04 March 2015

OPI My Private Jet


Verovatno nijedan OPI lak nije izazvao toliko pometnje kao My Private Jet. Prvo se pojavio 2007. godine kao deo Night Brights kolekcije i bio je linearni prizmatični sivo-braon lak da bi vremenom prešao u stalnu postavku kao sivo-braon lak sa rasutim holo efektom, koji uglavnom izgleda kao srebrni šimer, a u međuvremenu je postojala i verzija sa plavim odsjajem. MPJ koji ja imam je iz aktuelne stalne postavke. Ukoliko vam se dopada možete ga nabaviti ovog vikenda na sajmu, verovatno sa znatnim popustom koji OPI Srbija tradicionalno daje.


Probably no OPI polish had caused as much confusion as My Private Jet. It was first released in 2007. as part of Night Brights collection and it was a greyish-brown linear prismatic polish. In time it became part of regular OPI offer, but now it is greyish-brown polish with scattered holo particles that look like silver glitter most of the time. There was also a blue flash version between these two. MPJ that I have is the most recent one.



Kao što sam spomenula, u originalnom izdanju OPI My Private Jet (NL B59) je bio braon linaerni holo lak. Danas je to sivo-braon lak sa holografskim česticama i rasutim prizmatičnim efektom, ali taj je efekat vidljiv samo na jakom direktnom svetlu. Uglavnom izgleda kao da je u pitanju topao siv lak sa srebrnim šimerom. Iako nisam ljubitelj braon boje, MPJ je zanimljiv i privlačan lak, mada ni prineti originalnoj verziji. S druge strane, aktuelna verzija je nosivija, elegantnija. Finiš laka nije sjajan, ali nije ni sasvim mat. Po pitanju formule nemam zamerki. Lak je prilično pigmentisan i savršeno pokriva u dva sloja. Suši se pristojno brzo, a i postojanost mu je dobra. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


As I mentioned, originally OPI My Private Jet (NL B59) was brown linear holo polish. Today this is a greyish-brown polish with holo particles that give scattered holo effect, but that effect is visible only in strong direct light. Most of the time it looks like warm grey polish with silver shimmer. Even though I am not a fan of brown colour, MPJ is an interesting and attractive polish, albeit not even close to the original version. On the other hand, current version is more elegant and wearable. Finish is not glossy, but not matte either. I have no objections to formula. Polish is pretty pigmented and gives perfect coverage in two coats. Drying time is decently fast, and it is fairly durable. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

18 comments:

  1. It looks lovely on you - and you are right the two versions has caused quite a lot of misunderstanding :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't understand why they haven't released this one under different name.

      Delete
  2. Secam se da mi se bas dopao kad sam ga prvi put videla, jedino sto vise ne znam koja je bila verzija :D a sad sam nekako ravnodusna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ovaj ne oduševljava kao ona verzija sa celom linearnom dugom.

      Delete
  3. Imala sam tu "dosadniju" verziju i prosledila sam ga. Previse je braon i siv za moj ukus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te. I sama sam se plašila da bi mi ovaj bio suviše brao, ali začudo mi ne smeta toliko.

      Delete
  4. Zanimljiva kombinacija :D Meni se sviđa, volim i smeđe i sive lakove, a i super ti stoji :D

    ReplyDelete
  5. Wow, divan je, i super ti stoji! Čini mi se kao da si već recenzirala neki sličan njemu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo one sive holose. Biće braon holo Layla čim krene lepše vreme.

      Delete
  6. Zanimljiva boja, dopadaju mi se čestice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta što vreme nije bilo dobro za slikanje holo efekta.

      Delete
  7. Salno ga skidam i stavljam na WL. Da je crn/siv umesto braon, dilema bi bila lakša.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam mislila tako, ali nije braon-braon već je sivo-braon pa ga to vadi.

      Delete
  8. ja volim mpj, sladak je lakić skroz!

    ReplyDelete
  9. joj, ja još uvijek slinim za njim... no nekako ga uvijek preskočim kad naručujem nove bočice :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima zanimljivijih boja, ali nešto je OPI posustao kada su kreativna rešenja u pitanju tako da ti možda i ovaj uskoro stigne na red. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...