18 July 2014

Razna sredstva za negu


S vremena na vreme se među svim sredstvima za negu ruku, noktiju i zanoktica koja imam nađu proizvodi koji su takvi da o njima ne mogu da napišem čestit članak. Nisu to loši proizvodi već neupečatljivi. Sada mi se već skupila gomilica takvih stvari i mislim da ih mogu sve ubaciti u jedan članak, a vi procenite da li bi vama odgovarali.

From time to time among all the hand, nail and cuticle care products I will find some that I don't have much to write about. Those aren't bad product, they are just unremarkable. Now I have collected several such products and I think they could be put in one post and you decide for yourself if some of them would suit you.


Alverde Nagelpflegecreme Aprikose ingredients: Aqua, Lanolin, Glycine Soja Oil*, Alcohol*, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Cera Alba*, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Glyceryl Oleate, Glycerin, Lanolin Alcohol, Maris Sal, Helianthus Annuus Seed Oil, Magnesium Sulfate, Stearyl Beeswax, Behenyl Beeswax, Hydrogenated Castor Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Simmondsia Chinensis Oil*, Tocopherol, Citrus Grandis Extract*, Citrus Aurantium Dulcis Peel Extract*, Beta-Carotene, Monarda Didyma Extract, Cymbopogon Flexuosus Extract*, CI 75470, Capsicum Annuum Extract, Hamamelis Virginiana Extract*, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citral**.
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils

Alverde krema za nokte i zanoktice sa kajsijom je prilično popularna kod nas i videla sam da je poređena sa Dior Creme Abricot. Ranije se prodavala u ovakvoj kutijici od 15 ml, a već više od godinu dana je u tubici od 10 ml. Već sam potrošila jednu takvu tubicu i trošim ovu kutijicu (nikako da je potrošim), ali bez ikakvog rezultata. Kremi ništa ne fali, samo mojim noktima i zanokticama ne odgovara. Sviđa mi se tekstura ove kreme. Veoma je vlažna, ali i masna. Sadrži više ovlaživača i još više emolijensa i takva kombinacija bi trebalo da i zaista nahrani i da omekša kožu. No kod mene to nije bio slučaj. Prodaje se u DM drogerijama.

Alverde apricot nail & cuticle cream is quite popular in Serbia. I have seen it being compared to Dior Creme Abricot. It used to be sold in this 15 ml jar packaging, but now it is sold in 10 ml tubes. I have already used up one tube of product and I have been using this jar for quite some time (I can't seem to use it up), but without any visible result. There's nothing wrong with this cream, it just doesn't suit my nails and cuticles. I do like texture of this cream. It is very moist, but greasy too. It contains several moisturisers and even more emollients and such combination of ingredients should really soften and nourish skin. Unfortunately that didn't happen to me.

p2 Cuticle Gel ingredients: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Trisodium Phosphate, Carbomer, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Benzophenone-4, Propylene Glycol, Mel Extract, Propolis Extract, Panthenol, Methylparaben, Parfum, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Cl 14700, Hydroxycitronellal, CI 19140, CI 42090.

P2 gel za zanoktice sa medom i propolisom mi je Luchessa preporučila kada sam se interesovala za p2 proizvode, a drugar koji je imao težak zadatak da mi kupuje kozmetiku za nokte doneo mi je dve bočice. Prvu sam potrošila bez ikakvog primetnog rezultata, a druga stoji i skuplja prašinu. Dopada mi se što se nanosi pipetom. Sam proizvod je veoma vlažan i prijatan za korišćenje, mada je malo lepljiv. Miriše blago i prijatno na med.

P2 Cuticle Gel with honey and propolis was recommended to me by Luchessa when I was taking inquiries about p2 products, and the friend who had the hardest task of getting cosmetics for me had bought me two bottles. I have used up the first one without any visible result and the other one sits in my nail care products' box serving as a dust attractor. I like that the product is delivered by a dropper. The product itself is very moist and pleasant to use, albeit somewhat sticky. It has mild and pleasant smell of honey.

Crisnail Cuticle Off ingredients: Aqua, Glycerin, Sodium Hydroxide, Hydroxyethylcellulose, Aloe Barbadensis Leaf Juice.

Crisnail Cuticle Off je verovatno najpovoljnije, a delotvorno sredstvo za uklanjanje zanoktica koje se može kupiti kod nas. Pakovanje je veliko, 75 ml, i košta svega 369 dinara. Aktivni sastojak je natrijum hidroksid, a pošto sadrži ekstrakt aloje i glicerin ovo sredstvo i neguje zanoktice. Način nanošenja je drugačiji nego što sam navikla - direktno se iz bočice stavlja na zanoktice, što u kombinaciji sa veoma tečnom teksturom ovog sredstva nije najbolji izbor. Ovom sredstvu realno ne fali ništa osim dobrog uputstva za upotrebu. Na bočici piše kako se koristi, ali ne i koliko dugo se drži. Zato mi se ponekada desilo da zaista lepo uklonim zanoktice, a ponekada da se iznerviram jer sredstvo još nije počelo da deluje kada počenm da potiskujem zanoktice. Crisnail program možete naći u Karika group prodavnicama.

Crisnail Cuticle Off is probably the most inexpensive and effective cuticle remover on Serbian market. It comes in a large bottle (75 ml) and costs about €3. The active ingredient is sodium hydroxide, and since it contains aloe vera extract and glycerine it also nourishes cuticles. Product delivery system is different from what I'm used to - you pour product directly from bottle to cuticles which isn't the best solution considering how runny the product is. There's really nothing wrong with this cuticle remover it just lacks decent instructions for use. Bottle comes with general set of instructions, but the information how long you should leave it on is nowhere to be found. That is why it has happened to me to remove excess cuticle perfectly as well as to get really annoyed because the product still hasn't started to work by the time I'd start to push cuticles back.

Afrodita Chamomilla Sensitive ingredients: Acetone, Aqua, Butyl Acetate, Ricinus Communis, Panthenol (0,15 %), Propylene Glycol, CI 42051.

Afrodita Chamomilla Sensitive uljani skidač laka za nokte nije loš. Na bazi acetona je pa je veoma delotvoran, a sadrži i negujuće sastojke (pantenol i ricinusovo ulje). Problem je u tome što tih negujućih sastojaka ima premalo za tu jačinu acetona. Nije mi za redovnu upotrebu jer isušuje zanoktice, ali odličan je za skidanje šljokica. Iako je uljan nije masan. Pakovanje od 125 ml u DMu košta oko 250 dinara.

Afrodita Chamomilla Sensitive nail polish remover is not bad as such. It is acetone based so it is very efficient and it contains panthenol and castor oil. Unfortunately, there is too little of these nourishing ingredients for this strength of acetone. I don't think this is a good remover for regular use because it is drying, but it is great for glitter removal. Despite containing oil it isn't greasy.


Weleda Skin Food je univerzalna krema u koju sam polagala mnogo nade. Važi za izrazito jaku, hranljivu, regenerišuću kremu koja se može koristiti na celom telu i na licu. Ja nisam impresionirana. Ona nije loša, ali nisam primetila da je na mojim rukama imala neko negujuće dejstvo osim trenutnog hidriranja. Miris joj je prilično jak, ali nije neprijatan. Miriše na travke, na začine, najviše na ruzmarin. Iako gusta i masna, ova hrema je i prilično vlažna. Lako i lepo se razmazuje, a mala količina je potrebna za cele ruke. Ne upija se brzo.

Weleda Skin Food is a universal cream I had very high hopes for. It is said to be a very potent, nutritious, regenerating cream that can be used all over face and body. I am not impressed. It isn't bad, I just haven't noticed any caring effect except momentary dryness relief. It has quite strong, but not unpleasant smell. It smells of herbs, spices, mostly of rosemary. Even though it is thick and greasy it is also very moist. It takes a tiny amount to cover entire hands. It goes on smoothly and is spread all over skin quite easily. It doesn't sink into skin quickly.

Weleda Skin Food ingredients: Water (Aqua), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Lanolin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Alcohol, Beeswax (Cera Flava), Glyceryl Linoleate, Hydrolyzed Beeswax, Fragrance (Parfum)*, Viola Tricolor (Pansy) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita Matricaria (Chamomile) Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Cholesterol, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citral*, Coumarin*.
* from natural essential oils

Ova krema se prodaje u dva pakovanja. U Metropolitenu tuba od 30 ml košta 790 dinara, a tuba od 75 ml košta 1190 dinara. Na istom sajtu možete videti i uputstvo za upotrebu ove kreme: "Za negu suve kože lica: naneti laganim utapkavanjem. Za negu tela: kremu nežno umasirati dok se ne upije. Za dubinsku ishranu suve kože ruku: naneti kremu u debljem sloju, zaštiti rukavicama i ostaviti da deluje preko noći." Ja sam je koristila prema uputstvu za dubinsku negu suve kože ruku, ali bez upečatljivih rezultata.

This cream comes into two sizes - 30 ml tube and 75 ml tube. The official website gives instructions for use: "Apply a small amount of Skin Food to dry or rough skin as needed and massage into the skin until the cream is absorbed. To deeply nourish hard-working, dry hands liberally apply the cream on the hands, cover with cotton gloves and leave on overnight." I have used it according to advice for really dry hands, but without impressive result.


CND SolarOil je najpopularnije ulje za zanoktice među noktoblogerkama i ja sam ga kupila puna očekivanja. Ovo je veoma tečno, veoma masno ulje. Miriše na badem, na Pavlovićevu mast. Nanosi se četkicom i utrljava prstima, ali meni nikada nije pošlo za rukom da ga utrljam, a umastila bih sve oko sebe. Na kraju sam prestala da ga koristim samog već bih dodala nekoliko kapi u kremi za ruke.

CND SolarOil is the most popular nail and cuticle oil among nail polish bloggers and I had really great expectations when I bought it. This is a very runny, very greasy oil. It smells of almonds. It is applied with brush and massaged into skin, but I never managed to massage it thoroughly into cuticles. My entire surroundings would be greasy though. In the end I stopped using it on its own and just started to add it to my hand cream.

CND SolarOil ingredients: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Parfum (Fragrance), Tocopheryl Acetate.

Sastav mu je jednostavan - ulje slatkog badema, jojobino ulje, pirinčano ulje, miris i tokoferil acetat. Bademovo ulje se nalazi skoro u svakom ulju za nokte koje sam probala. Jojobino ulje važi za najbolje ulje za negu noktiju i zanoktica, ali poput drugih ulja meni ne pokazuje rezultate. U Unitechu bočica od 15 ml košta 845 dinara.

Its composition is quite simple - sweet almond oil, jojoba oil, rice oil, perfume and tocopheryl acetate. Sweet almond oil is main ingredient of almost every nails oil I have tried. Jojoba oil is sid to be the best oil for nail and cuticle care, but like other oils it doesn't do much for me.


Jessica Nourish je mazalica koju sam uzela kada sam videla slatko pakovanje i prelep aranžman koji je Aluna imala na sajmu prošle jeseni. Činjenica da sadrži pčelinji vosak, tokoferil acetat i alantoin je imala veliku ulogu u odluci da uzmem baš ovaj proizvod. Drago mi je što sam uzela kutijicu od 7 g umesto tubice od 14,2 g jer nemam pojma kada bih potrošila tu tubicu kada već ovu kutijicu ne mogu potrošiti.

Jessica Nourish is balsam I bought after seeing the cute packaging and the gorgeous setup the importer had created for last fall's cosmetics fair. The fact that it contains beeswax, tocopheryl acetate and allantoin had a major part in my decision to get this product before others. I am happy I decided to go with this 7 g jar instead of 14.2 g tube because I have no idea how I'd use the tube up if I'm struggling with the smaller packaging.

Jessica Nourish ingredients: Petrolatum, Beeswax, Lanolin, Zinc Oxide, Parfum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Butylparaben, Retinyl Palmitate, Allantoin, CI 26100, CI 6072.

Nourish je veoma masan i rastapa se na višim temperaturama. Mala količina proizvoda je potrebna za zanoktice. Nije mi se pokazao delotvornim sredstvom za negu zanoktica, ali mi je veoma dobar kao univerzalni balzam. Jedino što mi smeta je jak miris ruže. Ovo zgodno pakovanje košta 540 dinara i može se nabaviti u Aluna centrima.

Nourish is very greasy and tends to melt in higher temperatures. It takes small amount of product for cuticles. This product wasn't great for my cuticles or nails, but I like it as a universal balm. The only thing I don't like about it is the strong smell of roses.

11 comments:

  1. It's always interesting to see what others tested and use of the products behind beautiful hands and nails!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like that sort of articles too. And than despair when I see perfect cuticles and mine are such a mess :D

      Delete
  2. Bas sam skoro citala na nekom blogu (ne secam se kom) o Alverde kremici. U glavnom ako se dobro secam bio je isti stav. Ja slabo koristim DM-ovu kozmetiku,mada sam primaetila da se neke blogerke kunu u delotvornost nekih proizvoda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Često se ova kremica spominje. Ne sumnjam da je dobra ljudima sa manje zahtevnim zanokticama. Moje su generalno u lošem stanju i stvari koje su samo okej meni obično nisu dovoljne.
      Alverde serum je odličan proizvod i njega iznova i iznova kupujem. Druge DMove stvari i ja slabo koristim.

      Delete
  3. Meni je ta Alverde krema (u tubi) skroz dobra. Preko noci mi oporavi zanoktice ako sam ih dodatno isusila. Jos kad bih bila redovna u mazanju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da je mnogima ova kremica baš dobra, ali mislim da kako meni ulja ne rade ništa onda ni ova krema, koja ih ima dota, ne radi ništa.

      Delete
    2. Ni meni ulja nista ne znace, samo zaglade, i cim par puta operem ruke, kao da nista nisam mazala. Cak mi ni preko noci ne deluju nista specijalno.

      Delete
    3. Isto i meni. No važno je da ti kremica odgovara.

      Delete
  4. imam ekstremno suhe ruke i kriminalne zanoktice... i od svih ovih 'gluposti' čini mi se da mi najbolje paše obićno ricinusovo ulje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ricinusovo ulje je silno hvaljeno i za kosu i za nokte.

      Delete
  5. Da li moze neko da mi pomogne da pronadjem Crisnail-cuticle off proizvod.Nisu ga narucili u prodavnici gde ga inace kupujem(Karika group)?A to je jedini omeksivac koji mi daje najbolje rezultate,hvala unapred

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...