20 July 2014

Matching Manicures - manikir sa Pinteresta


Danas za usklađeni manikir treba da rekreiramo manikir sa Pinteresta. Ja Pinterest slabo koristim i pritom ne kačim tuđe slike te sam morala da pretražujem table u potrazi za manikirom koji bi mi se svideo, a da je dovoljno jednostavan da u ovim trenucima kada nemam mnogo vremena mogu lako da ga uradim. Izbor je na kraju pao na crno-srebrni tačkasti frenč koji sam našla ovde, a koji potiče odavde.

Today we are supposed to recreate a manicure from Pinterest for our Matching Manicures. I seldom use Pinterest and I don't pin other people's images so I had to browse other boards searching for a mani I'd like and that would be simple enough for me to do now that I don't have much time on my hands. My choice was this black and silver dotted French mani I have found here, and it is originally from here.



Koristila sam crni lak (smućkotinu nekoliko polupotrošenih crnih lakova) kao bazu i Kiko Silver za tačke. Kao što vidite, moje tačkice su malo drugačije veličine od originalnih, ali ovo je najveća razlika koju sam mogla da napravim svojom najvećom i najmanjom tačkalicom.

I have used black creme polish (mixture of several half-used black polishes) for base and Kiko Silver for dots. As you can see, my dots are of different sizes than the original ones are, but this is the best I could do with my largest and smallest dotting tools.






19 comments:

  1. Simple, elegant and really beautiful!!

    ReplyDelete
  2. Odlično je! I baš mi se sviđa srebrni lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srebrni je odličan za nail art jer je hrom i užasno se maže sam po sebi.

      Delete
  3. Baš mi se sviđa što su različite veličine tačkica, probaću nekad s mat crnom podlogom, mislim da bi bilo zanimljivo. :D

    ReplyDelete
  4. jednostavno i super elegantno, veeeeliki lajk :D

    ReplyDelete
  5. ti si baš u tačkastom raspoloženju! dobro je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačkice su jednostavne i ne zahtevaju mnogo talenta :P

      Delete
  6. odlično ti je ispalo, mislim da ja imam tu manikuru spremljenu da je kopiram jednom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno je probaj jer je tako jednostavna, a efektna.

      Delete
  7. Volim ovakve jednostavne manikure! Jako mi se sviđa srebrni lak s kojim si radila točkice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Taj srebrni sam toliko puta koristila u nail artu, a nikada ga nisam nosila samog.

      Delete
  8. Ovakve jednostavne ideje i meni trebaju. :) Baš je lep i nekako mi je u tvom fazonu :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...