10 February 2015

Morgan Taylor All White Now


Pošto Morgan Taylor Srbija do kraja nedelje ima posebnu akciju da uz svaki kupljeni Morgan Taylor lak možete izabrati jedan od 24 MT laka, a ja sam akciju iskoristila, htela bih da vam pokažem jedan od novih lakova upravo sa liste lakova za poklon. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 984 dinara. Možete ih nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.


Morgan Taylor Srbija is having a special offer - with each Morgan Taylor polish you buy you can choose another one among 24 preselected MT polishes. I have bought a couple of them and I'd love to show you one of those that were among the gifts. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles and have wide flat brush.



Morgan Taylor All White Now (50000) je blještavo beli krem lak visokog sjaja. Formula mu je dobra za beli lak, što znači da ipak zahteva malo više pažnje prilikom mazanja nego neke druge boje. Ja sam nanela dva deblja sloja kako bih izbegla tragove četkice u laku. Zbog debljih slojeva se sušio sporije nego što je inače slučaj sa Morgan Taylor lakovima, tako da pretpostavljam da bi se tanji slojevi sušili prosečnom brzinom za ovaj brend. Na kraju sam nanela sloj Morgan Taylor Mattes a Wrap matirajućeg nadlaka kako bih ublažila sjaj ovog laka. Blještavost ništa ne može da mu ublaži. :D


Morgan Taylor All White Now (50000) is bright white glossy creme polish. Its formula is good for a white, which means that it does need to be applied more carefully than some other colours. I have painted my nails two thicker coats of this colour in order to avoid streaks. Because of thicker coats it dried slower than I'm used to, but I suppose that thinner coats would dry in the same time that other Morgan Taylor polishes tend to. I have added a coat of Morgan Taylor Mattes a Wrap top coat to soften gloss of All White Now. There's nothing that can soften its brightness. :D


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak sem na poslednje dve na kojima imam Mattes a Wrap.


Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat except in the last two photos where I have added Mattes a Wrap.

19 comments:

  1. It's a really beautiful cold white - IMO whites should be like this nuance :)

    ReplyDelete
  2. Mnogo volim bijeli lak na noktima, ovaj mi je ljepsi sa mat nadlakom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se više sviđa u mat verziji. Nekako mi bela boja uvek lepše izgleda mat.

      Delete
  3. Fascinira me kako nisu svi bijeli lakovi jednako bijeli, a ovaj to samo potvrdjuje. S he 115 i W'n'W bijeli kao da su sivo bijeli naspram ovoga. Bas je divan!

    ReplyDelete
  4. Lak je divan, ali Vaši nokti meni izgledaju ružno, uvek treba ostaviti malo prostora između zanoktica i laka za nokte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na mišljenju. Ako su Vam moji nokti ružni budite slobodni da moj blog ubuduće zaobiđete. Internet je veliko mesto i sigurna sam da možete naći neke nokte koji Vam se sviđaju. Potragu možete početi na nekom od blogova iz moje liste za čitanje.

      Delete
    2. Svakako ću to uraditi! ;)

      Delete
  5. Da li ja to dobro primecujem da su poskupeli 100din? :/

    ReplyDelete
  6. Eh... Ko mi je kriv kad me mrzelo da idem na NBG kad je bilo -40% :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće opet popusta, sigurna sam. Makar za sajam.

      Delete
  7. To je freaking to, ovakav bili ja tražin, baš je in your face i prekrasan je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da Flormar ima nešto slično, ali pošto imaju jedno desetak belih lakova ne znam da ti kažem koji bi bio najpribližniji.

      Delete
    2. solidan bijeli lak, ali da se pronaći pristojnih bijelih lakova za puno manju cijenu ;)

      Delete
  8. kako je samo beo, oduševljena sam!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...