05 October 2013

Essence French Manicure Brush


Essence četkica za francuski manikir je nova četkica u Essence ponudi. Široka je 7 mm i karakterična je po tome što su vlakna poređana tako da oblikuju udubljeni polukrug, koji bi trebalo da olakša izvlačenje smajli linije, kao i polumesec linije za moon manikir. Ima je u Lilly drogerijama, a možda će je biti i u DMu. Košta 219 dinara. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Essence Colour & go 165 Here's My Number i Essence Colour & go 156 Me & My Lover

Essence French Manicure Brush is a new brush in Essence range. It is 7 mm wide and is special because it has a semicircular curve inward, which should make painting smiley line as well as moon mani line easier. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

Essence Colour & go 165 Here's My Number i Essence Colour & go 156 Me & My Lover

Četkica za francuski manikir je, poput drugih Essence četkica, spakovana u zgodnu plastičnu futrolu u kojoj se nalazi i veoma jasno uputstvo za upotrebu. Sa sličica u uputstvu, kao i iz teksta, možete videti da se može koristiti za francuski manikir, polumesec i colour blocking. Samu četkicu ne treba umakati u lak već boju treba pokupiti sa četkice od laka. Naravno, uvek možete nakapati nekoliko kapi laka na kartonski tanjir, stari disk ili šta god da koristite kao paletu za nail art i odatle uzimati boju ovom četkicom.


Like other Essence brushes, French Manicure Brush comes in a convenient clear plastic case with easy to follow instructions. From diagrams and the instructions you can see that this brush is meant to be used for French mani, moon mani and colour blocking. The brush shouldn't be dipped in polish but the colour should be scooped with this brush from the nail polish brush. Of course, you can take some polish out on paper plate, old CD or whatever you use as a palette for nail art and take the polish with this brush from there.

Essence Colour³ 04 A Walk in the Park

Spomenula sam širinu četkice. Ona meni po širini odgovara samo noktu na malom prstu. Za ostale nokte je moram koristiti kao što bih koristila bilo koju drugu četkicu ukoliko ne želim da dobijem "zupce" (kao na poslednje dve slike). Četkica je upotrebljiva, samo mislim da predstavlja nepotreban (i ne baš sasvim uspešan) pokušaj inovacije jer se na kraju mora korisititi kao što bi bila korišćena bilo koja ravna četkica.

Essence Colour³ 04 A Walk in the Park

I have mentioned the width of the brush. It only fits my pinkie nail. For my other nails I have to use it the same way I'd use any other brush unless I want my line to look serrated (see last two photos). The brush is usable, but I think it represents unnecessary and not very successful go at innovation because you'll end up using it the same way you'd use any flat brush.

Essence Colour³ 01 Midnight Date

Što se čišćenja tiče, već sam spomenula da se ne može dobro oprati acetonom. U uputstvu piše da je treba čistiti tuferom i skidačem laka. Isti je efekat kada sam je čistila tako i kada sam je potopila u teglicu sa acetonom na nekoliko trenutaka i potom obrisala salvetom. Sav lak se ne skine i četkica ostaje kruta i rastršena. Zapravo posle druge upotrebe je prilično izgubila svoju lepu liniju (uporedite prvu i četvrtu sliku) i samim tim i svoju svrhu.

Essence Colour³ 01 Midnight Date

As far as cleaning is concerned, I have mentioned earlier that this brush can't be cleaned well with acetone. The instructions say that it should be cleaned with a cotton pad and nail polish remover. I find the effect the same when I clean it that way and when I dip it in a tiny jar of acetone for several moments and wipe it with paper towel. Not all polish comes off and the brush ends up stiff and the bristles get splayed. As the matter of fact after the second use the brush had pretty much lost it's nice line (compare the first and the fourth photo) and with it it's point.<

24 comments:

  1. Preskačem je, nije me privukla. Nego Cajo, noćas si mi bila u snu kao mačka koja me savetuje kako da napravim policu za lakove, i pokazuje table za pečatiranje :D. Znam, čudan san. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam li te makar dobro posavetovala oko police? :D

      Delete
    2. Pravo da ti kažem, ne sećam se. :) Ali kad sam se probudila bio je baš čudan osećaj, ali sećam se da si kod sebe imala sve table za pečatiranje :D

      Delete
    3. Još ako si ispravno sanjala u čemu ih držim...

      Delete
  2. Izgleda zanimljivo, ali mislim da ne bih uspela da se snadjem s njom... Super recenzija. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam je na kraju koristila kao što bih koristila običnu četkicu, čime se izgubila svaka svrha postojanja ove četkice. Bez veze.

      Delete
  3. That's an interesting brush and a great review, thanks a lot :)

    ReplyDelete
  4. odlična recenzija koja štedi pare :D

    ReplyDelete
  5. Četkica mi definitivno ne privlači pažnju, nije ni pre, a posebno neće nakon ove recenzije, hvala :) Prvi french je prepredivan.

    ReplyDelete
  6. Iskrena da budem mene ovakve cetkice nikad nisu privlacile. Prosto je nemoguce napraviti takvu da nam svima odgovara. Meni nikad nisu odgovarali ni sabloni za frenc a isprobala sam razne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni šaboni nisu odgovarali. Suviše su ravni za moj ukus.

      Delete
  7. The idea for this brush is good, but it sounds like it doesn't live up to expectations. It would be nicer if the brush was wider so it fits all the nails.

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really doesn't live up to expectations, which is shame because I have three other Essence brushes and they are all really nice.

      Delete
  8. iskrena da budem nisam je primetila u liliju, ali je preskacem, ionako nemam obicaj da pravim french

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto. Taman. Ni ja nemam običaj da radim frenč sem za tematske zadatke.

      Delete
  9. Preskacem je, mada nisam adekvatna osoba za to jer ne radim nailart ili french :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećeš propustiti mnogo ako preskočiš ovu četkicu, ali propuštaš zabavu generalno ako ne radiš nail art :D

      Delete
  10. Ih, a bas sam se ponadala da ce biti nesto sto ce mi olaksati zivot. :D Steta. Hvala na recenziji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda bi tebi olakšala posao. Meni nije, ali ja i inače ne radim frenč.

      Delete
  11. Mene zanima koliko košta ta četkica i gde si je uzela? :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...