveline miniMAX 406, a it is more scattered Sephora Shimmery Light Grey and Twee & Honey The Nirvana of Inebriation. What sets this polish apart from other similar polishes is pink sheen it has, which is best visible in shade, but it can be seen in sunshine alongside holo effect. It goes on surprisingly smoothly and gives full coverage in two coats. I have only two complaints - strong smell of toluene (I got a headache while I was painting nails) and extremely slow drying time. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

Eveline miniMAX 406 - Crystal Nails Holoprism 400 - Sephora Shimmery Light Grey - Twee & Honey The Nirvana of Inebriation

8 comments:

  1. Replies
    1. Neočekivano je ispao odličan. Jedine dve mane su mu brzina sušenja i toluenski miris.

      Delete
  2. Ja sam imala slican Flormar, ali nekako nisam ga koristila te sam ga prosledila dalje. On se brzo susio, ali mana je bilo jer se brzo krzao po ivicama nokta :/ (bar meni)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam na koji Flormar misliš, ali on je dosta drugačiji od ovog jer ga čini holo šljokice, a ovaj nije šljokičav.

      Delete
  3. This polish deserves sun - it's beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I find it beautiful too and rather unique when it comes to silver holos, I just don't like the smell of toluene.

      Delete
  4. zgođušan je, meni je miris koji put manja mana od sporog sušenja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni bi bio da mi ne izaziva glavobolju. Ovako mi je miris veći problem, a sušenje se da ubrzati nadlakom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...