01 March 2015

Februar


Najkraći mesec je ove godine bio veoma bogat novitetima. Toliko da sam u istom danu nabavila više lakova nego za ceo januar. Morgan Taylor lakovi su bili na posebnoj ponudi gde se uz svaki kupljeni lak na poklon dobija jedan od 24 laka odabrana za ovu akciju. Očekivala sam da među lakovima za poklon nađem mahom roze i crvene nijanse (akcija je bila povodom dana zaljubljenih), ali izbor lakova je bio šaren i uz dve boje sa liste želja (Truth or Dare i Totally A-Tealing) odabrala sam crni i beli lak na poklon (All White Now i Little Black Dress). Već kada sam bila u tom kraju nisam mogla da preskočim posetu Sefori u Delta Sitiju. Imala sam sreće i našla sam oba Sephora siva holo laka i OPI My Dogsled is a Hybrid. Kod kuće me je dočekao paketić od Baby's Dolce Vita - Essie Luxeffects Shine of the Times koji sam naručila i Catrice koji mi je ubacila kao poklončić. (Jesam li spomenula ranije kako su lakoholičarke veoma darežljiv svet?) Već narednog dana je stigla nova pošiljka, takođe sa Essie Luxeffects lakom - Rock at the Top. Ovog puta je to bila nagrada za manikir koji sam pravila za Essie Nailfie konkurs. Stigao mi je i XL pečat koji sam naručila sa Born Pretty Store, o kome ste mogli da čitate u članku o poređenju pečata. Balea kremica se tu našla pre svega zbog simpatične ambalaže, ali i zato što sam skoro potrošila sve zalihe krema za ruke. Žao mi je što nisam uspela da nađem i drugu kremu iz ove mini kolekcije.

This year the shortest month was filled with new arrivals. So much so that I managed to get more polishes in a single day than for the entire month of January. Morgan Taylor polishes were on special offer so I killed two lemmings (Truth or Dare and Totally A-Tealing) and chose (All White Now and Little Black Dress) to get as plus ones. I also managed to snag both Sephora grey holos and OPI My Dogsled is a Hybrid. A package from Baby's Dolce Vita was waiting for me at home. It had Essie Luxeffects Shine of the Times that I had ordered from her and one Catrice that she sent me as a gift. (Have I mentioned how generous polishaholics are?) The next day brought me more nail mail, another Essie Luxeffects polish - Rock at the Top. This was a prize I got for taking part in Essie Nailfie contest. Another new arrival was the XL stamper I ordered from Born Pretty Store and that you could read about in my post about stampers. Balea cream is here because of cute tin, but also because I've nearly used up all the hand creams I had in stash. I am sorry I failed to get the other cream from this mini collection.





U martu nas pre svega očekuje 25. dodir Pariza, a na njemu će sigurno biti dosta noviteta. Očekujte u subotu tokom dana izveštaj. Ultra Sun će na sajmu imati samo izložbeni štand, što znači da nećete moći tamo da kupite Zoya lakove, ali će od 7-10. marta imati popust od 15% na sve Zoya proizvode u svojoj radnji u Gandijevoj ulici, a za vreme sajma će radnja raditi puno radno vreme. Na sajmu neće učestvovati Kolino, ali ćete u martu Trind proizvode moći da kupite sa popustom od 20%. Essence noviteti polako pristižu u naše drogerije, ali moram priznati da mi je nejasno to ubacivanje nove robe na kašičicu. Nove lakove još nisam videla, a ni sniženja nisu svugde počela. Sephora do 8. marta daje 15% popusta na svu robu, a za kupovine u vrednosti od 5000 dinara dobija se poklon.

The main (the only) nails-related event in March is 25. cosmetics expo Touch of Paris. As usual I will post my report during the first day of expo, but it will only be in Serbian unless you'd like me to do it in English as well.



6 comments:

  1. You got some lovely new additions in February!
    And looking back on all the manis makes me think how fast a month is gone...

    ReplyDelete
  2. dobar ti je mesec, nema šta. i potpisujem komentar iznad, kud se dede februar?

    ReplyDelete
  3. krasan ulov, vidim da su se i nokti lakirali, dobra i plodna veljača :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...