07 March 2014

Twee & Honey The Nirvana of Inebriation


Dugo nisam radila članak paralelno sa tematskim petkom, ali kako je ovog petka tema lak koji nam najduže stoji neisproban, a vreme je pre neki dan bilo lepo, taman sam mogla da konačno isprobam Twee & Honey The Nirvana of Inebriation - lak koji mi stoji neisproban od decembra 2012. godine kada sam ga dobila kao deo nagrade koju sam osvojila kod Naked Without Polish. Poput Hipster Zombie, The Nirvana of Inebriation ima 15 ml i na dnu ima ručno ispisanu etiketu na kojoj piše broj laka, ime laka i datum proizvodnje. Twee & Honey na žalost ne šalje lakove van Amerike.


It's been quite some time since I last did a Themed Friday post at the time I'm taking part in one. This week our theme are the oldest untrieds from our stashes and I can finally try and present you Twee & Honey The Nirvana of Inebriation - the polish that's been untried since December 2012. when I received it as part of prize on one of Naked Without Polish's giveaways. Like Hipster Zombie The Nirvana of Inebriation comes in 15 ml bottle and has hand written label on the bottom with the name and number of the polish as well as production date. Unfortunately Twee & Honey doesn't ship outside North America.


The Nirvana of Inebriation je prozračan linearni srebrni prizmatični lak. Dva sloja su dovoljna za veoma kratke nokte, tri bi bila potrebna za duže kako bi se izbegla vidljiva linija. Nije dovoljno prozračan da bi se mogao nositi kao holo toper preko lakova u boji, a da ne promeni osnovnu boju laka dramatično. Ovaj lak ne zahteva posebnu bazu i maže se lako i lepo. Brzo se i suši, što je dobro s obzirom na to da su potrebna tri sloja za punu pokrivenost. Površina mu je glatka i sjajna. Od svih srebrnih prizmatičnih lakova koje imam ovaj je najprozračniji i najzrnastiji. Duga mu je vidljiva u potpunosti na direktnom svetlu. Poređenje sa drugim srebrnim holosima iz moje kolekcije možete videti ovde. Sve slike su snimljene na suncu. Na slikama imam dva sloja laka bez nadlaka.


The Nirvana of Inebriation is a sheer silver linear prismatic polish. Two coats would be enough for very short nails, but longer nails would need three coats in order to avoid visible nail line. It isn't sheer enough to be used as a topper over coloured polishes without drastically changing that polish colour. This polish doesn't need special base coat and it goes on really smoothly. It also dries fast, which is great considering that three coats would be needed for full coverage and opacity. It dries to a smooth and glossy finish. Out of all silver prismatic polishes I own this one is the sheerest and the grainiest. It shows full rainbow in direct light. You can see it compared to other silver holo polishes I own here. All photos were taken in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat in photos.

18 comments:

  1. I think this is a gorgeous silver kind of nude holo, looks good on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is nude-ish. More so because it is so sheer, but it is pretty nontheless.

      Delete
  2. Imas li ti ista sto nisu ovi prelepi holo lakovi ili to kacis da bi me mucila? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam, naravno da imam, ali ti izgleda imaš selektivno propustljiv vid pa primećuješ samo holose :D Mislim da je to znak da pod hitno treba da nabaviš neki.

      Delete
  3. Prelep je! Tako je nežan, kao iz bajke, i odlično ti stoji na kratkim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jedva čekam da mi nokti malo porastu da mogu da ih oblikujem čestito.

      Delete
  4. Mnogo je dobar! Juuuu, ja bolje danas da sam iskopala moj neisprobani :D Mislim da je to minić isto iz 2012-te A-Taupe The Space Needle

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja namazah drugi iz te kolekcije - I Brake For Manicures :D

      Delete
  5. This is a very subtle holo polish and it looks great on your nails!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. It had greater fire in person, but it was difficult to capture on my camera due to larger holo particles.

      Delete
  6. ahahha, decembar 2012. mada, imam i ja jedan iz februara 2013, nije ni to mnogo daleko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam sada isprobala sve iz januara 2013. tako da i meni ostaju neisprobanci tek iz februara 2013. :P

      Delete
  7. Mislim da mi jedan lak stoji neisproban od marta ili aprila 2013. Lep holo, mada više volim neprozračne formule kod njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja više volim neprozračne, ali ovaj se može koristiti kao toper preko svetlih boja tako da mi je okej.

      Delete
  8. Pa... ovaj lak nam je dokaz da ko ceka - taj doceka ;D
    Odlican je :)
    Mali off topic, da li volis jelly efekat laka, podrzavas li ga? :D
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelly izgled nije po mom ukusu, ali može lepo izgledati u sendvičima sa šljokicama ili pečatiranjem imazmeđu dva sloja jelly laka.

      Delete
  9. Bas je steta sto kod nas ne mogu da se kupe ovakvi holosi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu da se naruče BPS, ali treba ih vrebati kada su na sniženju od 60-75%.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...