10 February 2014

Morgan Taylor All The Right Moves


All the Right Moves je ovoliko dugo čekao da ga predstavim jer na žalost spada u one boje koje mi je veoma teško da verno slikam. Ovo što sada vidite je najpribližnije što sam mogla da uhvatim, ali imajte na umu da je uživo malo topliji, purpurniji. Morgan Taylor lakovi ne sadrže formalin, dibutilftalat i toluen i ne testiraju se na životinjama. Bočice su od 15 ml. Za sada se proizvodi ove firme kod nas mogu naći samo kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu po ceni od 864 dinara, a učvršćujuća baza košta 1110 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici.

All the Right Moves had to wait this long to be shown on my blog because unfortunately this is one of those shades that I find very difficult to capture fatefully on camera. What you are about to see is the closest likeness I managed to come up with, but have in mind that in person it is more purple than violet. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles.


All The Right Moves (50050) je mastiljavo-ljubičasti lak ispunjen sitnim ciklama šljokicama i krupnijim ljubičastim šljokicama. Može se nositi sam ili preko nekog drugog laka (recimo Royal Treatment). Na prirodnom svetlu je jasno ljubičast i šljokice se divno cakle, a u zatvorenom deluje crno sa ljubičastim odsjajima. Meni se mnogo više dopada kako izgleda u zatvorenom jer dobija izvesnu mističnu notu i ne upada previše u oči.

All The Right Moves (50050) is an inky-purple polish filled with tiny magenta and medium purple glitter. It can be worn on its own or over some other polish (Royal Treatment) for instance. In natural light it is clearly purple and glitter glimmers wonderfully and indoors it looks black with purple flashes. I like it better indoors because it gets an aura of mystique and isn't in-your-face sort of colour.


Uvek kada nosim ovakve lakove zaboravim da ih mažem "sendvič" metodom (sloj laka, sloj nadlaka, sloj laka). Zbog količine šljokica ovaj lak kada se osuši ima neravnu, teksturisanu površinu. Da ga "ispeglam" morala sam da nanesem čak četiri sloja Morgan Taylor Need For Speed nadlaka. Seche Vite ili njemu sličnog gušćeg nadlaka bi bilo verovatno dovoljno dva sloja. Lak se nanosi jednostavno, ali je malo teže izvući uredan luk u korenu nokta. Takođe treba paziti da vam šljokice ne štrče sa vrha nokta. Dva sloja laka su potrebna za punu pokrivenost. Lak se suši prilično brzo. Ono što je karakteristično za Morgan Taylor šljokičave lakove je da su elastični i veoma postojani. Meni je ovaj (uz Stick With It bazu i sve slojeve nadlaka) stajao pet dana bez ikakvog oštećenja, čak i bez izlizanih vrhova. Za skidanje je neophodna folija.

Every time I wear this sort of polish I forget to apply them using "sandwich" method (coat of polish, coat of top coat, coat of polish). Because there is so much glitter this polish dries to a gritty, uneven surface. I had to apply four coats of Morgan Taylor Need For Speed top coat. I guess it would take about two coats of Seche Vite or similar thicker top coat. The polish goes on easily, but it is more difficult to get neat halfmoon at the base. You should take care not to get any glitter sticking out from the free edge. It takes two coats of polish for full coverage. Drying time is fast. What Morgan Taylor glittery polishes have in common is that they have some elasticity to them and they are durable. With Stick With It base and all the layers of top coat it stayed on my nails for five days without even tipwear. You have to use foil method to remove this polish.


Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i dva sloja Morgan Taylor Need For Speed nadlaka. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada. Na poslednjoj slici imam i Miss Sporty Check Matte nadlak.

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and two coats of Morgan Taylor Need For Speed top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy. In the last photo I also have Miss Sporty Check Matte top coat.


38 comments:

  1. This one certainly has All the Right Moves ;)
    Layering would be great - and I love the mattified version :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Layering would be perfect considering how much top coat this one needs on its own.

      Delete
  2. Jako mi se dopada! :) Skroz je u mom fazonu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz je u tvom fazonu. Zato sam ga i matirala :D

      Delete
  3. Divan je. Jedva sam cekala da vidim i tvoje slike i procitam utiske. I dalje jedan od mojih omiljenih lakova. Iako je smrt za skidanje (naravno uz obaveznu foliju), rado ga nosim i mazem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nije toliko smrtomoran za skidanje jer ipak koristim aceton, ali ipak ću ga naredni put nositi preko nekog drugog laka.

      Delete
  4. Divan je! Asocira me na one DS serije kada su radili samo krupne glitere ::)

    ReplyDelete
  5. Holy mother of glitter, this is an amazing polish and I like it in both ways, matte and shinny too. Great review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. It is quite an amazing polish.

      Delete
  6. Odlično si ga uslikala. Meni se najviše dopada u mat varijanti i mogla bih stvarno da ga probam u skorije vreme. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi ga probala? I meni bi čekao još (verovatno bih pre njega probala i uslikala preostala dva) da nisam ipak smatrala da treba njega da predstavim pre onih koje sam sama kupila.

      Delete
  7. Mat varijanta je odlicna! Bas mi se dopada. :)
    I pohvala za duzinu noktiju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Sada polako dovodim nokte u normalu posle ovih silnih pucanja.

      Delete
  8. Sad meni mnogo nije dobro :D Ljubicasti MT ♥ jos jedan posle onog kraljevskog. Divnoca!
    Dopada mi se i kako izgledaju zamatirani njihovi gliteri. Na prvi pogled mi se ucinilo da ima i tirkiznog glitera, ali mat slika je resila sve nedoumice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se nebo ogledalo u šljokama. Inače je na slikama ispao plavlje nego što uživo jeste.

      Delete
  9. Po mom gustu, asicira me na kombinaciju cg put a bow on it i all wrapped up. Matiran je pre pre prekrasan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da zaista liči na kombinaciju ta dva.

      Delete
  10. Po meni lepši, mnogo lepši, kao matiran...ali to je zato što ja nisam ljubitelj ovolikog broja šljoka na noktima, pa mi je lepše kad im je odsjaj stišan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja više volim šljoke matirane, ali se retko setim da to učinim.

      Delete
  11. Replies
    1. Svaki put pomislim kako bih mogla da matiram lak i skoro uvek zaboravim da to učinim ili da slikam. A mnogi lakovi izgledaju mnogo bolje ili makar drugačije u mat verziji.

      Delete
  12. Vaaaauuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
    To je sve što ću reći...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I moja je reakcija bila ista kada sam ga videla prvi put. Mislim na sajmu da sam se za njega hvatala jedno tri puta (sedam za Seal the Deal :D).

      Delete
  13. Ovakvi lakovi su najlepsi matirani. :)

    ReplyDelete
  14. kakav ljepotan *.*
    zanimljiviji mi je matiran, a ljubičaste je baš teško poslikati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neke ljubičaste mi je lako da uslikam, ali one koji vuku na plavo mi je maltene nemoguće da snimim verno.

      Delete
  15. Ne bih ga nosila drugarije nego matiran <3

    ReplyDelete
  16. Divan je, a jos lepsi sa mat nadlakom ;)

    ReplyDelete
  17. Pala sam na guzicu... boja je presavrsena! :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...