18 January 2015

Matching Manicures - galaxy


Današnja tema za usklađeni manikir je kosmos, tj. galaxy/nebula manikir. Moj prvi pokušaj pre više od dve godine nije bio najuspešniji (upozoravam vas da se na linku nalaze kandže iz imena bloga), a i ovog puta je to slučaj. U pokušaju da napravim maglinu na noktima dobila sam nešto što više podseća na ovaj labradorit koji držim na slikama za usklađeni manikir. Sam manikir mi se dopada, ali nisam sigurna da asocira na svemir.

This week's Matching Manicures theme is galaxy/nebula mani. My first try two years ago wasn't a success (I warn you that claws from my blog's name are on that link) and I think this is a repeat. Trying to achieve nebula-like look I came up with something that resembles more this labradorite I hold. I čike my mani, I am just not sure if it looks like galaxy.


Za osnovnu boju sam upotrebila Morgan Taylor Midnight Rendezvous, a potom sam sunđerom dodavala Flormar 400, Ciaté Big Yellow Taxi, Essence Where is the party?, Essence Over the Rainbow i Flert 47, a Manhattan Liquid Metals 101z sam tačkala. Zoya Armor je nadlak kojim sam sve izravnala. Ne propustite da pogledate kako su druge blogerke odgovorile na ovu temu.

I have used Morgan Taylor Midnight Rendezvous as base colour, and I have sponged Flormar 400, Ciaté Big Yellow Taxi, Essence Where is the party?, Essence Over the Rainbow and Flert 47 and dotted Manhattan Liquid Metals 101z over it. Zoya Armor smoothed everything out. Don't forget to check out other bloggers' manis.







34 comments:

  1. Jaoooo super je. Astrofizicar u meni se raduje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet da bi ti se mogla svideti ova tema :D

      Delete
  2. That's super gorgeous - it's a beautiful galaxy - but to me this also can be a beautiful stone or underwater scenery <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I see it as a labradorite on nails because it does look a bit like it. And because I love labradorite :D

      Delete
  3. Uh uh uh, al mi se ovo uklopi u epic muzicki momenat u kojem sam trenutno, evo ti dve sa kompilacija na sta me podsetise ti tvoji nokti:
    https://www.youtube.com/watch?v=YRystax61lw
    https://www.youtube.com/watch?v=Y5udGLuNkPo

    Nadam se da necu biti spemirana :DDD
    Obozavam galaxy tematiku, a ovo tvoje plus kamichak je savrseno!!!
    Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek mogu da računam na tebe i tvoj izbor lepe muzike :D

      Delete
  4. Lepo je ispalo, neka svetlija galaksija. :)

    ReplyDelete
  5. Wooow, meni je ovo odlično!!!
    Fantastičan izbor boja!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Suzi. Sada sam još zadovoljnija radom :D

      Delete
    2. Ako je tako onda si uvijek zadovoljna jer ja te uvijek hvalim :) :D

      Delete
    3. Eee, ali posebno je kada sam i sama zadovoljna pa me još ti pohvališ :D

      Delete
  6. Impresionizam i ekspresionizam u jednom! Odlično si ovo uradila! I prvi pokušaj je lep, ali ovaj je još lepši!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada mi je palo na pamet da više liči na snimak Zemlje iz svemira ;D

      Delete
  7. predivni, pravi kozmos na noktima

    ReplyDelete
  8. Meni se ovo baš dopada. I boje se divno prelivaju. Za mene je to i dalje viša škola :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma ovo sunđerčićem je lako uraditi. Sve što zahteva crtanje je moj neprijatelj :D

      Delete
  9. Super je ispalo, boje su mi predivne. :)

    ReplyDelete
  10. meni se sviđa, ali razumijem tvoju brigu, teško je biti diskretan sa spužvicom :D

    ReplyDelete
  11. sviđa mi se, nekako je van gogovski :D i ja sam samo tad radila kosmički, moram ponoviti!

    ReplyDelete
  12. Baš dobro izgleda, sviđaju mi se korištene boje :)

    ReplyDelete
  13. Super su!
    Nijanse koje mi uopće ne bi pale na pamet, a tako dobro izgledaju!
    I super se slažu uz kamen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Izgleda da je moja ljubav prema labradoritima povukla ovaj dezen na svoju stranu :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...