08 September 2014

Trind Caring Color CC201 Mellow Yellow


Hajde da rasteramo ovo sivilo jednim veselim žutim lakom. U pitanju je Trind negujuća boja Mellow Yellow iz letnje kolekcije Beauty and the Beach, trenutno dostupne u apotekama. Kao svi drugi Trind lakovi i ovaj ima 9 ml i košta oko 850 dinara.


Let's drive away this gloomy weather with a cheery yellow polish. This is Trind caring colour in Mellow Yellow, from summer collection Beauty and the Beach. Like other Trind polishes this comes in 9 ml and retails for about 8 €.


Mellow Yellow je blago pastelna sunčano žuta krema visokog sjaja. Lak je veoma pigmentisan i punu pokrivenost daje iz dva tanja ili jednog debljeg sloja (ja preporučujem dva tanja). Formula mu je odlična, mada gušća od Emerald Swirl. Lak je samoravnajuć, što je prijatno osveženje za žuti lak. Brzina sušenja je pristojna, kao i postojanost (puna tri dana bez bele crte). Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka preko Trind Ridge Filler baze i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Mellow Yellow is a mildly pastel sunny yellow glossy cream. It is very pigmented and gives full coverage in two thin coats or one thick (I'd recommend two thin coats). It has great formula, although somewhat thicker than Emerald Swirl. It is self-levelling, which is a welcome treat from a yellow polish. Drying time is decent as is the staying power (three full days without tipwear). Photos were taken in daylight. I have two coats of polish over Trind Ridge Filler and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

18 comments:

  1. That really is a sunny yellow - it's beautiful, but my yellow love is the pastels ;)
    And you are right it's perfect for a rainy day like we are having today!

    ReplyDelete
    Replies
    1. And you wear pastels so well. I prefer sunny yellows though. When my seasonal depression kicks in, bright, sunny shades are what lifts my mood.

      Delete
  2. I've heard a lot of good things about Trind polishes but I never bought one until now. I love the shade of this yellow one, it brightens your day off, just seeing it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trind is an amazing company. If you have an opportunity to get some of their products, do take them.

      Delete
  3. Pravi izbor za kisni dan. Bas je lep zutac, dopada mi se sto ima tu pastelnu notu i visok sjaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I samoravnajuć je, što je meni najveći plus.

      Delete
  4. Lepa žuta boja, smirena, prigušena malo, nije onako drečava, a opet isijava lepo i razvedrava :)

    ReplyDelete
  5. Volim ove žutaće, baš je lep, kao žumance! Imam i ja jedan sličan P2, možda se zažutim ovih dana. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde, zažuti se i ti. Žutaći su divni i veseli.

      Delete
  6. Bas lep zucko! :)
    I sjaj mu je odlican.

    Mogu da zamislim kako izgleda na rukama posle letovanja.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pamtim kada sam bila na letovanju tako da čak ne mogu ni da zamislim kako bi meni stajao u toj situaciji :D

      Delete
  7. baš u inat kišnom danu *.*
    sviđa mi se... premda uopće nisam sigurna koliko bih je često sama šetala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro sve žute su mi ovog tipa, a retko ih mažem. Uglavnom kada je tmurno, za dizanje raspoloženja.

      Delete
  8. kako je dobar! mene ubi ovo sivilo, pogotovo što dođoh iz potpunog leta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem ti. Meni je odmah podigao raspoloženje i vidim da ću češće posezati za njim kako dani postaju sve tmurniji.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...