17 May 2015

Matching Manicures - Spring


Nisam u prilici da radim zahtevnije manikire zbog obaveza koje trenutno imam. Zato za ovaj usklađeni manikir sa prolećnom temom imam veoma jednostavan, ali nadam se dopadljiv manikir. Šta su druge blogerke spremile možete videti na sledećim linkovima.

Because of my other engagements I am not in position to do more complex manicures. That is why I've made this very simple, but hopefully likeable manicure for this week's spring-themed matching manicure. You can see what other bloggers have come up with at the following links.







20 comments:

  1. Aww, it's adorable, I love it :)
    But I'm curious to hear how well it lasts...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It didn't wear really well. The flowers started to chip almost instantly :(

      Delete
  2. Što ti je sladak manikir! Pravi prolećni! :)

    ReplyDelete
  3. Meni je ovo predivno! :) Nisam se do sad usudila da napravim ovako nesto bas zbog toga sto kratko traje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duže bi trajalo da sam stavila nadlak, ali plašim se da bi tada delovalo suviše debelo.

      Delete
  4. woow, odlična je svaka čast na strpljenju i trudu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakav crni trud! Ovo je verovatno najlenji manikir koji sam do sada uradila. :D

      Delete
  5. Videla sam ove cvetiće kod "mojih" Kineza i htela da kupim, ali sam pretpostavila da to ne može trajati na noktima, što se vidim pokazalo kao tačno u gornjim komentarima. Svejedno, lepo izgleda, posebno na crnoj pozadini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovi veći cvetići nisu postojani bez dobrog sloja nadlaka, a onda nokti deluju debelo i ružno. Oni manji se ipak mogu koristiti i sa tanjim slojem nadlaka.

      Delete
  6. ovo je toliko slatko, da nemam reči. nekoliko minuta sam zurila u sliku ;)

    ReplyDelete
  7. Ne stigoh da komentarisem ovo, OVO OVO O_________________O !!!
    Kako je ovo lepo i kako je ovo nestvarno!!!
    A najzesce je sto je stvarno :D
    Odmah me podsetilo, ali odmah...
    https://www.youtube.com/watch?v=qi1W51K9OF4

    Predivno <3
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš li ti kojim putem moje misli plove? Kada sam videla naziv pesme prva pomisao mi je bila Lavkraftova priča "The Colour Out of Space".

      Delete
  8. super mi ovo izgleda, nosila i sama, ali zbilja je šteta što ne traje malo dulje :D

    ReplyDelete
  9. Meni je ovo baš fora!!!
    Dobila sam od Žane slično cvijeće i eto sad si me sjetila da bi ga baš mogla i isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad kada sam pravila inlinkz za buduće MM videla sam da imamo cveće kao temu - eto ti tematske prilike da ih upotrebiš :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...