06 December 2013

Aura Professional jesenje boje II

Danas vam predstavljam preostalih pet jesenjih boja iz dodatka Aura Professional liniji lakova. Prvih pet možete videti ovde. I za ove nijanse važi da su kreme visokog sjaja i prosečne brzine sušenja. Imaju 6 ml, uzanu pljosnatu četkicu poput one iz Nail Beauty linije i koštaju 225 dinara.


Today I'm going to show you the other five autumn colours from Aura Professional line of polish. You can see the first five here. These shades are glossy cremes with average drying time too. They come in 6 ml bottles with thin flat brush. They retail for about 2 €.

Touch of Pink - Purple Dream - Lavender Fields - Space Traveler - Nightcall

Današnju grupu otvara 55 Touch of Pink. Ovo je neočekivano jarka boja u ovoj liniji. Prava ciklama koja savršeno pokriva u dva sloja.


55 Touch of Pink opens today's group. This is unexpectedly bright shade in this collection. A true cyclamen with perfect coverage in two coats.


56 Purple Dream je šljivasto-bobičasto ljubičasta nijansa. Pokriva iz jednog sloja, a dva su potrebna za punu boju. Maže se najlakše i najlepše od svih lakova iz ove linije.


56 Purple Dream is plum-berry purple shade. It gives full coverage in one coat, but two are needed for full colour. It goes on easier and better than any of the other polishes from this line.


Još jedna "starinska" boja je 57 Lavender Fields. U pitanju je prljava nijansa lavande, taman toliko prigušena da boja ne deluje obično. Odlično pokriva iz dva sloja.


Another "vintage" shade is 57 Lavender Fields. This is dusty lavender, muted just enough for the colour not to look ordinary. Covers perfectly in two coats.


Još jedan od mojih favorita je 58 Space Traveler. Ovo je prašnjava plavetno-zelena, tamnija nijansa boje žalfije. Sličan lak nemam u kolekciji. Space Traveler je gušći i pigmentisaniji od ostalih i potpuno pokriva nokat iz svega jednog sloja.


Another one of my favourites is 58 Space Traveler. This is a dusty bluish-green, darker shade of sage green. I don't have anything similar in my collection. Space Traveler is somewhat thicker and better pigmented than the other polishes from this line and gives full coverage in a single coat.


Što se mene tiče 59 Nightcall je zvezda kolekcije. Boja mu nije suviše zelena, nije suviše tamna i ne mogu je opisati drugačije nego kao petrolej teget. Poput Space Traveler, ovo je veoma posebna boja, mada imam nešto slično među svojim lakovima. Pokriva iz dva sloja. Mana mu je što uprkos bazi blago boji nokte. Savetujem nošenje dva sloja baze.


In my book the star of this collection is 59 Nightcall. It isn't too green or too dark and I can only describe it as teal navy blue. Like Space Traveler, this is a very special shade, but I have something similar among my polishes. It gives full coverage in two coats. The downside of this polish is that despite base coat it stains nails. I'd suggest wearing two coats of base.


Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam po dva sloja svakog predstavljenog laka i nemam nadlak. Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

All photos were taken in daylight. I have two coats of each polish and no top coat. I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


38 comments:

  1. Ova tura mi je dosta zanimljivija od prethodne. ;) Poslednja dva su definitivni favoriti i boje ti odlično stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U prvoj polovini su "klasici", a ovde su boje za nas lakoholičarke. Plavi i zeleni su veoma prijatno osveženje.

      Delete
  2. They are beautiful all of them, cannot pick a favorite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isn't this lot more interesting than the previous one?

      Delete
  3. Poslednja dva su mi hit! Mada opet i onaj svetlo ljubicasti...e pa moracu neki da kupim :D

    ReplyDelete
  4. Poslednja tri bih sigurno kupila! Mada, cena im je visoka s obzirom na odnos militraže i kvaliteta... Baš su lepe i neobične nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stoji to što kažeš, ali su i zgodni za isprobavanje boja koje možda inače ne bi ili koje znaš da nećeš nositi često. Onda odnos cene i mililitraže pada u vodu.

      Delete
  5. Mnogo su lepe boje. Ciklama, ljubicasti i poslednji (ne mogu da se odlucim da li je plav, zelen ili teal) su mi bas lepi :) Dobar potez Aure sa ovim nijansama.

    ReplyDelete
  6. Boje su divne, naročito u ovoj turi. Plavi će se već koliko danas naći u mojoj kolekciji. :)
    Obožavam ovaj blog, ne znam kako je moguće da sam ga tek skoro otkrila. :)
    Pozdrav. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je drago što si našla moj blog i što ti se dopada. Plavi je prava zvezda kolekcije.

      Delete
  7. Purple Dream mi je najdivnija nijansa <3

    ReplyDelete
  8. Ivona (AgnethaS na ani)December 6, 2013 at 4:26 PM

    Touch of pink, Space traveler i Nightcall mi se dopadaju. Zelenko mi je favorit, liči mi na CG Exotic Encounters

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam taj China Glaze pa ne znam koliko su slični.

      Delete
  9. Poslednja dva su hit kolekcije! Nightcall j definitivno zvezda. Nosila sam ga jednom i mislim da mi se dopada obzirom da sam sa petrolej nijansama jos uvek na vi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ovo tek drugi petrolej lak, ali mnogo mi se dopada.

      Delete
  10. prvi bih možda i preskočila, iako mi čitava kolekcija djeluje ok... ali zelembać je zbilja wow *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, sada se javljaju ljubitelji zelembaća :D

      Delete
  11. E ove boje su vec zanimljivije. :)
    Favoriti su mi Purple Dream, Space Traveler i Nightcall.
    Bice zanimljivo ako uradis neka poredjenja sa slicnim lakovima iz kolekcije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smešno je što sem za Nightcall nemam slične lakove u kolekciji.

      Delete
    2. Ni za zeleni? o.O :D

      Delete
    3. Posebno ne za zeleni. Mogu da ga uporedim sa nekim poznatim nijansama čisto da se stekne utisak o odnosu dve boje, ali nemam ništa slično.

      Delete
  12. treba li reći da mi je favorit space traveller. a još i ime :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet da bi ti se mogao svideti :D

      Delete
  13. Replies
    1. Eto kako se ukust razlikuju - meni je taj najmanje zanimljiv iz ove grupe. Dobro je da za svakoga ima nešto u ponudi.

      Delete
  14. Pravo da ti kazem, meni se ovo sve dopada. Touch of pink je mnogo lepa boja, lavanda je mast hev ofkors, a najlepsi na tvojim noktima mi je Purple Dream :)
    Je l' ovo vec ima u Liliju da se uzme? :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima, ima. Mislim da ima i u DMu, ali nisam sigurna.

      Delete
  15. od ovih mi se apsolutno svi svidjaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično su dobro odabrali i napravili boje.

      Delete
  16. That first color - the pinkish red - wow, it's so gorgeous on you!! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Too bad I'm not a girly girl and I don't wear pink.

      Delete
  17. Space Traveler mi je favorit. Purple Dream isto moze da bude lepa bojica.
    Touch of Pink ce da bude hit za one koje to vole.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Space Traveler je baš jedinstvena boja, što za ove druge ne mogu reći.

      Delete
  18. Replies
    1. Vidim da smo se podelili na ljubitelje #56 i #58 :D Ta dva su se baš izdvojili kao favoriti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...