11 May 2014

Matching Manicures - voćni


Posle više nedelja neučestvovanja vraćam se nedeljnom usklađenom manikiru. Ove nedelje radimo manikir inspirisan voćem. Isprva sam planirala da preskočim ovu temu jer nisam raspoložena za crtkanje, kawaii, voćkice i slično, ali kako smo u petak mazali pistaći zelene lakove palo mi je na pamet da bih na toj osnovi veoma lako mogla da uradim stilizovanu koru lubenice (zanemarimo to da je lubenica striktno gledano povrće). Koristila sam Depend 357 i China Glaze Emerald Fitzgerald.


After several weeks of nonparticipation today I return to Matching Manicures. This week we are doing fruit-inspired manis. At first I was planning to skip this one because I'm not in a mood for drawing, fruit, kawaii and such, but since we painted our nails pistachio green this Friday I thought I could easily do a watermelon rind over that base (we shall disregard the fact that watermelon is, strictly speaking, a vegetable). I have used Depend 357 and China Glaze Emerald Fitzgerald.







16 comments:

  1. Odlicna fora! Bas su super :)))

    ReplyDelete
  2. ODlicni su! Kod mene lije takva kisurina da se nista ne vidi i sumnjam da bih mogla da uhvatim boje kako treba, ali mozda i odradim. Al mi fali zeleni.. :( I ja sam htela povrcko-vocku-lubenicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nama su od sutra najavili loše vreme. Pokušaj da slikaš u svakom slučaju. Makar igre radi.

      Delete
  3. You really nailed the colors of the water melon rind!!!

    ReplyDelete
  4. Odlična ideja i super ti je ispalo :)
    Iskreno meni ovo ne bi palo na pamet napraviti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je zato što se ti mnogo više trudiš oko ovoga :D
      Hvala ti.

      Delete
  5. odlično, asocijacija je nepogrešiva :D

    ReplyDelete
  6. Svaka cast, super su ispali. =^.^=

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...