18 June 2013

Don Juan One Coat OC230


Desilo se nezamislivo - svojevoljno sam namazala najneutralniji mogući lak za nokte bez namere da ga ukrasim nekim crtežom, nalepnicom, pečatom... Od momenta kada sam videla da mi se u nagradnom paketiću nalaze oba Don Juan laka boje kože znala sam koji je za mene i oduševljena sam kako mi stoji jer ne čini da mi ruke deluju ni voštano ni upaljeno. Reč je o kremastom laku boje kože koji veoma blago vuče na ružičastu. Konzistencija mu je nešto lošija nego kod drugih One Coat lakova i ostajala su mi neobojena mesta. S druge strane, jedan sloj mi je sasvim pokrio izrasli deo, što znači da je pigmentisanost odlična. Suši se veoma brzo i, poput drugih One Coat lakova ima veoma visok sjaj.


The unthinkable happened - I willingly wore the most neutral polish without any intention to decorate it with some nail art, sticker, stamping... From the moment I realized I received both nude One Coat polishes I knew which one was made for me and I'm thrilled with how it fits me because it doesn't make my hands look neither waxy nor inflamed. This is a creamy nude that leans toward pink ever so slightly. The formula is somewhat thinner than the other One Coat polishes and I have some bald patches. On the other hand, it is highly pigmented and one coat completely covered my visible nail line. It dries fast and like other One coat polishes has very high gloss.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam po jedan sloj laka, na druge dve po dva sloja laka. Nemam nadlak.


Photos were taken in daylight. I have one coat of polish in the first two photos and two coats of polish in the other two pics. I have no top coat.


38 comments:

  1. Sjajan je, tacno kako ja volim. Trebala bi cesce da nosis ovakve boje :).

    ReplyDelete
  2. Znaci, da ocekujemo zahladjenje ovih dana? :D

    Lep je lak, bas ti fino ide uz ten.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prijalo bi mi zahlađenje, ali ovo je sličica od pre nekoliko endelja.

      Delete
  3. E pa baš je lep ovaj lak, nije mi tako delovao u bočici! I super ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. I almost fainted LOL - that's a color I wouldn't willingly try on either - but it does look good on you, and one coat only in this shade is amazing...

    ReplyDelete
  5. That's a beautiful nude color on you! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  6. Mnogo je lepa boja i super ti stoji. Inače volim nude lakove ali ih ne mažem često :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja nisam mirisala nudaće, ali ovaj mi se mnogo sviđa.

      Delete
  7. Predivno ti stoji :) Boja me podseca na boju pudera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja se toliko ne razumem u svetlije nijanse da ti mogu samo verovati an reč.

      Delete
  8. prva rečenica je genijalna :) mene podseća na belu kafu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene, i mene! Onako malo jacu :D

      Delete
  9. Ti i nude, totalno neocekivano i neobicno :) Ja ne volim nude lakove nikako, jer se sa njima osecam kao golih noktiju ili ako se potrefi cudna nijansa - da nemam nokte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se plašila tog izgleda, ali ovaj lak mi se baš mnogo dopada.

      Delete
  10. Ja sam nude lakove nosila samo kad sam mazala frenc. Ovako su mi previse neutralni. Zaista ti odlicno ide uz ten a posebno mi se dopada na poslednjoj slici. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Veruj mi da sam uživala dok sam ga nosila.

      Delete
  11. Pomalo neobična nijansa i nije previše svetla. I meni je najlepši na poslednjoj fotografiji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste neobična nijansa i mnogo mi se dopada.

      Delete
  12. Nekako je pomalo breskvast ili je to do osvetljenja? Dobro ti stoji, ni ja obicno nisam za nude varijante ali super je kad nadjes neku koja ti legne.

    ReplyDelete
  13. Uzela sam ga danas i mogu da ti kazem da je uzivo mnogo mnogo lepsi, i odusevljena sam pokrivnom moci kao i brzinom susenja. Bas je puder boja. Svakoj ljubiteljki nudaca bih ovo preporucila, stvarno sam opet dobila vise nego sto sam ocekivala!

    Jos uvek jurcam onu lavandu (255), ali moram da imam i njihov crno-crveni komplet ;)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ne moraš da govoriš kakav je uživo jer sam ga zadržala. Baš me je oduševio.
      Zašto ne zamoliš u Kristabell da ti naruče one koje želiš?

      Delete
  14. Predivan je zaista! <3

    Tako cu verovatno na kraju uraditi, ako ne naletim u blizini na njih, ali ne zurim pa zato nisam ni pitala, vise nema mesta ni za iglu u kutiji sa lakovima :/

    Vreme je za generalno spremanje, sta da ti kazem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saosećam sa tobom. Meni ponestaje kutija za lakove i mesta gde mogu da držim kutije.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...