20 December 2013

Essence Superheroes 01 Fantastic Girl


Drugi Essence Superheroes lak koji mi je bio zanimljiv je Fantastic Girl. Ovo je prvi lak sa termo efektom koji sam imala priliku da uzmem pa sam ga kupila bez obzira na to što je u boji koja nikako ne ide uz mene. Ovi lakovi imaju 8 ml, koštaju 289 dinara i ima ih samo u Lilly drogerijama.


Fantastic Girl is the other nail polish from the Essence Superheroes trend edition I was interested in. This is the first thermal polish I had the chance to try so I bought it despite the colour which is so not me. These polishes come in 8 ml bottles and cost about 3 €.


Pošto je ovo prvi termo lak koji sam ikada probala nisam imala predstavu šta da očekujem. Ovaj lak je na toplom ružičast, a na hladnom ljubičast. Ne treba mu mnogo da počne da menja boju. Zapravo, jedva sam uspela da snimim jednu sliku gde se vidi kako izgleda na toplom jer je odmah počeo da prima ljubičasti ton, prvo na vrhovima noktiju, a potom se ljubičasta boja proširila po celim noktima. Pošto sam završila sa fotografisanjem uzela sam šolju čaja da se ugrejem i opet su mi nokti na ruci kojom sam držala šolju poružičastili i tako su ostali prilično dugo. ljubičasta se mogla videti tek na samim vrhovima noktiju. Ako vas zanima kako termalni lakovi rade, Lab Muffin je nedavno objavila članak o tome.


Since this is the first thermal polish I have ever tried I had no idea what to expect. In warm this polish is pink and in cold it is purple. It doesn't take much for it to start to change the colour. Actually, I barely managed to take one picture of it showing "hot" side because it immediately started to turn purple, firstly at tips of my nails and it continued to spread over entire nails. After I finished photographing I had a cup of tea to warm myself up and the nails on the hand I held the cup with turned pink again and stayed that way for quite some time. The purple was visible only at very tips of my nails. If you want to learn how thermal polishes work, Lab Muffin did a post about this topic.


Za ujednačenu boju i punu pokrivenost su potrebna tri sloja. Pošto su slojevi retki lak se suši prilično brzo. Sjaj laka nije preterano visok, više je plastičan. Lak mi se izlizao na vrhovima noktiju istog dana kada sam ga namazala. Termo efekat mi se mnogo dopada i volela bih da Essence izbaci termo lakove i u drugim bojama. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


For even colour and full coverage you will need three coats of this polish. Since the coats are thin the polish dries relatively fast. The shine isn't very high, it is more plastic. I had tipwear the same day I painted my nails. I like this thermal effect very much and I wish Essence would offer us thermo polishes in other colours as well. Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.



35 comments:

  1. It sounds like it's changing as quickly as the Dance legend I showed not so long ago.
    I wish the transition would last longer....
    But it is very pretty in both hot and cold!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It dues change fast, but it only shows two, not three shades. In this case the effect lasts long under normal circumstances, but we've been having a spell of quite cold weather so I couldn't capture the "hot" shade in daylight. I could have photographed it indoors, but I don't like to resort to that.

      Delete
  2. Interesantno. Taj efekat mi je, pa ne znam kako bih opisala, ali "onako". U nekoj kombinaciji boja mi je super (plava-zelena npr.) NIkako ne mogu da te zamislilm da nosis ovu boju, ali odlicno sto si ga predstavila. Meni su za sad interesantni, ali ne dovoljno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeco, prosledila sam ga prvom prilikom jer mi boja uopšte ne odgovara, ali efekat je dobar i rado bih isprobala još neku kombinaciju boja. Meni žuto-zelena zvuči zanimljivo.

      Delete
  3. Aaa odlicno. Moram da ga kupim :))))

    ReplyDelete
  4. Imala sam takav automoblcic kad bila mala pa sam ga stavljala u frizider a onda drzala u rukama i gledala kako se menja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj brat je imao autiće, a ja sam imala Kena sa bradom nacrtanom termalnom bojom pa si mogla da ga "obriješ" toplom vodom.

      Delete
  5. Svaka čast Esensu za inovativnost, samo bi plavo-zelena ili ljubičasto-zelena/plava kombinacija bi bila još bolja.

    Mislim da bi se tebi najviše svideo crno-crveni. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da se meni crveno-crni najviše dopada. Takav Dance Legend mi je na listi želja, samo ga nema kod e-tailera kod kojeg sam gledala.

      Delete
  6. Nisi stavljala top coat zbog bloga, mislis da bi utjecao na efekt laka? Ja ga imam ali sam ga za sada mazala samo na nail wheel cisto da vidim kako mjenja boju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi trebalo da utiče na efekat jer je efekat u boji, u tim posebnim pigmentima.

      Delete
  7. Svidja mi se kako izgleda kao gradiet, samo sto mi boja nije nesto, pa cu ga ipak preskociti.
    Nadam se da ce izbaciti jos neke kombinacije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti. Ono što mi je zanimljivo je da ko god vodi Essence facebook stranu zapravo čita članke koji se tamo dele i odgovara na pitanja, kritike, komentare. Možda nam naprave ova čudesa i u drugim bojama.

      Delete
  8. Boja nije nesto wow, al bas je dobra fora :D Bilo bi super kad bi bilo nesto u kombinaciji svetlo plava/tamno plava :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bi bila dobra kombinacija. Meni je ova kao šećerna vodica koja miriše na ružino ulje.

      Delete
  9. Slazem se u potpunosti sa tvojim konstatacijama. I meni se izlizao na vrhovima istog dana. :( Jedino sto je meni lak u vecini slucajeva bio roze boje sem kad sam izlazila napolje. :D

    ReplyDelete
  10. Bas mi je sad interesantan! Odmah mi je bio zanimljiv zbog promene boje, ali kad sam videla da je roze, u tom sam se i ohladila. :( Na tvojim slikama je boja lepsa nego u bocici. Kopka me i mislim da cu ga ipak uzeti, da se igram :) U krajnjem slucaju, ocekujem da ce na meni uglavnom biti ljubicast, posto su mi sake uvek hladne kao led.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su ruke veoma hladne, a uglavnom mi je lak bio roze sa ljubičastim vrhovima.

      Delete
  11. Replies
    1. Efekat je odličan, samo da nam ponude više boja.

      Delete
  12. Haha moćno skroz :D Jel ima još nekih kombinacija ili je dostupna samo rozo-ljubičasta?

    ReplyDelete
  13. Nikad nisam cula za te termo lakove...mnooogoo dobra fora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postali su hit letos. Sigurno će ih i neko od ovih jeftinijih proizvođača napraviti.

      Delete
  14. volim ovakve lakove... ali ovu kolekciju nisam niti vidjela a kamoli nabacila nešto iz nje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je kod vas bila aktuelna u novembru. Nisam sigurna. Izgleda da samo kod nas te kolekcije traju mesecima, a drugde planu.

      Delete
  15. Nisam ni znala za takve lakove moram da si nabavim jedan.Sa mojom slabom cirkulacijom i vecito hladnim rukama bice zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi lakovi nisu novi, ali su letos doživeli pravi procvat i veliku popularnost pa su i nama dostupniji brendovi počeli da ih prave.

      Delete
  16. Jako mi se svidja efekat i ove dve boje zajedno. Nisam naletela na ove lakove nikad, mozda bih uzela neki. :v

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još ih ima po Lilijima pa možeš da ih potražiš.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...