24 January 2014

China Glaze GR8


Veoma mi je žao što sam se lakovima za nokte vratila tek pošto je China Glaze već povukao lakove iz hvaljene OMG kolekcije. No kada sam se letos raspitivala kod uvoznika saznala sam da im je ostalo nekoliko bočica ovog laka te sam ga zahvaljujući devojkama iz Black Care (Kiwi Sun) i nabavila. Ne znam da li je do sada ostao još koji primerak, ali to lako možete proveriti jer Alexandar cosmetics ima veoma dobru korisničku službu, a i devojke iz Kivija su uvek spremne da pomognu.


I am very sorry I turned back to nail polish only after China Glaze had already discontinued their praised OMG collection. But when I was inquiring of the importer I had found out that they have had several bottles of this polish left so I managed to snag a bottle.


Ovaj lak ste videli kada sam predstavljala MoYou Nails pločice 217 i 230 i u uputstvu za pečatiranje. Pokazao se i kao dobra podloga za pečatiranje i kao solidan lak za pečatiranje. Boja mu je hladna nijansa zlatne. Pokazuje celu dugu, ali zeleni tonovi su najupadljiviji.


You could see this polish on my blog when I did a reviews of MoYou Nails plates 217 and 230 and in stamping pictorial. It turned out to be a good base for stamping as well as a decent stamping polish. It is a cooler shade of gold. It shows full rainbow, but the green tones are the most prominent.


Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam bazu ni nadlak.


Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and neither base nor top coat.

19 comments:

  1. Prelepo izgleda, pravi ulov, neocekivana boja za holo lakove! OMG kolekcija je izgleda bila mnogo bolja od ove koja nam je kasnije stigla, ali meni se tad holo lakovi nisu toliko dopadali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efekat je u OMG kolekciji bio mnogo jači, a čini mise da sam čitala da im je i formula bila bolja. Šteta što ja tada nisam pojma imala šta je China Glaze.

      Delete
  2. Odličan ti je ovaj žuti vanzemaljac Cajo. :) Ni ja ne bih pogledala ovakvu boju pre par godina, a sad su mi sve zanimljiviji holo i neke lude kombinacije. Lakoholičarska evolucija. :)

    ReplyDelete
  3. Ta kolekcija je stvarno bila odlicna! Steta sto me u to vreme ni najmanje nisu zanimali holo lakovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni mene i sada mi je toliko žao što nisam znala za njih tada ili makar kada sam se se vratila lakoholizmu jer je i tada moglo da ih se nabavi više.

      Delete
  4. Nije bas moja boja inace bi ga kupila sigurno. ;) Cela ova kolekcija je nama svima tiha patnja. Ja sam uspela da kupim samo BFF koji je camio na policama Ultrasun-a.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni moja boja, ali morala sam da ga uzmem. Odličan je za pečatiranje.

      Delete
  5. potpuni ludak od laka. pozitivno, naravno :D

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Jeste, jeste. Svi iz ove kolekcije su baš posebni i mnogo mi je žao što se više ne mogu nabaviti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...