16 October 2014

Don Juan Excessive EX11


Davno sam pisala o Don Juan Excessive EX14, a EX11 (privlačnog li imena) nikako da dođe na red za predstavljanje. Delom zato što sam imala zanimljivije lakove koje sam želela da nosim, a delom pošto me je tekstura ovog razočarala. Don Juan Excessive Rough & Rich kolekcija sastoji se od 18 šljokičavih lakova. Pakovanje je od 12 ml, a cena oko 250 dinara.


It's been awhile since I've written about Don Juan Excessive EX14 and I never seem to be getting round to wearing EX11 (what an attractive name). That was partly because I had more interesting polishes I wanted to wear and partly because I was disappointed by texture of this polish. Don Juan Excessive Rough & Rich collection consists of 18 glittery polishes. They come in 12 ml bottles and retail for about 2 €.


Ako zanemarimo izostanak očekivane teksture, ovo nije loš lak. U bočici deluje kao crni lak sa srebrnim šljokicama, a na noktima više izgleda kao Gvozden sa dodatnim šljokicama. Nije gladak, ali je daleko od teksture na kakvu su nas navikli neki drugi proizvođači. Mislim da mu je po teksturi najbliži OPI DS Pewter. Posle prvog sloja deluje kao da će biti potrebna barem tri sloja za punu pokrivenost, ali na svu sreću to nije slučaj - dva sloja su sasvim dovoljna. To je i dalje više od onoga što proizvođač obećava ("Jedan sloj je dovoljan za potpuno pokrivanje nokta"). Brzina sušenja je pristojna, kao i postojanost. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


If we disregard the lack of expected texture, this isn't a bad polish. In bottle it looks like black polish with silver glitter, but on nails it looks more like Gvozden with added glitter. It isn't smooth, but it is far from what I expect of a textured polish. I think it is closest to OPI DS Pewter. Manufacturer claims that this is a one-coater, which it isn't, but two coats are enough to get full coverage. Drying time is decent as is its wear time. Photos were taken in sunshine. I have two coats of polish and no top coat.

18 comments:

  1. LOL - that IS an interesting name ;)
    ut you are right, apart from the teture problem it looks good on you - it's within your favorite range of shades I think...

    ReplyDelete
  2. I am a big dark polish lover and this one is a must for a freak like me, even if the texture is not as expected. I think it looks gorgeous on your nails!

    ReplyDelete
  3. uh, a meni se sviđa, baš je nekako moćan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije loš, samo je tekstura nezadovoljavajuća.

      Delete
  4. Meni je bas odlican! Neocekivano za DJ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Dobar je DJ, ali kada su One Coat u pitanju.

      Delete
  5. Meni je cela kolekcija nekako ispala promasena i nisam nijedan uzela na kraju. Gvozden mi je lepsi od ovog.

    ReplyDelete
  6. Na tvojim slikama deluje baš lepo, mada mislim da znam šta ti smeta. Na kraju sam i ja Pewter nosila čini mi se samo jednom.

    ReplyDelete
  7. posto mi se teksturci nikako ne svidjaju, mozda ovaj probam =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo nije loš izbor za ljude koji poput tebe ne vole teksturce jer zaista nije mnogo teksturisan.

      Delete
  8. Skroz zanimljivo izgleda. :) Svidja mi se.

    Meni malo podseca na one Seforice sto smo jurile na snizenju. Posle sam svoju i prosledila. :D

    ReplyDelete
  9. bez obzira na manjak 'hrapavosti' meni se ipak sviđa, volim ovakve boje :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...