23 June 2014

Nella Milano Mango


Uz pločice i lakove za pečatiranje koje sam nedavno dobila od MoYou Nails su mi stigla i tri laka kompanije Nella Milano. Lakovi su proizvedeni u Italiji. Predstavljeni su kao jednoslojci, što je uvek zanimljivo i privlačno. Pakovanje je od 9 ml, četkica je srednje širine i pljosnata je. Među sastojcima nema velikih pet štetnih sastojaka.

In the latest package from MoYou Nails I have received three polishes by Nella Milano along with stamping polishes and stamping plates. These polishes are made in Italy. They are presented as one-coaters, which is always interesting and attractive. Bottle holds 9 ml of product, brush is flat and medium wide. Ingredients list doesn't list the big five harmful ingredients.


Mango je jedan od 15 lakova koji postoje u ponudi ove firme. U pitanju je veoma jarka, skoro neonska nijansa narandžaste boje. Sjaj mu je, kao što možete videti sa slika, veoma visok. Prijatno sam se iznenadila što ovaj lak zaista jeste jednoslojac. Odlično je pigmentovan i pokriva nokat u jednom sloju. Ja bih ipak zbog trajnosti i ujednačenosti boje predložila mazanje dva tanja sloja. Dovoljno je pigmentovan i da se može upotrebiti za pečatiranje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Mango is one of 15 Nella Milano's polishes. It is a very bright, almost neon medium orange. As you can see from my photos, it is very glossy. I was pleasantly surprised that it really is a one-coater. It is well pigmented and gives full coverage in single coat. I would, however, recommend applying two thin coats in order to increase wear and to avoid any possible streaking. It is so pigmented it can be used for stamping. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.


Ovaj i druge Nella Milano lakove za nokte možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Koštaju 7,99 £, trenutno su na sniženju i koštaju 3,99 £. Na žalost Royal Mail ne šalje lakove van Ujedinjenog Kraljevstva. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

You can order this and other Nella Milano polishes from MoYou Nails. They ship worldwide, but Royal Mail doesn't ship nail polish abroad. Nella Milano polishes retail for 7,99 £, but at the moment they are on sale and go for 3,99 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


10 comments:

  1. Oh, what a perfect summer color - so vibrant and pretty!!

    ReplyDelete
  2. Jooj mnogo je lep za ove tople dane, baš mi se sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja nije po mom ukusu, ali ludački je pigmentovana i zaista kao stvorena za leto.

      Delete
  3. Divan je. Prava letnja boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve tri Nele koje sam odabrala su baš letnje, ali samo ova ovako vrišti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...