02 November 2013

Vichy Idealia Life Serum


Možda vam je neobično da na mom blogu vidite naziv proizvoda koji ne povezujete sa ulepšavanjem i negom noktiju, ali ne bojte se. Ne prelazim na priču o nezi lica već se zadržavam na nezi ruku, mada ću svakako da spomenem i dejstvo ovog proizvoda koje sam primetila na licu. U septembru sam imala zadovoljstvo da prisustvujem promociji Vichy Idealia Life Seruma. O samoj manifestaciji ste možda čitali kod drugih blogerki koje su bile tamo. Ja samo mogu reći da je za mene to bilo zanimljivo iskustvo, sa nekim zastrašujućim podacima. Ja se inače veoma nemarno odnosim prema svojoj koži i to pokušavam da promenim od Beauty planete. Ovo je naredni korak.
Vichy Idealia Life Serum sadrži 30 ml proizvoda i preporučena maloprodajna cena mu je 4.238,64 RSD. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

It may be unusual to see the name of a product not normally connected with nail care, but fear not. I will not deviate from my hand and nail care path, although today I will have to mention the effects I have noticed on my face as well. This September I had the pleasure to attend the Vichy Idealia Life Serum launch event in Serbia. You may have read about the event itself at my fellow attendees' blogs. I can only say that it was an interesting and frightening experience. I don't take very good care of my skin and I have been trying to mend my ways since Beauty planet. This is the next step. Vichy Idealia Life Serum comes in 30 ml bottle. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


Vichy Idealia Life Serum je dodatak Idealia liniji. Njegovi aktivni sastojci su derivat jasmonske kiseline LR2412 i derivat salicilne kiseline - lipohidroksilna kiselina (LHA). Jasmonska kiselina u biljkama utiče na zarastanje rana i regeneraciju tkiva. Nisam našla mnogo podataka o njenom dejstvu na ljudsku kožu. Zapravo jedina studija koju sam uspela da nađem je izrađena pod patronatom L'Oreala i to na simulantu kože, te stoga nisam sigurna koliko je objektivna. Ta studija je pokazala da je je derivat jasmonske kiseline, tetra-hidrojasmonska kiselina (LR2412) uvećala depozite hijaluronske kiseline u bazalnim i suprabazalnim slojevima epidermisa. Lipohidroksilna kiselina je eksfolijans koji ima slično dejstvo salicilnoj kiselini, ali je manje agresivna. Takođe ima antibakterijsko, protivupalno i protivgljivično dejstvo. Izgleda i da stimuliše obnavljanje ćelija epidermisa, mada slabije od retinoida, što je čini pogodnom za negu osetljive kože.

Vichy Idealia Life Serum is an addition to the Idealia line of products. The active ingredients are jasmonic acid derivative LR2412 and salicylic acid derivative lipohydroxy acid (LHA). Jasmonic acid is involved in plant wound repair and tissue regeneration, but no study has been reported in human skin. The only study I found is connected to L'Oreal and was done on skin model, so I can't say how objective that study was. That study has shown that the jasmonic acid derivative, tetra-hydrojasmonic acid (LR2412) increased the levels of hyaluronic acid deposits in basal and suprabasal layers of the epidermis. Lipohydroxy acid is an exfoliating agent similar to salicylic acid, but less aggressive. It also has antibacterial, antiinflamatory and antifungal effect. It also seems to stimulate renewal of epidermal cells It is not as strong as retinoids, which makes it suitable for sensitive skin.

Sastojci/Ingredients: aqua, glycerin, cyclohexasiloxane, isopropyl isostearate, octyldodecanol, dicapryl ether, sodium tetrahydrojasmonate, dimethicone, dipropylene glycol, polymethyl methacrylate, CL 17200, CL 15985, CL 77891, mica, carbomer, sodium hyaluronate, sodium hydroxide, silica, phenoxyethanol, adenosine, poloxamer 338, ammonium polyacrildimethyltauramide, disodium edta, capryloyl salicylic acid, polysilicone-11

Među sastojcima se nalaze sve tri vrste ovlaživača - emolijensi (izopropil izostearat, dikapril eter, dimetikon), humektanti (glicerin, natrijum hijaluronat) i okluzivi (dimetikon). Humektanti su pravi ovlaživači. Oni skupljaju vlagu bilo povlačeći je iz dubljih slojeva kože u epidermis bilo "hvatajući" je iz okruženja. Treba ih kombinovati sa okluzivima. Okluzivi usporavaju ili sprečavaju isparavanje vode iz kože tako što stvaraju masnu barijeru između kože i okruženja. Emolijensi su sredstva koja kožu čine mekšom i nežnijom. Oni sprečavaju isušivanje kože.

Among the ingredients are all three sorts of moisturisers - emolients (isopropyl isostearate, dicapryl ether, dimethicone), humectants (glycerin, sodium hyaluronate) and occlusives (dimethicone). Humectants are true moisturisers. They grab onto water from the surrounding environment and draw it to your skin as well as draw some water from deeper layers of skin into epidermis. They should be combined with occlusives. Occlusives slow down or prevent evaporation of water from skin by forming an oily barrier between the skin and the environment. Emollients make the skin softer and smoother. They prevent the drying out.


Obično se serumi posmatraju kao sredstva za negu kože lica, ne kao sredstva za negu kože uopšte. Ovaj serum bi trebalo da učini da koža izgleda sveže, da ten bude ujednačeniji, da crte lica deluju odmornije i da suzi pore. Ja Idealia Life Serum koristim na licu i rukama. Na rukama pre svega zato što mi je na promociji rečeno da može da posvetli i ukloni fleke od sunca (ne deluje na pege koje riđi i svetli ljudi prirodno imaju), a koje su se meni pojavile po nadlanicama ove godine jer nisam uopšte koristila sredstva za zaštitu od sunca. Usput, ni ovaj serum ne sadrži UV filtere. Ni posle više od mesec dana mi ove flekice nisu izbledele i počinjem da mislim da su to možda sitni bleđi mladeži. Sklona sam mladežima. Serum koristim dva puta dnevno - ujutru i uveče. Prvo sam istiskivala po pumpicu za lice i ruke (jedna pumpica je dovoljna za lice i više nego dovoljna za ruke), a sada istisnem samo jednu dozu, namažem lice i šta preostane rasporedim po rukama. Ovde moram da iznesem jednu zamerku na pakovanje. Bočica je veoma lepa, veoma elegantna, pumpica istiskuje za mene savršenu količinu proizvoda, ali sama bočica je obojena i neprozirna i ne vidi se koliko je proizvoda u njoj ostalo.

Serums are usually seen as face care products, not as skin care products. This serum should make the skin look fresh, even out the tone, make facial features look rested and tighten the pores. I use Vichy Idealia Life Serum on my hands and face. On hands mostly because I was told it could make liver spots disappear, and I've had several appear on my hands this year because I neglected sun block. By the way, this serum doesn't contain UV filters. After over a month I still have the spots and now I begin to think that they may actually be moles, which I am prone to. I use the serum twice a day - in the morning and in the evening. At first I used to use a pump of product for face and hands each (one pump is enough for face and more than enough for both hands) and now I only use one pump for face and whatever is left I spread over my hands. I have to mention one thing I don't like about this packaging. The bottle is very pretty, very elegant, the pump delivers for me the perfect amount of product, but the bottle itself is painted and it can't be seen how much product is left.


Serum je kremast, ne previše gust. Miriše prijatno i sveže. Sadrži svetlucave zlatne i ružičaste čestice koje treba da koži daju blistav, zdrav izgled. Mene te šljokice baš nerviraju jer ne želim da svetlucam. Nije to veoma upadljivo, ali je dovoljno da nekoga ko poput mene muku muči sa prosijavanjem iziritira. Na rukama sam primetila da ređe imam potrebu za mazanjem kreme. Meni je koža ruku inače dehidrirana i stalno moram da mackam kremu, a sada je nežna, mekana, nahranjena i nemam potrebu da mažem kremu sem posle pranja ruku sapunom. Takođe sam primetila da mi je koža prijatnija na dodir. Dopada mi se što, iako pravi zaštitini sloj na koži, serum ne ostavlja ni masan ni lepljiv trag tako da mogu odmah da se posvetim obavezama bez straha da ću nešto umastiti ili zamazati. Što se efekta na licu tiče, i tu sam primetila manju potrebu za kremom, kao i to da mi je koža nežnija. Ja nisam primetila da mi je ten ujednačeniji (imam dosta crvenila u licu) niti da su mi pore sužene, ali drugi mi kažu da se i tu vidi promena. Ključna stvar koju sam primetila i koja mi se veoma dopada je da otkad koristim serum nisam imala tragove seboreje, od koje inače patim.

The serum itself is creamy and not too thick. It smells nice and fresh. It contains gold and pink shimmers which should give the skin radiant, healthy look. They go on my nerves because I don't want to sparkle. It isn't over the top shiny, but it is shiny enough to irritate anyone who like me has trouble with shiny forehead. The effect I noticed on my hands is that now I need to use hand cream seldom. My hands are generally dehydrated and I usually have to use hand cream every now and then, but now my skin is soft, supple, nourished and I have no need for cream except after using soap. I have also noticed that my hands are now more gentle to touch. I like the fact that even though the serum creates a protective layer on skin it doesn't leave oily or sticky residue and that I can go on about my business without having to worry if I'll leave greasy marks all over the place. As far as my face is concerned, I did notice that my skin is hydrated and nice to touch there as well. I haven't noticed that my complexion is more even (I have quite a bit of redness in my face) or that my pores are tighter, but others have noticed some change there as well. The main thing I did notice and that I'm very pleased about is that, except the redness, I haven't had signs of seborrhoea, which I suffer from.


12 comments:

  1. Interesantan mi je taj podatak vezan za seboreju. Sjajna recenzija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni je nestanak simptoma seboreje bio baš prijatno iznenađenje. Pretpostavljam da je tu ulogu odigrala lipohidroksilna kiselina jer ona ima dejstvo eksfolijanta i da se zbog nje koža ne peruta.

      Delete
  2. Odlična ti je recenzija. Slažem se za pakovanje, da je nezgodno što ne znamo koliko je ostalo u bočici, jer nije providna. Drago mi je da ti su ti nestali simptomi saboreje, to puno znači.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oduševila sam se kada sam videla da nemam perutanje, da me lice ne svrbi, da nemam iritacije. Nisam videla neke efekte koje sam očekivala, ali ovim se iskupio za sve.

      Delete
  3. Zar se i ti boriš sa seborejom? Hjoj, suosjećam! Doduše, ja nisam primijetila da mi ovaj serum čini nešto po tom pitanju ali mi je super kao podloga za tekući puder jer mi fino stisne pore :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš moje simpatije, Mi smo svi u porodici skloni seboreji. Meni se serum nije pokazao kao posebno dobra podloga za puder. Nije loš, ali nisam impresionirana. Eto kako smo svi različiti.

      Delete
  4. Obozavam Vichy! Njihov Dercos sampon je najbolji sampon na svetu, a ovaj serum si divno predstavila i moram ga probati <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakav je taj šampon? Piši o njemu na blogu.

      Delete
  5. Bas bih volela da probam. Odlicna recenzija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja se plašim da ću se navući na Vichy, a to je skupo zadovoljstvo.

      Delete
  6. Rekla bih da je serum sve u svemu dobar i vredan isprobavanja.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...