02 September 2014

OPI Stay The Night


Ovo je lak koji mi je dugo bio na listi želja i povremeno skidan sa nje. Jedan je od prva četiri Liquid Sand laka koja je OPI izbacio u saradnji sa Marajom Keri u dvodelnoj kolekciji za proleće 2013. godine. Liquid Sand lakovi, poput klasičnih OPI lakova, imaju široku četkicu, 15 ml i koštaju koliko i obični OPI lakovi, ali ja sam ovaj uspela da ulovim u Sefori na sniženju, po ceni od 789 dinara.


This is a polish that's been on and off my wish list for quite some time. It is one of the first four Liquid Sand polishes OPI made in their two-part collection for spring 2013. they did in cooperation with Mariah Carey. Liquid Sand polishes come in 15 ml bottles, have flat brush and cost just as much as the regular OPI polishes.


Stay The Night (NL M45) je teksturisani lak tamne osnove (u bočici deluje crno, na noktima ljubičasto) sa ružičastim šljokicama. Baza je suviše prozračna pa su mi za punu pokrivenost i ujednačenu boju bila potrebna tri sloja. Tekstura nije preterano gruba i imam utisak da se lak suši sporije i manje mat od kasnijih OPI teksturaca. Celokupan utisak je ipak veoma dobar i vamp. Posebno mi se sviđa što ružičaste šljokice ne izgledaju suviše ružičasto. Postojanost Stay The Night je odlična, a ako se negde i iskrza možete ga samo "zakrpiti" bez vidljivih tragova.


Stay The Night (NL M45) is a texture polish that has dark base (in bottle it looks black, on nail it is more purple) and pink glitter. Base is too sheer so I had to apply three coats to get full coverage and even colour. Texture is not too rough and I am under impression that this polish dries slower and to a less matte finish than Liquid Sand polishes OPI would come up with later. Overall impression is vampy and good. I especially like that pink glitter doesn't look too pink. Stay The Night has great wear and even if it chips you can patch it up without it being noticed.


Prve dve slike su snimljene na suncu. Preostale četiri su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


The first two photos were taken in sunshine. The other photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.




38 comments:

  1. I have one liquid sand polish from OPI, but this one is far more beautiful than mine!

    ReplyDelete
  2. Joj, kad vidim ove tamne boje odmah poželim zimu.
    I crvene čestice u crnim lakovima su mi najbolja kombinacija ikad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Ove su pink, ali deluju crvenije zbog tamne osnove.

      Delete
  3. I like the look of this one - but 3 coats and slow dry time takes the pretty of most polishes in my book ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was a bit of a letdown, but I like it anyway.

      Delete
  4. Jako je lep! Verujem da bi odlično izgledao i sa nadlakom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U to nisam sigurna jer je baza prozračna i plašim se da bi delovao muljavo. Na svu sreću, OPI je u Coca Cola kolekciji izbacio sličan lak, ali nije teksturac.

      Delete
  5. U, zanimljiv lak! Mene zanima kako bi bio sa nadlakom, verujem da bi bio pun pogodak! :D

    ReplyDelete
  6. Ja sam moj ipak prosledila, nešto mi nije legao. Na tvojim slikama izgleda super, kod mene je bazna boja bila dosta svetlija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim sam počela da ga mažem setila sam se Lubu Heels. Meni je bazna boja svetlija nego što se sećam da je kod Praslijevog primerka.

      Delete
  7. meni je on prelep. uzela sam mini i kajem se zbog toga. nadam se da i dalje može da se ulovi full size

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam. U Sefori ga dugo nisam viđala i iznenadila sam se kada sam ovaj ugledala. U apotekama ga isto ne videh dugo. Možda ga ima u NL.

      Delete
  8. Savršen je, baš je po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Hvala. Šteta što nam nisu uvezli GR Galaxy kolekciju. U njoj osim djupa za ovaj lak ima i gomila boja po tvom ukusu.

      Delete
  10. I meni je na wl listi, ali sada se premišljam, mislila sam da je kompletno crn. Mada, iz Marajine prve kolekcije imam plavca i zadovoljna sam teksturom i pored toga što je nešto ređa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ovome je tekstura odlična, na to nemam zamerke. OPI je tu baš dobro obavio posao, mada ju je kasnije i poboljšao (više mi se sviđa kakav je pod rukom Alkatraz nego ovaj). Ako planiraš da ga uzmeš imaj na umu da je LE i da ga je sada teže naći.

      Delete
  11. Žao mi je što sam propustila sniženje na OPI u Sefori, ali takve su bile okolnosti.
    Ovaj lak je bio preagresivan za moj ukus, te ga nisam zagledana u MC kolekciji, ali me je zainteresovao Today I acomplished zero, u toj glatkoj varijanti bi mogao da prođe kod mene :) A tebi lepo stoji, samo šteta što nije sam lak kvalitetniji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nadam se da će Morgan Taylor napraviti nešto slično za neteksturisanu verziju. Nešto mi taj OPI ne deluje baš dovoljno pigmentisano.

      Delete
  12. Ima mi neki smek kao Lubu Heels. U prevodu u teoriji mi se veoma dopada, al u praksi ne na meni na zalost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima višestruki šmek kao Lubu Heels :D

      Delete
    2. Lubu Heels na steroidima. Inspirisao me je da namazem Lubu Heels u svakom slucaju, ali sam morala da se vratim da napisem ovaj komentar :)
      Stoji ti savrseno, kombinacija bazne boje i sljokica je savrsena, steta samo sto su tri sloja potrebna.

      Delete
    3. To mi malo smeta. Odmah sam se setila Lubu Heels i mada sam ja imala sreće sa tim lakom izgleda da je ovo brvno na kome plaćam ono što nisam na Lubu Heels ćupriji :P

      Delete
  13. Predivan je! :) Super sto si ga upecala. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago što sam ga našla makar zbog toga što je LE.

      Delete
  14. Odlican je i bas mi ide uz tebe :)

    ReplyDelete
  15. taman kad sam zaboravila na njega i pomirila se s činjenicom da ga nikad neću imati, eto ga *.*
    što se mene tiče, postoji samo jedna riječ koja ga može opisati - savršen <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ga već otpisala, a onda naleteh na njega sasvim nenadano.

      Delete
  16. I love the flecks of metallic in the polish. OPI are my fav nail polish to buy

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...