03 November 2013

Maybelline Colorama Polka Dots 197 Chalk Dust

Polka Dots kolekcija Maybelline Colorama lakova je prošlog meseca stigla u naše drogerije i tokom oktobra je u DMu bila na sniženju. Ovu kolekciju čine četiri laka i jedan toper. Jedino sam toper uzela. Maybelline Colorama lakovi imaju 7 ml i koštaju 249 dinara.


Polka Dots line of Maybelline Colorama polishes arrived in Serbian drugstores last month. It consists of four polishes and a topper. The topper is the only one I got. Maybelline Colorama polishes come in 7 ml bottles and cost about 2 €.


Chalk Dust (197) je, po mom mišljenju, najbolji crno-beli šljokičavi toper dostupan na srpskom tržištu. Najbolji je zato što je najnosiviji. Nema druge šljokice, šimer ili druge svetlucave čestice. Čine ga samo crne i bele šestougaone šljokice u četiri veličine. Nije uvek lako doći do najkrupnijih šljokica. Za levu ruku nisam morala da ih pecam, a za desnu ruku sam dobijala samo dve najsitnije veličine šljokica. U oba slučaja sam dobila mnogo šljokica, samo ne sve veličine. Pokušala sam da ga nanosim i običnim mazanjem i tapkanjem i "lebdećim" mazanjem (gde četkica jedva dodiruje površinu) i poslednja verzija mi je dala najbolje rezultate jer sam dobila lepo raspoređene šljokice bez predebelih slojeva. Ovaj lak je prilično rapav pod prstima. Jedan sloj nadlaka je isprva bio dovoljan da se površina izravna, ali posle nekog vremena se sve sleglo i još jedan sloj ne bi bio na odmet.


I think that Chalk Dust (197) is the best black & white glitter topper on Serbian market. It is the most wearable. It doesn't have other glitter, shimmer or other sparkles. It only has black and white hexagon glitter in four sizes. The largest ones may be difficult to reach. I didn't have to fish them out for my left hand, but I could only get the two smallest sizes for my right hand. In both cases I did get much glitter, just not all sizes. I tried to apply it as regular polish, by dabbing and in sort of "floating" manner (barely touching the surface with the brush) and the latter one gave me the best result because that way I the glitter was well dispersed over my nails and I didn't get too thick a layer. This polish is quite gritty. One coat of top coat was enough to even the surface out at first but it did settle after some time and I could have applied another layer.


Ovde možete videti koliko se Chalk Dust razlikuje od L'Oreal Confettis topera. Chalk Dust sadrži pored dve veličine šljokica sadržane u Confettis i još veće i još manje šljokice, a nema šimer koji postoji u Confettis. I sama količina šljokica u Chalk Dust je veća nego u Confettis. Aplikacija je ista (pretpostavljam da im je baza ista), ali se četkice razlikuju - u Chalk Dust je četkica mnogo uža nego u Confettis.


You can see how Chalk Dust and L'Oreal Confettis toppers differ from each other. Chalk Dust has the same glitter that Confettis have, but it also has bigger and smaller glitter, and it doesn't contain shimmer. There is more glitter in Chalk Dust than in Confettis. The application is the same (I suppose the base is the same), but the brushes are different - Chalk Dust has much narrower brush than Confettis.


Za tematski petak od pre nekoliko nedelja kada smo za temu imali Maybelline mazala sam upravo Chalk Dust, a za bazu sam uzela Maybelline Mini Colorama 105 Urban Orange. Ovaj lak dugo nisam nosila i baš mi je prijalo da ga opet nosim. Ovako vesela boja je dušu dala za sivo vreme, a sam lak se i dalje divno maže.


I wore Chalk Dust several weeks ago when we had Maybelline for the theme and I wore it over Maybelline Mini Colorama 105 Urban Orange. It's been quite a while since I last wore this polish and I enjoyed wearing it again. Such a cheerful colour is perfect for grey weather, and the polish itself still goes on very well.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja Urban Orange i jedan sloj Chalk Dust. Na slikama sa Urban Orange imam i sloj Cult Nails Wicked Fast nadlaka.


Photos were taken in daylight. I have two coats of Urban Orange and one coat of Chalk Dust. In photos with Urban Orange I have a coat of Cult Nails Wicked Fast top coat.


16 comments:

  1. Bas neobicna kombinacija, ali skroz zanimljiva. :) Ja bih ga verovatno mazala preko nekih neutralnijih boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plašim se preko neutralnih boja da bi sve izgledalo suviše neutralno. Možda grešim.

      Delete
  2. Dopada mi se narandžasti Maybelline, mislim da je pun pogodak. :)) Ja sam slabo našla primenu ovim šljokicama Loreal, ali važno da sam ih kupila. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da je važno da si ih kupila. TRENUTNO ne znaš šta ćeš sa njima, ali ne sumnjam da ćeš im naći dobru primenu.

      Delete
  3. Love the combo! The orange color is especially pretty and cheerful! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I have realized that I have only a couple of orange polishes.

      Delete
  4. Lepo je i sad i bez sljokica. Ja bas volim takve kombinacije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvla ti. I meni se dopada u obe varijante. Jedna je vesela, druga je neobična.

      Delete
  5. Oba Maybelline laka mi se mnogo svidjaju, kombinacija crne i narandzaste me podseca na Halloween i bas mi se svidja! Nateraces me da ga kupim, mada me cena odbija. Vise nije na snizenju jel da??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije više na sniženju u DMu, a ne znam za Lilly.

      Delete
  6. odlična kombinacija, super ide uz narandžasto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Sama sam se prijatno iznenadila koliko dobro izgleda kombinacija.

      Delete
  7. Imam Confettis i jedva sam se suzdrzala da ne kupim i ovaj, uvidevsi razliku. Urban Orange je zbilja odlican izbor za kisnu jesen i hladnu zimu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je što si uspela da mu odoliš. Ja sam mislila da ću ga iskulirati, ali nije mi se dalo :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...