12 April 2015

Matching Manicures - Black & White


Danas u sklopu usklađenog manikira ponovo za temu imamo crno i belo. Prošlog puta sam pečatirala nokte, a i ovom prilikom sam se odlučila za sličan pristup, sa malim obrtom.

Today we combine black and white for our matching manis. Previous time we had this theme I did a stampicure and I went similar route this time, but with a twist.


Nisam imala sasvim jasnu ideju šta bih radila za ovaj manikir dok nisam videla ovaj podeljeni motiv sa zavijucima na Born Pretty pločici BP-18. Odlučila sam da pečatiram taj motiv na dva nokta, ali da obrnem raspored boja. Ostatak manikira sam želela da uklopim oko spirala, frcokli, talasića i sličnih oblih motiva, ali mi se nije dalo da zamisao u potpunosti sprovedem u delo. Posle pet neuspelih dezena na palcu odlučila sam se za dvostruko tačkanje kombinovano sa blagim suvim mramoriranjem, a potpuno sam izgubila volju za eksperimentisanjem na preostala dva prsta te sam na njih samo stavila po štrasić - crnu kaplju i klasičan beli fasetirani štras. Lakovi koje sam koristila su Flormar 400, Don Juan OC229, Flormar matirajući nadlak, beli Essence Stampy lak i crni lak za pečatiranje. Šta su druge blogerke smislile možete videti na linkovima ispod.

I didn't have a clear idea what I wanted to do for this mani until I saw this split swirly motif on Born Pretty BP-18 stamping plate. I decided to stamp it over two nails, but to invert colours. The rest of the mani I thought should contain swirls, spirals, waves and similar rounded motifs, but it didn't come to fruition the exact way I wanted it to. After five failed designs on my thumb I went with dots within dots with simple drag marble and I completely lost my will to experiment afterwards so I settled on just putting studs on other two nails - a black teardrop and a white round rhinestone. The polishes I've used are Flormar 400, Don Juan OC229, Flormar matte top coat, white Essence Stampy polish and a black stamping polish. You can see what other bloggers came up with at the following links.







16 comments:

  1. Sviđa mi se pečat koji si odabrala za ovu manikuru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Pečat je dušu dao za ovakvu temu. :D

      Delete
  2. Bas si dobru kombinaciju napravila, jako mi se svidja. Vrlo je efektna. I razumijem te u potpunosti sto se gubitka volje tice kad krene zezati nesto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ma preselo mi je na kraju pokušavanje, ali važno je da sam pre toga uspela da uradim pečatiranje. Da me je to zezalo mislim da bih odustala od teme. :D

      Delete
  3. Odlična kombinacija. Ispečatirani motiv mi se baš sviđa, a vala i palac je jako dobro ispao. :)

    ReplyDelete
  4. Very nice manicure! Absolutelly perfect stamping!

    ReplyDelete
  5. ooodlična manikura, stamping je fantastičan <3

    ReplyDelete
  6. uvek sam za crno bele kombinacije, a ova tvoja je bomba

    ReplyDelete
  7. Ja se naježin na tvoje manikure, uvik su predivne. <3 Sridnjak i prstenjak me podsjećaju na yin yang. Cila manikura je tako skladna i ne bi ništa minjala, prekrasna je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. To je donekle bila ideja i jedino mi palac i dalje kvari koncept.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...