19 January 2014

Don Juan Nail Stars LK183

Don Juan LK183 je jedini Nail Stars lak koji sam proletos dobila u paketiću od Don Juan tima. Nail Stars linija je, ako sam dobro primetila, unapređena linija običnih Don Juan lakova. Pošto mi je ovo bio jedini neisproban i neuslikan Don Juan lak, njega sam nosila kada smo na forumu imali Don Juan tematski petak. Don Juan Nail Stars lakovi imaju 15 ml i koštaju oko 120 dinara.


Don Juan LK183 is the only Nail Stars polish I received this spring from Don Juan team. If I'm not mistaken, Nail Stars line is actually improved line of regular Don Juan polishes. I wore this polish for Don Juan theme because it was the only Don Juan polish I hadn't tried. Don Juan Nail Stars come in 15 ml bottles and cost about 1 €.


Lak simpatičnog imena LK183 (molim vas, molim vas, molim vas dajte im prava imena) u bočici deluje kao boja crvene šljive. Mada je boja u bočici prelepa, a i na noktima je veoma lepa, ipak me nije oduševila. Na mahove mi je bila suviše braon, na mahove nedovoljno ljubičasto, a sve vreme nedovoljno vamp za moj ukus. U pitanju je prozračan sirupast lak, tako da od njega ne treba da očekujete puno pokrivanje i ujednačenu boju iz dva sloja. Očekujte veoma visok sjaj. Ja na slikama imam dva sloja laka i nemam nadlak. Nisam nanela treći sloj jer sam ovaj lak iskoristila kao bazu za pečatiranje i nisam želela suviše slojeva na noktima.


The polish that bears charming name LK183 looks like plum red polish in the bottle. While the polish looks gorgeous in the bottle and the colour is very pretty on nails too, it didn't thrill me as much as I expected it to. At times it looked too brown, at times it didn't look purple enough and overall it didn't look vamp enough for my taste. This is a jelly polish, so one shouldn't expect full coverage and even colour in just two coats. One can and should expect very glossy finish. In photos I have two coats of polish and no top coat. I didn't apply the third coat because I wanted to stamp over this polish and I didn't want too many coats on my nails.


27 comments:

  1. It's a gorgeous and vampy red - love it!

    ReplyDelete
  2. Simpaticnog imena. :D Ahahaha. A lepa je boja. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idu mi na živce brojevi. Više ne mogu da popamtim koje sam sve GR i DJ lakove imala, a one sa pravim imenima mogu lako da zapamtim.

      Delete
  3. Hah Cajo, i meni je to simpatično ime najviše upalo u oko. :) Lepo sija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakli se kao blesav. Jelly je (ili crelly, nisam sigurna više šta je šta) i ima taj staklasto-vodeni sjaj.

      Delete
  4. Ovo bih rado nosila i ja. Jako mi se svidja :).

    ReplyDelete
  5. Ovo je jedna od omiljenih mi boja sto se tice lakova. A tvoje nokte necu vise ni da komentarisem jer su uvek perfektni. *ljubomora*

    ReplyDelete
  6. Lepa je boja, samo mi jelly zavrsnica ne ide najbolje uz ovakve nijanse, Bolje bi bilo da je kremast i vise pigmentovan.

    ReplyDelete
  7. Nisam neki ljubitelj tih prozracnih, ali mi se svidja boja ovog laka. Visok sjaj je veliki plus! :)

    ReplyDelete
  8. nije loša bojica, ali opet ni ništa jedinstveno nema u njoj :D

    ReplyDelete
  9. Simpatično ime a i lakić :D
    Lepo ti stoji, sviđa mi se taj šljivasti momenat.

    ReplyDelete
  10. Ovo je apsolutno moja nijansa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ti preporučujem da baciš pogled na ovaj lak.

      Delete
  11. Imam 184 i više vuče na boju šljive od ovog, i isto mora 3 sloja. I četkica je uuuužasno tanka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam želela da uzmem 184, ali onda su već napravili OC235 pa sam se radije odlučila za njega.

      Delete
  12. Pa dobro. LK183, nije lose. Ima ime poput nekog novootkrivenog asteroida :D
    Steta sto nije "na visini zadatka" za Don Juan. Ovakve boje ti savrseno stoje.

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Alekta. Don Juan ima daleko bolje i lepše lakove, mada to je već pitanje ukusa. Ja bih uvek dala prednost OC nego LK laku, posebno za nail art.

      Delete
  13. Ja imam 184, koji je mnogo lepsi od ovog, ali problem je isti kod ovih lakova, nisu dovoljno pigmentovani i treba nanositi u tri sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi 184 delovao tako. Mislila sam da je klasičan dvoslojac.

      Delete
    2. Ja imam staru verziju na kojoj ne pise "nail stars", mozda su nekim bojama popravili formulu, 185 mi je redak takodje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...