18 December 2013

Essence Superheroes 03 Power Girl


Već sam vam pokazala dekoracije iz Superheroes kolekcije Essence kozmetike. Danas ću vam predstaviti jedan od dva laka koja sam najviše iščekivala. U kolekciji postoji šest lakova, svi su različitih boja i sa različitim efektima. Imaju 8 ml i koštaju 289 dinara. Ova kolekcija se može naći samo u Lilly drogerijama.


I have already shown you decorations from Essence Superheroes trend edition. Today I will show you one of the two polishes I was looking forward to the most. There are six polishes in the collection, all in different colours and with different effects. They all come in 8 ml bottle.


Power Girl je lak koji nosi oznaku oil slick effect, što znači da podseća na irizaciju naftne mrlje ili ulja na vodi. Nije daleko od istine jer ovo je veoma dobar duohrom u kome se boja preliva iz plave u ljubičastu. Efekat je baš izražen. U bočici se vidi i zlatasti ton, ali na noktu ga nisam videla. Kao i kod drugih Essence duohrom lakova koje i kod ovog su vidljivi potezi četkice u šimeru. Sjaj samog laka je visok.


Power Girl is the polish with "oil slick effect" label, which means it resembles the iridescence of oil spill on water. This isn't far from truth because it is a very fine blue to purple colour shifting duochrome. The effect is quite apparent. The bottle shows golden sheen too, but I didn't see it on the nail. As other Essence duochrome polishes, this one shows brushstrokes in shimmer and the finish is frosty. The polish is glossy.


Power Girl se maže sasvim solidno. Volela bih da je lak trunku ređi. Nije pregust, ali mislim da bi se lakše i lepše nanosio da je samo malo ređi. Brzina sušenja mu je prosečna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Power Girl goes on decently well. I wish the formula was a tad thinner. It isn't thick as it is, but I think it would go on better and more nicely if it were just a little bit thinner. The drying time is average. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


25 comments:

  1. U pa bas je dobar! Pre neki dan sam ih primetila u liliju ali mi ni jedan nije zapao za oko. Sad cu ipak malo podrobnije da ih pogledam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baci dobar pogled na njih. Ako su ti duohromi i plavi lakovi po ukusu ovaj nemoj propustiti. Meni su ostali tako-tako, ali ovaj zaista vredi imati.

      Delete
  2. Odličan je i slike su ti super!

    Na momente me podseti na Bel-Argus, i mislim da je za taj novac sjajan. Čak sam ga prihvatila kao samca u kolekciji. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, posebno na komentaru za slike. Bel-Argus sam videla uživo samo jednom, ali mislim da si u pravu. Slična im je boja, ali se ne sećam da li se Chanel preliva u ljubičasto.

      Delete
  3. Mnogo je lep, ali se dvoumim, jer stvarno do sada duohromi nisu bili moja stvar. Imala sam nekoliko flor mar, onih sa oznakom U, i sve sam ih prosledila. Možda da nagovorim neku drugaricu da kupi prvo, da ga isprobam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi volela Supershine Miracle‽ Možda onda duohromi nisu za tebe. Ovaj je veoma lep, ali upadljiv i ljudi ga primećuju, ne nužno na pozitivan način (odvlači pažnju sa onoga što govoriš).

      Delete
  4. Bas je dobar! Videcu, mozda ga i ja kupim, posto je stvarno specifican...

    Super si uhvatila prelivanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Uživo se prelaz vidi još više i još bolje, ali nije hteo da se slika.

      Delete
  5. odlično si ga uhvatila, krasan je *.*

    ReplyDelete
  6. Na slikama mi je bas mocan. To je pravi izraz. Samo ne mogu da odlucim da li bih ga probala ili bas i ne. Malo je out of my comfort zone :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo je svemirskija nijansa, ali verujem ako ga budeš uzela da nećeš zažaliti.

      Delete
  7. jao, bože, kako je divan! žao mi što je već bio rasprodat kad sam došla do essence štanda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoćeš da ti ga uzmem ako ga nađem ovde pa da čeka da nam opet dođeš u posetu?

      Delete
  8. Posebna i prekrasna nijansa :)

    ReplyDelete
  9. ja želim svaki lak iz ove kolekcije. ako ne dođu kod nas, ne znam šta da radim :'((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš li nekoga ko bi mogao da ti ih pošalje odavde? Ne znam kako ide slanje za BiH kada su lakovi u pitanju.

      Delete
  10. OH what a pretty shit in blue and purple, lovely swatches showing it so well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It was a bit difficult to capture because time and time again it would turn blue in photos and I'd see the shift clearly in person.

      Delete
  11. Jao sto je lep. Zaista je lep. Mislim da mi treba, ne vredi :)

    ReplyDelete
  12. Jako volim ovaj lak, ali ga nikako ne uspjevam namazati ovako lijepo, mene te crte izludjuju, cak i kada topcoat stavim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako misliš na crte u boji, tu ti nadlak ne može pomoći. Maži tanje slojeve i ako je potrebno razredi lak. Uvek će se videti crte, ali ovako će biti manje primetne.

      Delete
    2. A ove crte sto si i ti spomenula da su vidljive na ovom laku dok se maze, samo su moje izgledale kao grand canyon :D hvala za savjet :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...