12 November 2013

MoYou Nails 222


Danas za vas imam pločicu za pečatiranje sa veoma različitim motivima - od simpatičnog prolećnog dezena sa leptirom i cvećem, preko veoma elegantnog stilizovanog cvetnog motiva do slike koja me asocira na porcelan do božićno-novogodišnjeg dezena. I izbor kombinacija lakova mi je sa ovim motivima bio veoma jednostavan, a imala sam sreću da su se svi lakovi koje sam odabrala za pečatiranje veoma dobro pokazali u toj ulozi.

Rimmel Black Cherries preko L'Oreal Jet Set 115

Today I have for you a stamping plate with very varied designs - from cute springtime image with butterflies and flowers to a very elegant floral motif to an image that reminds me of fine china to a christmas-y holiday design. It was also very easy to choose polishes that would work with these images and I was fortunate enough that all the polishes I picked to stamp with turned out to be great as stamping polishes.

Rimmel Black Cherries preko China Glaze Re-Fresh Mint

Sva četiri motiva su veoma dobro urezana i lako se prenose. Dva motiva koja su manje jednostavna za prenošenje su praznični, za koji treba tražiti ugao za grebanje, i porcelanski motiv, na kome se baš poznaje jačina pritiska pečatom i prilikom preuzimanja i prilikom prenošenja slike. Za tu sliku bi možda bio bolji nešto tvrđi pečat. Ja za prazničnu sliku nisam tražila ugao za grebanje jer mi se prenesena slika dopala i ovako - zvočnići izgledaju kao da su prekriveni snegom umesto da budu samo ispunjeni bojom, a s obzirom na motiv mislim da je to prihvatljivo.

Golden Rose Rich Color 16 preko Don Juan LK101

All four designs on this plate are well etched and easy to transfer. The two that were slightly less easy to work with are the holiday one, which requires some looking for good angles to scrape, and the porcelain one, which shows the different pressure that was applied both when the image was picked up and when it was transferred on the nail. A firmer stamper might work better with that image. I didn't look for the perfect angle to scrape the polish off the holiday design because I liked how the image turned out anyway - the bells look as if they were snow-covered instead of just being solid colour, which I think is appropriate considering what the motif is.

beli Essence Stampy preko Essence Fateful Desire

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), poštarina za Srbiju je 10,27 €, a uz narudžbine preko 30 £ se dobija poklon pločica. Ova pločica je trenutno na sniženju i košta 4,46 € (3,74 £). Ukoliko vam se poštarina čini visokom, imajte na umu da je reč o preporučenoj pošiljci sa praćenjem i potvrdom o prijemu. Dakle možete biti sigurni da će vam pošiljka stići. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Image plate 222
http://moyounails.com/shop/image-plate-222/

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £. You get a free stamping plate for orders over 30 £. This plate is currently on sale and costs 3,74 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


35 comments:

  1. Svi su savrseni! KAd vidim kod tebe pecatiranje pozelim i ja da se igram sa tim. ALi kod mene vise ispecatiram prste i ruke, ali ne i nokte, pa sam digla ruke. Favorit: beli sa plavim pecatom, izgledaju vintage <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja ispečatiram ruke, ali da se to srediti ;)

      Delete
  2. Wow, they are so well stamped all of them and transfer so well, I love them all, especially the - no, I like them all :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. I'm very glad you like them all.

      Delete
  3. Koliko je ovo fenomenalno. Obozavam pecate, a i ovi koje si ti stavljala sad su preeeedivni. Ja kupila sebi neki levi kineski pecat i nista nisam uspela da uradim. Svaki pud kad pokusam da zgrebeme kako god pokusala pokupim i ceo lak koji bi trebalo da ostane u rupici. :( Morate jednom da me naucite kako se ovo radi.

    ReplyDelete
  4. Vec sam ih hvalila al opet cu! Ovo je tako dobro da nemam reci! Fenomenalni su motivi i super si iskombinovala boje! :)

    ReplyDelete
  5. Jako su lepi, ponajviše zbog odlične kombinacije boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Kombinacije su mi se same nametnule, nisam uopšte morala da razmišljam o njima. Jednostavno je svaka slika prizvala određene boje. Drago mi je što su te kombinacije naišle na opšte odobravanje.

      Delete
  6. Ajme kako je ovo lijepo! Ne mogu se odlučiti koja mi je bolja :D Rekla bih leptiri i božićna zvonca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mislim da su i meni leptirići omiljeni.

      Delete
  7. izvrsni su motivi i super ti je ispalo :)

    ReplyDelete
  8. uuuh odlicni su, druga kombinacija mi se najvise svidja, odlcno su se uklopile boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ta se kombinacija i meni najviše dopada.

      Delete
  9. Ajme predivno,ne znam koji mi je ljepsi,i boje su super iskombinirane,a i majstorski si prenijela uzorak,ma savrseno ♥

    ReplyDelete
  10. Svidja mi se cvetni dezen. Ja bih na sebi odradila u nekoj bez zlatnoj kombinaciji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra ideja. Imam još dosta stari za pečatiranje, a nemam uvek ideju za kombinacije boja.

      Delete
  11. Divni su svi do jednog!! Treći je totalni vintage urbex, nosila bih vrlo rado <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ne znam definiciju vintage urbex, ali mislim da razumem šta želiš reći.

      Delete
  12. Ovo je savršeno! Najviše mi se dopadaju leptirići i zvona :)

    ReplyDelete
  13. bože, kako su dobri pečati, baš ti je svaka kombinacija ispala fantastično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Prezadovoljna sam pečatima, tj. pločicama.

      Delete
  14. Prelepa je sara sa leptirima, kao i kombinacija boja koju si izabrala za nju. Isto tako mi se dopada praznicni motiv na Fateful Desire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam očekivala da će se tolikim ljudima svideti praznični motiv, ali drago mi je što vam se sviđa.

      Delete
  15. The designs are so cute, and I love the colors you paired with them in your manis! The holiday one is especially pretty and festive! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I'm so glad that holiday design seems to be the favourite from this plate.

      Delete
  16. Svi su ti ooodlično ispali, najlepši mi je dezen 2. :) Ja se ne bih usudila, mislim da bih ispečatirala i sebe i okolinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj. Mislim da smo drugarica i ja ustanovile šta je prednost ovih pločica - dezeni su dublje urezani i zato se lakše i bolje prenose.

      Delete
  17. presavrseni pecati! stvarno si prava reklama za njih, od duzine do preciznosti i divnih kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  18. Ovo pecatiranje je bukvalno savrseno :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...