04 June 2014

Depend Chameleon 2086 Green With Envy


Chameleon kolekcija Depend lakova je verovatno najveća kolekcija duohrom lakova u ponudi na našem tržištu. Od dvanaest lakova u kolekciji ja imam tri, a danas predstavljam drugi od njih. Lakovi iz Depend Chameleon kolekcije imaju 5 ml i koštaju 289 dinara. Svi Depend proizvodi su još nekoliko dana na sniženju od 20%.


Depend Chameleon collection of polishes is probably the largest collection of duochrome polishes available in Serbia. I have three of twelve polishes and today I present you the second one. Like other Depend polishes, the ones from Chameleon line come in 5 ml bottles and retail for about 2.5 €.


Green With Envy je zeleno-plavi duohrom koji dosta podseća na China Glaze Unpredictable. Preliva se od zlatasto-zelene do tirkizne. Efekat se najbolje vidi u senci i na indirektnom svetlu. Poput Hot Lava u šimeru pokazuje tragove mazanja koji se mogu izbeći pažljivijim nanošenjem. Sam lak je svetlucav, ali nema preterano visok sjaj.


Green With Envy is greenish-blue duochrome that resembles China Glaze Unpredictable. It shifts from golden-green to turquoise. The effect is best seen in shade and indirect light. Like Hot Lava it shows brush strokes that can be avoided by more careful application. The polish is shiny, but doesn't have high gloss.


Green With Envy mi je pravio malo problema prilikom nanošenja. Toliko je pigmentisan, toliko ima šimera u njemu da se ne nanosi baš glatko. Na kažiprstu možete videti gde mi je "zapinjao". Dva sloja su dovoljna za punu pokrivenost. Preporučujem da ga nanosite tako što na četkicu uzmete izdašnu količinu laka i rasproredite je lepo po noktu. Višak ćete lako skinuti kada pokrijete nokat. Brzina sušenja mu je prosečna.


I have had some trouble with application of Green With Envy. It is so pigmented, so filled with shimmer that it doesn't go on smoothly. You can see where I had the issues on my index finger. It takes two coats for full coverage. I suggest you apply it by taking a generous amount of polish on your brush and spread it evenly across your nail. You can easily take off any excess once you have nail covered. Drying time is average.


Prve četiri slike su snimljene u senci. Preostale četiri su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


First four photos were taken in shade, the other four were taken in sunshine. I have two coats of polish and no top coat.

26 comments:

  1. It looks very petty on you - metallic greens like these aren't so good for my skin, or at least that's what I tell myself LOL

    ReplyDelete
  2. Odličan je. Baš bih mogla da namažem Lavu sledeću :) Taman kad ima Sunca :D

    ReplyDelete
  3. I am totally green from envy that I don't have this polish :) The metallic effect is wonderful!

    ReplyDelete
  4. Šteta za probleme, ali krajnji efekat je super. :)

    ReplyDelete
  5. Interesantan lak :) I bas ti lepo stoji
    Meni je zao sto nismo dobili i holo lakove..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za holo lakove sam dobila obrazloženje da, pošto je u pitanju LE, nema svih boja u ponudi i ne mogu da obezbede dovoljne količine onih boja koje su im ostale.

      Delete
  6. I ja sam pisala o Depend-u. :D Ovakvih lakova nikad dosta. Super je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam. Nikad dosta duohroma i multihroma.

      Delete
  7. Interesantna boja. Lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Nije u poređenju sa Alessandro HM ili Picture Polish :P

      Delete
  9. Ja obožavam ovu nijansu. Jako me podsjeća na moj OPI Just spotted the lizard koja je navodno najbolji dupe za preskupi Chanel Peridot, dakle jedna divnaaaa nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je malo drugačiji - više ide na plavo, manje na zlatno, ali jeste mazan povodom Peridot djup nedelje :D

      Delete
  10. This looks absolutely amazing. Such a pretty polish!

    ReplyDelete
  11. Iako jako lep, ta mala bočica me i dalje odbija od ovih lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te, ali meni se kod njih baš to doapda. Uz to se odlično slažu u kutije, a četkica im je dobra bez obzira na malu bočicu.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...