28 August 2013

Essence Nude Glam 01 Hazelnut Cream Pie


Hazelnut Cream Pie je jedan od dva Nude glam laka povučena zimus te nema svrhe da pišem mnogo o njima. Uzela sam ih kako bih ih koristila kao bazu za crtanje po noktima ili nešto slično (ovaj sam koristila kao bazu za transfer foliju), ali dopada mi se i kako mi stoje i bez ikakvih ukrasa. Aplikacija je ista kao i kod drugih Essence lakova - pristojna. Sve su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Hazelnut Cream Pie is one of two Nude glam polishes Essence discontinued last winter and there is not much use for me to write about them in detail. I bought them in order to do some nail art over them (I used this one as base for nail transfer foil), but I like how they fit me on their own. The application was the same as with other Essence polishes - decent. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.




27 comments:

  1. Ja imam neki essence nude, nije iz ove kolekcije, i stvarno je uzasan - 206 slojeva kasnije i dalje se vidi nokat. Ovaj izgleda ok. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakvi su im drugi nudaći. Ovo su bili moji prvi nude lakovi uopšte i nisam znala šta da očekujem, ali sasvim je dobar. I druga dva iz ove linije koja sam uzela pokrivaju sasvi dobro iz dva sloja.

      Delete
  2. It is a pretty color for you, I like the subtle pink hints in it...

    ReplyDelete
  3. Uzela sam ga zimus, prvo mi se nije dopao, ali sada mi je jedan od favorita. Potrosila sam vise od pola bocice, pa sam ga ostavila po strani jer ne moze vise da se nadje. Super ti stoji. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ako budeš htela mogu ti proslediti ovaj moj. Lep je, ali nudaći nisu moj fazon te ću ga se lako odreći.

      Delete
  4. Steta sto su ga povukli, jako mi se svidja boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što je najluđe, nisam videla neki sličan. Essence je tada povukao dva nudaća koja si iste boje, ali različitog šimera.

      Delete
  5. Replies
    1. Ima lepih, samo treba utrefiti pravu nijansu i dobru pokrivnu moć.

      Delete
  6. Replies
    1. Podseća malo na karamelicu, dobro si to videla.

      Delete
  7. Lep nudać, šteta što je povučen.

    ReplyDelete
  8. Nisam ljubitelj nude lakova, to vec svi znaju. Totalno si mi neobicna sa ovom bojom na rukama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I sebi sam bila baš neobična, ali mi se boja zapravo dopala.

      Delete
  9. Very nice nude! I like how it pairs up with your skintone. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  10. Skroz je simpa, a i super ti ide uz boju kože! Nikad ne bih rekla da je ovako lep kad se nalakira.

    ReplyDelete
  11. Lepa nijansa, Fino se uklapa uz tvoju boju koze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Pazila sam da biram prema tonu, ali ne znaš da li si potrefio dok ne probaš.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...