31 August 2014

Trind Ridge Filler


Ako me pratite na Facebooku ili Instagramu mogli ste videti da su u prodaji novi Trind proizvodi. Jedan od njih je ravnajuća baza, koju isprva nisam planirala zasebno da predstavim, ali sam se uverila da ipak zaslužuje posebnu recenziju. Trind proizvode možete naći u određenim apotekama (vidite moju sekciju Gde kupiti), Ridge Filler košta 720 dinara, a pakovanje je od 9 ml. Ova baza je 5 free, tj. ne sadrži dibutilftalat, toluen, formalin, kamfor ni tosilamid.

If you follow me on Facebook or Instagram you may have seen that there are new Trind products available in Serbia. One of them is ridge filling base coat, which I initially didn't intend to dedicate an individual post to, but it so deserves one so here it is. This base coat is big 5 free.

kažiprst i domali prst bez baze, srednji i mali prst sa Trind Ridge Filler bazom
index and ring finger without base coat, middle finger and pinkie with Trind Ridge Filler

Ravnajuće baze služe da se površina nokta uglača, da se dobije ravna površina preko koje lak može lepo da klizi i Trind Ridge Filler to odlično radi. Isprva mi je bila neobična jer je bezbojna poput običnih baza, a ne neprozirna poput većine ravnajućih baza. Prilično je gusta, ali ne daje izgled "debelih" noktiju. Uprkos gustini nanosi se veoma lako i ne stvara mehuriće. Veoma dobro izravnava površinu, što možete videti sa druge i treće slike. Suši se brzo.

Ridge filling base coats are used to even out the nail surface, to give smooth surface nail polish can easily glide over and Trind Ridge Filler is great at that. At first it was unusual to me because it isn't opaque like most of ridge fillers but it is transparent, like regular base coats. It is quite thick, but it doesn't make nails look "fat". Despite its thickness it goes on really well and doesn't bubble. It gives perfectly smooth surface, which you can see from the second and third photo. It dries fast.


Moji nokti nemaju preterano izražene brazde, ali ipak nisu sasvim glatki i to ponekada otežava nanošenje određenih lakova, posebno mat lakova. Druga vrsta laka koja zahteva sasvim glatku površinu su linearni holo lakovi jer svaka nepravilnost u bazi manje ili više kvari holo efekat. Primetićete da su mat i holo lakovi i manje postojani, posebno pošto se nadlak uopšte ne nanosi preko mat lakova, a retko se nanosi preko holo lakova. Zato je za njih višestruko važna dobra baza. Odlučila sam da testiram Trind Ridge Filler kao podlogu za mat i holo lakove i veoma sam prijatno iznenađena lakoćom sa kojom se i jedni i drugi mažu preko nje. Na slici ispod imam po jedan sloj svakog laka preko jednog sloja Trind Ridge Fillera i verujem da ta slika govori više od reči. Takođe mi se čini i da ih bolje vezuje za sebe od drugih baza koje sam nosila ispod ovih ili sličnih lakova.

My nails are not severely ridged, but they aren't smooth either and that makes application of some polishes, especially matte polishes, difficult. Another sort of polish that requires perfectly smooth surface is linear holographic because every imperfection in base can lessen the holo effect. You will also notice that both matte and holo polishes are not as durable, especially since matte polishes are not top coated and holo polishes are rarely top coated. That is why a good base coat is very important for them. I decided to put Trind Ridge Filler to test as matte and linear holo polishes base coat and I am very pleasantly surprised with how easy both go over it. For the photo below I have applied only one coat of each polish over one coat of Trind Ridge Filler and I believe that this picture speaks volumes. I also feel these polishes adhere better to this base than to other polishes I've worn these or similar polishes over.

Golden Rose Matte 07 - China Glaze OMG A UFO - OPI 4 In The Morning - OPI Russian Navy Suede

Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

8 comments:

  1. Efekat se baš vidi. Drago mi je što je dobar proizvod i što je ispunio tvoja očekivanja. Oduševljena sam kako izgleda holo lak preko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je, zapravo mnogo bolji nego što sam očekivala. Tek sam se kasnije setila da ga mogu isprobati i ispod mirror finiša, a to ću i učiniti uskoro. Red je da Kiko Silver dobije recenziju :D

      Delete
  2. It looks very promising - I have severe ridges so it could be fun to try it!!

    ReplyDelete
  3. Ovo izgleda odlično, drago mi je da prevazilazi očekivanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, da. Veoma je dobro što se pokazao višestruko upotrebljivim.

      Delete
  4. treba mi jedan dobar ridge filler (odmah mi opi moonraker pada na pamet), ovaj zvuči kao dobar izbor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga još isprobala sa takvim lakom pa ne mogu ništa reći. Planiram da ga upotrebim kao bazu za Kiko Silver.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...