12 December 2013

Morgan Taylor Rare as Rubies


Danas predstavljam lepotu zvanu Rare as Rubies. Ovo je jedan od prvih Morgan Taylor lakova koji mi je privukao pažnju kada sam pregledala slike lakova ove firme. Morgan Taylor lakovi ne sadrže formalin, dibutilftalat i toluen i ne testiraju se na životinjama. Bočice su od 15 ml. Za sada se proizvodi ove firme kod nas mogu naći samo kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu po ceni od 864 dinara, a učvršćujuća baza košta 1110 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici. Ukoliko želite da uživo vidite Morgan Taylor lakove ili da ih kupite, od danas do 15. decembra od 12 do 20 časova u tržnom centru Stadion se održava Sajam lepote i glamura i GP Contour učestvuje.


Today I'll show you gorgeousness called Rare as Rubies. This is one of the first polishes I noticed when I was first looking for Morgan Taylor swatches. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles.


Prvo moram reći da ovaj lak na internetu nema verne slike i, na žalost, ni moje ga ne prikazuju sasvim verno. Iz nekog razloga ovaj lak odbija da se prikaže u punom sjaju i lepoti na fotografijama, posebno kada je svetlucavost u pitanju. Rare as Rubies (50029) je lak prozračne malinaste baze ispunjene šestougaonim metalik crvenim šljokicama u četiri veličine. Na noktima izgleda kao zgužvana pa ispravljena metalik crvena folija ili kao metalik crvene krljušti. Na slikama baza dolazi do izražaja i vidljivija je nego u stvarnosti. Šljokica ima mnogo i ne morate ih loviti po bazi. Za blaži izgled možete namazati jedan nokat ovim lakom, a druge nekim klasičnim crvenim lakom ili možete ceo manikir matirati. Nije mi obojio nokte, ali ne znam da li zato što sam po sebi ne boji nokte ili zato što je Stick With It baza ponovo odlično obavila posao.


Firstly, there is no true swatch of this polish and I am sorry to say that my photos aren't entirely accurate either. For some reason, this polish refuses to come out and play and show its full beauty, especially sparkle. Rare as Rubies (50029) is raspberry red jelly base filled with metallic red hexagon glitter in four sizes. On nails it looks like crinkly metallic red foil or like metallic red scales. The base colour is more visible in these photos than in real life. There is so much glitter you don't have to fish for it. For more moderate look you can apply this polish only on accent nails and paint other nails for instance classic red or you can mattify the entire mani. It didn't stain my nails, but I can't say if it was because it doesn't stain at all or because Stick With It base coat did its magic again.


Veoma mi je drago što mogu reći da je u ovom laku četkica bila mekša nego u Royal Treatment i njome se lak nanosi lepo koliko je to moguće kada je u pitanju lak koji sadrži krupne šljokice. Zbog količine šljokica nije neophodno tapkanje laka po noktu, klasično mazanje je sasvim dobro. Dva sloja su potreba za punu pokrivenost nokta, ali i jedan sloj daje veoma zanimljiv efekat jer se baza više vidi. Treba paziti da su sve šljokice u ravni nokta, a posebno da ne štrče sa slobodne ivice nokta jer u suprotnom mogu da ogrebu i da se kače za kosu i odeću, a predstavljaju i slabu tačku manikira i mogu ubrzati krzanje laka. Brzina sušenja laka je prosečna. Po sušenju površina je rapava i potrebno je više slojeva ređeg nadlaka da se izravna (ja sam koristila tri sloja Need For Speed), ali neki gušći nadlak bi možda mogao da ga izravna i sa manje slojeva. Jedno je sigurno, narednog dana ćete morati da dodate još jedan sloj nadlaka za staklasti efekat jer će se nadlak slegnuti. Kombinacija baze, laka i nadalaka je bila opet veoma fleksibilna i izdržljiva. Tri dana nisam imala nikakve promene. Četvrtog dana sam lak skinula jer su ljudi više gledali u moje nokte nego što su slušali šta govorim. Ovaj lak se najbolje uklanja folija metodom.


I am very pleased to say that the brush in this polish is softer than in Royal Treatment and the application was as smooth as possible when it is polish with large glitter. Due to the amount of glitter you don't have to dab this polish on the nail. Regular application will do just fine. It takes two coats for full coverage, but one coat gives very interesting effect because the base is more visible. You should take care the glitter stays in line with the nail, and especially that it doesn't hang over the free edge because it can scratch, catch on your hair and clothes and it makes for weak spot of mani - a place that is likely to chip. Drying time is average. It dries to an uneven surface and it eats top coat. I had to use three coats of Need For Speed top coat, but it could maybe do with one or two coats of thicker top coat. One thing is certain - you'll need to reapply top coat the next day if you want glassy look because top coat will settle. The combination of base coat, polish and top coat was again very flexible and durable. For three full days I had no changes on my nails. I removed the polish after three days because people were paying more attention to my nails than to my words. It is best to use foil method for removal of this polish.


Sve slike osim poslednje su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka. Na poslednje četiri dnevne slike imam tri sloja Morgan Taylor Need For Speed nadlaka. Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


All photos were taken in daylight except the last one. I have two coats of polish. In the last four photos taken in daylight I have three coats of Morgan Taylor Need For Speed top coat. I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.



53 comments:

  1. Jao sto je magican! Iako nemam zivaca za sljokice u poslednje vreme-mrzi me da skidam- ovo mi se mnogo dopada! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te sasvim. I meni je malo preselo skidanje šljokica, a mogu misliti kako je tek tebi kada si jedva uspela da nađeš skidač. Zamisli još da ti ga ponestane usred skidanja šljoka. (daleko bilo)

      Delete
    2. Hahaha! O tome i nisam razmisljala! Dobro je sto uvek imam u steku one tufere natopljene skidacem.,, Uvek ih kupim da ih nosim sa sobom u torbi "ako mi se unisti lak u hodu da ga skinem" ali mi se to od tada nije desilo, pa ga redovno koristim i jedan je uvek u steku :D
      Ali generalno, mnogo sam nestrpljiva i ako radim ono s folijom, OBAVEZNO skinem ranije pa se nista ne desi a ako zuljam zna da me zaboli koren nokta...

      Delete
    3. Nisam nikada probala te tufere. Držim se svog litarskog acetona :D
      Nemoj biti nestrpljiva sa folijom jer možeš napraviti štetu trljanjem.

      Delete
  2. Zaista je lep i boja i struktura :D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Veruj mi, ovaj treba videti uživo da se shvati koliko je lep.

      Delete
  4. Oh wow, this is so festive and beautiful!
    It looks perfect on you

    ReplyDelete
  5. Izgleda stvarno zanimljivo i baš je pravi tvoj signature lak. Pretpostavljam da je noćna mora za skidanje, ali je prelep stvarno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije baš noćna mora, nije ništa gori za skidanje od drugih šljokičavih lakova, ali nije ni pesmica.

      Delete
  6. Baš mi se dopada a nemam sličan pa ću ozbiljno da razmislim o ovom laku. Posebno što, kao što kažeš, još bolje izgleda u prirodi... samo mogu da zamislim koliko je to lepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je žao što nisam uspela baš verno da ga uhvatim. Ima sličnih lakova, nije da ih nema, ali nijedan nema ovu količinu šljokica u različitim veličinama.

      Delete
  7. Jedan od onih lakova koje bih nosila samo oko nove godine. Dobro bi izgledao samo na jednom noktu, a na ostalim obican crveni ili crni lak. Dopada mi se sto su sljokice u razlicitim velicinama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš zato što su različitih veličina sam i želela ovaj lak. Nisam videla takav kod drugih prozvođača.

      Delete
  8. Kad sam videla prvu fotografiju, izgovorila sam "*ebote" :D Lepši crveni lak nikada nisam videla, ovo je nešto nestvarno! Lepo si ga opisala.

    ReplyDelete
  9. Lak je predivan! Nekako praznicni :D

    ReplyDelete
  10. Skroz neobican lak. Bas novogodisnji. :)

    Videla sam ih danas u Stadionu, ima bas lepih boja. :)
    Jedna mi se bas dopala, ali je vise nema.

    Kad bi cena bila pristupacnija, sigurno bih probala neki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima koja ti se to dopala. Da nije Under the stars? Ili New York state of mind? To su dva laka koja sam odmah primetila na sajtu (uz ovaj crveni), ali kao za inat nikako da ih ulovim. Do danas :D

      Delete
    2. New York :D
      Posle kad sam gledala na netu, onako mi je bio, ali tamo na standu na onim rozetnama je mnogo lep. :)

      Delete
    3. Lep je i uživo. Strava je što može da se nosi kao poluteksturac (kao oni China Glaze šljokičavi koji nisu pravljeni da budu teksturci, a opet imaju teksturu koja ne narušava njihovu lepotu) i sa nadlakom (verovatno nanesenim u pet slojeva) za prelepi svetlucavi staklasti izgled.

      Delete
    4. Meni se taj efekat kod CG mnogo dopada, pa mi je sigurno zato zapao za oko. Vise volim takve lakove bez nadlaka. :)

      Delete
    5. Probaću oba načina. Od takvih CG imam samo Some Like It Haute i još ga nisam nosila :(

      Delete
  11. Wow, what a gorgeous red glitter! It's stunning and stands out so much, perfect for the holidays. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Miruj, miruj. Ne želimo da izazovemo neku nesreću :D

      Delete
  13. Ovaj lak je ludilo! Čoveče! Znaš već kakva su moja osećanja prema crvenim lakovima al ovaj je zaista fenomenalan! Rado bih ga isprobala. ;)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. I jedinstven u ponudi kod nas, a možda i u svetu.

      Delete
  15. http://www.youtube.com/watch?v=sp9tf09H-qQ

    Savrseniji od ovakve vrste nisam videla, zaista je poseban, predivno ti stoji :)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, draga, ovo je predivno. Ti mi uvek obezbediš neku lepu muzičku pratnju za odgovaranje na komentare.

      Delete
    2. Ne bih da postanem dosadna, ali vrlo si mi inspirativna i blog ti je divan, pa eto, ne zameri ako nekad preteram :)
      Mnogo te pozdravljam i vrlo mi je drago da ti se dopada muzicki odabir :)

      Delete
    3. Blagodarim na lepim rečima. Veoma mi je drago kada čujem da neko uživa u mom pisaniju i/ili slikama.

      Delete
  16. Obožavam ovakve lakove, naročito zimi, kada su šljokice u velikim količinama dozvoljene :) . Stvarno je savršen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo što su šljoke nego su i u prigodnoj prazničnoj boji :D

      Delete
  17. Ovaj lak je jedna prava lepotica <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. A uz to je stidljiv. Sav se zacrveneo od pohvala :D

      Delete
  18. Replies
    1. Žao mi je što nisam mogla baš verno da uhvatim to svetlucanje, koje je još lepše.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...