24 August 2013

Golden Rose Holiday 56


Videle ste u prethodnom članku da su mi se dopali OPI lakovi Magazine Cover Mouse i Jinx. Nisam bila u prilici da kupim OPI verzije, ali na svu sreću među Golden Rose Holiday lakovima postoje savršene zamene. Golden Rose Holiday 56 je zamena za Mišicu sa naslovnice (Jelena i Malo Prase su uradile prikaze OPIja), a Golden Rose Holiday 53, koji ću uskoro predstaviti, zamena je za Jinx (i za njega su i Jelena i Malo Prase uradile prikaze). Golden Rose Holiday lakovi koštaju 250 dinara i imaju 11,3 ml.


You could learn from my last article that I liked OPI Magazine Cover Mouse and Jinx. I haven't been able to buy OPIs, but fortunately there are perfect dupes for them among Golden Rose Holiday polishes. Golden Rose Holiday 56 is a dupe for Magazine Cover Mouse (Jelena and Malo Prase did a review of OPI), and Golden Rose Holiday 53, review pending, is a dupe for Jinx (Jelena and Malo Prase did reviews of that one too). Golden Rose Holiday come in 11.3 ml bottles and cost about 2 €.


Golden Rose Holiday 56 je prelep crveni teksturisani lak ispunjen sitnim ružičastim i zlatnim šljokicama zbog kojih na mahove može delovati jagodasto. Mada su šljokice vidljive i cakle se, nisu previše upadljive i boja laka deluje prilično ujednačeno. Rekla bih da je ovo teksturisani lak koji se može bez problema nositi na bilo kom radnom mestu koje dozvoljava lak za nokte. Lak se, poput svih drugih teksturisanih lakova koje sam isprobala, maže veoma lako (uzana pljosnata četkica pomaže) i suši se brzo.


Golden Rose Holiday 56 is a gorgeous red textured polish filled with fine pink and gold glitter that makes it look almost strawberry red at times. Even though the glitter is clearly visible and it sparkles, it isn't overpowering and the colour looks quite even. I think this is a safe for work textured polish. Like other textured polishes, it went on easily and smoothly (the narrow flat brush helps a lot) and it dries quite fast.


Prve četiri slike su snimljene u senci, naredne dve na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

The first four photos were taken in shade, the next two in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.



48 comments:

  1. Izgleda predivno. Gledala sam skoro te GR teksturisane i htela da uzmem neki i nisam mogla da se odlučim za neku racionalnu količinu, pa ću se vratiti kad napravim spisak. Ovaj lak će biti na njemu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdušno ti ga preporučujem. Ustanovila sam da, makar što se mene tiče, kada su teksturci u pitanje ne postoji racionalna količina :D

      Delete
  2. uh, predivan je! meni su jinx i beatrix bili hit leta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba su prelepa, samo Beatrix ipak nije moja narandžasta. Zato čekam jesenju kolekciju Pixie Dust.

      Delete
  3. Kakva lepota!! Ovo moram da kupim ^^

    ReplyDelete
  4. Divan je, imam ga u svojoj kolekciji. Obozavam teksturisane lakove :)

    ReplyDelete
  5. Nisam kupila ovaj. Nisu mi se svidjeli svočevi na netu, a sad vidim da je divan...

    ReplyDelete
  6. Predivan je, ja obozavam crvene, svaki put se odusevim kad vidim Zoya Chyna na tvojim notima, sad me odusevljava i ovaj. Mada me nervira cinjenica da ih i dalje nema kod mene...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Zar ne možeš da zamoliš da ti nabave teksturce?

      Delete
    2. Pokazala sam im sliku i objasnila pa mozda nabave. Mada valjda ce se i oni pojaviti posto su dobili one Carnival. Jedva cekam da navalim na teksturce cim se pojave :D

      Delete
    3. Nadajmo se da će ti ih nabaviti.

      Delete
  7. Oh, wow, it's truly gorgeous in the sun (in the shade too, but not as...) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I like it better in shade, but that's me.

      Delete
  8. Predivan je, stvarno je odlična zamena za OPI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ih poredila na noktima, ali nosila sam oba i rekla bih da su identični.

      Delete
  9. Jako je lijep, cak mi je i ljepsi od pomenutog OPI-ja jer mi ovaj cini mi se ima vise te primjese malinaste boje.
    Nabavicu ga mami, to je njena boja, a bice joj neobican i ovakav finis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna ni da se razlikuju u nijansi, ali nisam ih poredila na noktima. Nadam se da će se mami svideti.

      Delete
  10. Bas bas bas mi se dopada! Valjda zbog tog malinasto/jagodastog tona :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očekujem da ga vidim na tebi. Mislim da bi ti posebno lepo stajao.

      Delete
  11. ovaj je predivan, sigurno uzimam kad i do mene stignu ( i ako ) stignu lakovi iz ove kolekcije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će vam stići jer su zbilja kvalitetni, veliki je izbor boja, a cena je pristupačna.

      Delete
  12. presavrsen je! moracu i njega da nabavim :)

    ReplyDelete
  13. Jedan od lepsih koje sam videla u poslednje vreme.

    ReplyDelete
  14. Moram priznati da se meni dopada bas zbog rozikastog simera. Izgleda kao jagode umocene u secer. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da izgleda daleko lepše od toga, mada su jagode u šećeru sigurno daleko ukusnije :D

      Delete
  15. Meni se za nijansu vise dopada onaj koji je djup za Jinx, ali i ovaj je jako sladak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. #53 je mnogo upadljiviji. Ovaj je smireniji i nosiviji.

      Delete
  16. Ooooh what a gorgeous shade! I love its warmth and how rich it is... so pretty! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  17. Stvarno je lep, ali mislim da je više nijansa za dugačke nokte, na mojim ne bi ovako dobro izgledao.

    ReplyDelete
  18. Wooow ocarana sam kako je dobar *_*

    ReplyDelete
  19. Divan je. Drago mi je da si ga uzela i da sam mogla da pomognem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago što sam imala priliko da isprobam Mišicu jer bih u suprotnom preskočila ovaj lakić.

      Delete
  20. This color is amazing, I must definitely get it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is even more lovely in person. If you can find it, go for it.

      Delete
  21. Mislim da imam "neplanirani" problem sa ovim lakovima. U pocetku, kad su se pojavili, bila sam u fazonu "Haha, samo vi prosetajte bez mene, uzas." A onda sam ih probala. I onda sam ostala zapanjena koliko mi se dopadaju. I sada bih volela da imam jos par komada. I tako su ipak oni mene zeznuli na kraju :/

    Ovo ti je mnogo lepo i zenstveno, razmislicu i o njemu ;D

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ženstven je, ali nije suviše girly.
      Teksturci su zarazni i sva je sreća pa su GR kvalitetni, a nisu skupi.

      Delete
  22. Čitala sam da imaju baš lep izbor karmina.

    ReplyDelete
  23. boja je prekrasna. jinx imam samo u mini verziji, voljela bi doći do regularne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ćeš Jinx sada teško naći. Ja je već dugo nisam videla. Uvek ti je tu GR 53 kao odlična zamena.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...