18 August 2014

Essie Vested Interest


Pošto je Danijela rekla da se nada da ću brzo mazati ovaj lak odlučila sam da joj zadovoljim znatiželju i ne samo da ga namažem već i da ga uslikam i predstavim, bez obzira na polomljen nokat. Vested Interest je jedan od lakova iz prošlogodišnje For The Twill Of It kolekcije i treći iz te kolekcije koji imam, što mislim da dovoljno govori o tome koliko Essie pogađa moj ukus kada su jesenje kolekcije u pitanju (usput, jedva čekam da nam stigne ovogodišnja jesenja kolekcija Dress To Kilt). U Lilly drogerijama je na rasprodaji i može se kupiti za 450 dinara.


Since Danijela rooted for me to wear this polish soon I decided to wear it, take photos and post about it now, despite having a broken nail. Vested Interest is one of six polishes from For The Twill Of It collection for last autumn and it is the third polish from that collection that I own, which says a lot about how Essie is nailing (no pun intended) my taste with their fall collections (by the way, I can't wait for Dress To Kilt collection to hit our stores).


Među svim zelenim lakovima koje imam ovaj je možda najčudniji, valjda zato što nije toliko zelen već više siv. Pošto volim prašnjave nijanse Vested Interest me je odmah privukao, ali oklevala sam sa kupovinom pošto nisam bila sigurna da ću moći ovu kamuflažnu nijansu zelene da upotrebim ili nosim dovoljno često. No cenama Essie lakova na rasprodaji je veoma teško odoleti, posebno kada se u obzir uzme njihov kvalitet. Ovaj lak je malo tečniji nego što bih volela. Dobro pokriva u dva sloja i suši se brzo, ali možda treći sloj ne bi bio na odmet na dužim noktima. Ovo je lak kremaste završnice, ali ne bi mi smetalo ni da ima šimer (eto ideje za neku narednu jesenju ili zimsku kolekciju). Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa MoYou Nails table 84.


Out of all green polishes I have this is the oddest one, probably because it is less green and more grey in tone. Since I love dusty shades I was very attracted to Vested Interest, but I hesitated to buy it because I was unsure I could use or wear this camo shade of green often enough. But it is hard to resist price of Essie polishes when they are on sale, especially if you take their quality into account. This polish is a bit thinner and runnier than I'd like it to be. It gives good coverage in two coats and it dries really fast, yet another coat wouldn't be amiss on longer nails. This is a glossy creme polish, but I wouldn't mind if it had some shimmer in it (there's an idea for some future autumn collection). Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. I have stamped a design from MoYou Nails 84 image plate in the last photo.


30 comments:

  1. This is a true Vedrana color - these dusty and slightly murky polishes work so well for you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you think so. I like these shades very much.

      Delete
  2. Kako je samo lep! Stvarno sam oduševljena ovim lakićem, baš po mom ukusu.Drago mi je što više vuče na sivo.

    ReplyDelete
  3. The essie polish is not very appealing for me but with the nail art on it it became a master piece!

    ReplyDelete
  4. Boja laka je super i zadnja slika sa motivima je ekstra....super!!!!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Zna se ko je dežurni ljubitelj zelembaća :D

      Delete
  6. krasan je, premda je meni više siv nego zelen... no ja mu to ni u kom slučaju ne zamjeram :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeste prilično siv. Na meni se vidi samo trunka zelene, ali veoma je zanimljiv.

      Delete
  7. Super su pogodili odnos zelene i sive :)
    Na meni dobije neki petrolej podton.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U opisu i kažu da ima petrolej ton, ali to se verovatno bolje vidi na hladnijem tenu.

      Delete
    2. Pa ne znam, ja sam neutralno-topla. :D
      Ali svakako je lep lak. :)

      Delete
    3. Ja sam čisto topla, tako da sigurno to ima neke veze. Ja ionako vazda izvlačim žute tonove u lakovima koji ih imaju :D
      A da je lep, bespogovorno jeste.

      Delete
  8. bas je lep, lepo ti stoji :). ja sam na snizenju kupila mind your mittens i fashion playground. oba su fantasticna :D. propustila sam hide and go chic i jako sam tuzna zbog toga, pogotovo sto sam ga u dva navrata stavljala u korpu, ali ga na kraju nisam kupila... na stranim blogovima sam pronasla da ukoliko je essie lak redji, treba ga staviti u frizider na sat vremena, a potom promuckati i mazati na nokte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viđala sam Hide & Go Chic ovih dana, tako da ga sigurno nisi propustila, samo treba da ga potražiš na drugom mestu.

      Delete
    2. hvala ti, vratila si mi nadu da cu ga naci :). mozes li mi reci gde si ga vidjala? bila sam u dm na zelenom vencu i u pancevu. tamo ih nema.

      Delete
    3. Ima ih u Lilijima. Ja sam ga videla u tri Lilija u centru Beograda, a sigurno ga ima u više.

      Delete
  9. Meni je cela ta jesenja kolekcija prelepa! Tako da je i ovaj. Jedna od lepsih kolekcija, a vrlo nenametljiva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem, a izgleda da će i ovogodišnja jesenja kolekcija biti u tom stilu.

      Delete
  10. The mix of green and gray in that color is very interesting and unique. I love the stamping you added on top! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  11. Fantastičan lak za jesen, a tebi za sva godišnja doba. :)))

    ReplyDelete
  12. Oduševila me je boja, Sonja ga je sjajno opisala na forumu, mnogo lepši i zanimljiviji nego u bočici. Moj nije tečan, iz jednog debljeg sloja može da prekrije nokat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj je baš tečan. Ređi je od drugih drogerijskih Essie koje imam, ali opet veoma dobar. Možda je samo moja bočica takva.

      Delete
    2. Ja sam uzela u poslednjoj turi Vested i Chocolate Cakes, Vested ima odličnu formulu poput Bobbing for baubles, dok je Chocolate malo redji. Imam utisak da su mu slojevi bili razdvojeni i posle jednog mazanja tek može dobro da se promućka. Ne verujem da će biti jednoslojac kao Vested, ali nadam se da će idući put biti bolji.

      Delete
    3. Videla sam da si okačila čokoladicu na Anu. Mnogo ti lepo stoji.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...