11 May 2015

OPI I Have a Herring Problem


Izgleda kao da sam tek otkrila sive lakove, ali zapravo sam samo bila veoma skeptična prema tome kako će mi koja nijansa stajati. Sada mislim da sam shvatila kakvi mi sivci stoje pa sam se malo oslobodila. Jedan od prvih koji mi je privukao pažnju otkad sam se vratila u lakoholočarske vode je OPI I Have a Herring Problem, oko kojeg sam stalno obigravala, ali sam ga zaobilazila jer sa već imala Zoya Skylar. Na svu sreću ova dva laka su dovoljno različita, a ovaj se uz to našao u korpici sa lakovima za 500 dinara na sajmu da sam dozvolila sebi da ga ipak uzmem.


It looks as if I've only recently discovered grey polishes, but in fact I was wary of them as I couldn't discern how they'd suit me. Now I think that I've finally realized which shades to look for so I feel more at ease with them. One of first grey polishes that had caught my eye since I got back to polishes is OPI I Have a Herring Problem, I have been eying, but avoided because I've already had Zoya Skylar. Fortunately they are different enough and this one was also discounted so I allowed myself this purchase.


OPI I Have a Herring Problem (NL H58) je još jedan OPI Holanđanin iskopan iz korpice na 25. Dodiru Pariza. Dugo sam se lomila između njega i I Don't Give a Rotterdam, ali topliji podton ovog laka je presudio za koji ću se odlučiti. U pitanju je srednje-svetao sivac ispunjen sitnim srebrnastim česticama koje mu daju vlažan izgled. Prozračan je pa su potrebna 3 sloja za punu pokrivenost, ali suši se brzo tako da to nije problem. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


OPI I Have a Herring Problem (NL H58) is another OPI from Holland collection that I dug out of discount bin at 25. Touch of Paris. I have actually long debated between this one and I Don't Give a Rotterdam, but Herring's warmer undertone was the deciding factor. This is a medium-light grey with tiny silvery particles that give this polish wet look. It is sheer so it takes three coats to get full coverage, but it dries fast so three coats aren't an issue. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

12 comments:

  1. The color is not me, but I love the shimmers in it very much!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, this one is too murky for you, but I love it. And it sparkles beautifully.

      Delete
  2. I like gray polishes with silver particles in it. This looks great on your nails!

    ReplyDelete
  3. Prelepo ti je ovo, prelepo <3 Toliko ti lepo stoji da nemam reci... Moram da ti napisem jednu rendom tot, u sledecem zivotu bih volela da sam Izabela, Lorejn, Julija ili Vedrana bas ovakva :-)
    Sve razlicite, da ne kazem nidje veze, a sjajne ni to ne znam da opisem zbog cega :-)
    Malo me rad na trista strana udario u glavu pa pisem svasta, elem, I better let the music speak:
    https://www.youtube.com/watch?v=Nj1SjcraVb8

    Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna opuštajuća muzika. Hvala ti na tako finom izboru i svim komplimentima.

      Delete
  4. boja je prekrasna i super ti stoji

    ReplyDelete
  5. ja sam pak jedna od onih koje obožavaju sve nijanse sive, pa mi je to dovoljno da mi se lak svidi, ali ovaj zbilja krasno izgleda... poput kiše na prozoru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim sivce, ali nisam umela da pogodim nijansu koja mi dobro stoji.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...