30 November 2014

Matching Manicures - gradijent


Ovo je treći put da u sklopu naše vesele Matching Manicures grupe radimo gradijent, ali kako je u pitanju veoma lepa, jednostavna i raznovrsna tehnika ukrašavanja, verujem da nikome to ne smeta. Ovom prilikom sam primenila znanje stečeno u Simples grupi pa je ovaj gradijent znatno mekših ivica od prethodnog. Toliko da se srednji ton sasvim izgubio :D

This is the third time that we do gradient in our cheery Matching Manicures group, but I believe no one minds it because this is a simple, diverse and pretty technique. I have taken this chance to use the tips and tricks I've learned in Simples group so this mani turned out to be much softer than the previous one. So much so that the middle shade got entirely lost.


Lakovi koje sam koristila su Morgan Taylor New Year, New Blue, China Glaze Strap On Your Moonboots i Manhattan Liquid Metals 101z. Šta su druge blogerke uradile možete videti na linkovima ispod.

I have used Morgan Taylor New Year, New Blue, China Glaze Strap On Your Moonboots and Manhattan Liquid Metals 101z. Make sure to check out other bloggers' manicures at following links.





26 comments:

  1. I like this gradient, it has such a sophisticated feel to it!!

    ReplyDelete
  2. jako lijepa manikura, bas nekako zimska :)

    ReplyDelete
  3. Jako si lepo ovo izvela, dopada mi se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ovog puta sam veoma zadovoljna rezultatom. Ipak sam nešto naučila :D

      Delete
  4. Krasan gradient - i što se odabira boja tiče i što se tiče izvedbe!!!
    Moram pohvaliti ovaj Morgan Taylor lak, zbilja mi se jako, jako sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Taj Morgan Taylor (generalno Morgan Taylor) me je oduvao svojom postojanošću.

      Delete
  5. Ovo je ogroman napredak Cajo. Odlicno ti je ispalo. :)

    ReplyDelete
  6. Veoma mi se dopada, kao 'metalna prašina' preko noćnog neba, tako nekako :)
    New Year, New Blue deluje privlačno. Naziv zvuči kao opravdanje za kupovinu još jednog plavog laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da i odlike NYNB sasvim opravdavaju kupovinu :D

      Delete
  7. Svaka cast na gradijentu, prelepo odradjen prelaz! I kombinacija boja je odlicna kao i uvek. :)

    ReplyDelete
  8. totalno moj đir, naravno da mi se sviđa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Žana. Baš mi je drago da ti se dopada :*

      Delete
  9. Wow, opet po mom ukusu, jako lijepo!!! :)

    ReplyDelete
  10. bas je wow :) sad sam se prikljucila grupi, moji pokusaji gradijenta nisu bili nesto do sada pa se nadam napretku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pridruži se SImples - Nail art from muggle to mastery grupi. Mi se na MM ne bavimo tehničkim detaljima, samo predstavljamo krajnji rezultat, a u Simples grupi se objašnjavaju osnove.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...