02 February 2015

Januar


Ovog meseca sam se usredsredila na isprobavanje stvari koje već imam (posebno pločica za pečatiranje), a manje na nabavku novih proizvoda, tako da nemam mnogo noviteta, ali ipak su se našle neke nove zanimljive stvari. Prvi su Trind proizvodi - lak ste već videli, a razređivač ću predstaviti uskoro. Stigli su mi i Aura Color Off skidači laka, koje ću vam takođe predstaviti ovih dana. Od Jece sam dobila OPI lak iz Ford Mustang kolekcije, ali za njega ću morati da sačekam lepše vreme za slikanje. Danijela je nedavno objavila klip u kome je predstavila neke stvarčice koje je kupila kod lokalnih Kineza pa sam ja podlegla i kod svojih obližnjih Kineza uzela pakovanje nitni. Mirage i obični Depend lakići su na popustu u Mauricius parfimerijama i koštaju svega 100 dinara. Uzela sam dva. Još uvek čekamo da počne sezonska rasprodaja Essence proizvoda koji se povlače iz proizvodnje, a ova dva laka su već bila snižena u DMu pa sam ih, željna sunca i boja, ponela kući. Poslednji novitet je OPI Let's Get Together set. Avoplex ulje mi je pri kraju pa sam uzela novo, ali uz koje se na poklon dobija OPI staklena turpija.

This month I concentrated mostly on using untrieds in my collection (particularly stamping plates) and less on buying new stuff, so I don't have that many new items, but I did get some interesting stuff. For starters there are Trind products - you have already seen the polish and I shall review the thinner very soon. Other products that will get a review these days are Aura Color Off nail polish removers. Jelena gifted me one OPI Ford Mustang polish, but I will have to wait for better lighting conditions to take photos of that one. Danijela posted a video about some nail decorations she bought at her local Chinese thrift store so I also gave in and went to a nearby store to get some nail studs. Mirage and regular Depend mini polishes are discounted so I got myself two. We are still waiting for Essence seasonal sales, but these two Essence polishes were already on sale so I got them. The last item on the list is OPI Let's Get Together set. I have nearly used up Avoplex oil so I bought a new bottle, but this is the special offer that comes with OPI glass nail file.


A photo posted by Cajkine kandže (@cajkinekandze) on


Pošto Essence sniženja još nisu počela verujem da nas to očekuje u februaru, a nova kolekcija u martu. Trend kolekcije koje su najavljene da nam stignu su Cinderella i Hidden Stories. Sada smo makar dobili zvaničnu Essence Srbija Facebook stranicu pa ćemo valjda moći prestati da nagađamo i početi da dobijamo prave informacije. U Ivančić apotekama je OPI na sniženju od 10%. Ne znam do kada će sniženje trajati, ali vredi ga iskoristiti. U drugoj polovini februara očekujemo i da nam stignu nove OPI kolekcije - Hawaii i 50 Shades of Grey. Takođe očelkujemo da nam stignu i OPI hibridni lakovi - Infinite Shine. Ovi lakovi se suše na vazduhu, ali bi trebalo da imaju postojanost poput gel lakova. Još jedna kolekcija lakova izrađena povodom filmske Diznijeve Pepeljuge je Morgan Taylor Cinderella kolekcija, koja verujem da će nam stići u februaru. Morgan Taylor lakovi su poskupeli i sada koštaju 984 umesto 864 dinara, ali do 15. februara uz kupovinu bilo kog Morgan Taylor laka dobijate na poklon jedan od 24 odabrana laka.

Essence seasonal sales haven't started yet so I expect them to begin in February and to get new collections in March. Two next trend editions that should arrive in our stores are Cinderella and Hidden Stories. At least we now have official Essence Serbia Facebook page so we may count on correct information instead of guesswork. Other new collections that we expect in February are OPI Hawaii and 50 Shades of Grey as well as hybrid polish line Infinite Shine. Those polishes should have properties of gel polish, but don't require drying under UV light. Another collection made in connection to Disney Cinderella movie is Morgan Taylor Cinderella collection, which I believe should also come out in February.



14 comments:

  1. I love these monthly looking back posts - and that new Trind polish is so beautiful....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I love that polish and I'm very happy I got to try it.

      Delete
  2. I try to use my unused polishes too, but I am super weak and I buy new one too :(
    I love your stamped nails and swatches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I also buy new ones, but I can't keep on buying them at this rate where the number of untried will soon equal to the number of tried polishes.

      Delete
  3. Joj sve je prekrasno! Poklončić je super, prijateljici mi nedavno bio rođendan pa sam i sama pakovala šminku u teglu, sve popunila vatom i još da dam svoj neki 'touch' sve posula šljokicama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neko baš ume kreativno da upotrebi teglice :D

      Delete
  4. Odusevljena sam avoplex uljem i turpijom, hvala na dojavi! :)
    U apoteci ivancic mi rekose da je popust cetvrtkom i subotom, samo ne znam da li je to nesto trajno ili samo u odredjenom periodu.
    Baš me zanima kakvi su ti aura skidaci, svidja mi se pakovanje.
    Blah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja svoj set uzeh u sredu i dobih popust, ali nisu tada znali da mi kažu kako kada (do kada) im važi taj popust.
      Aura skidači su okej. Acetonski je zapravo odličan. Biće uskoro više o njima.

      Delete
  5. Bas me zanima tvoje misljenje o Aurinim skidacima. Citala sam negde tekst, cini mi se kod MrsFox na blogu, ali bas zelim da cujem tvoje misljenje.
    Jasna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na poverenju. Uskoro ću objaviti ceo i potpun prikaz, a najkraći utisak je da je acetonski skidač meni savršen. Bolji čak i od omiljenog mi Daplex skidača.

      Delete
  6. super stvarčice, volim kreativna pakiranja, uljepšaju dan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, celo pakovanje odražava bliskost.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...