29 May 2013

L'Oreal Color Riche 916 Confettis



Do sada sam izbegavala L'Oreal Color Riche lakove jer mislim da su preskupi, posebno kada se uzme u obzir količina proizvoda, a ni boje mi nisu previše zanimljive. Kada su se pre nekoliko meseci pojavili različiti toperi u njihovoj ponudi, bila sam sprema na da uzmem Confettis, ali sam ipak odlučila da uzmem Jolly Jewels 123. Na svu sreću, dok sam bila u Nizozemskoj, u Kruidvat drogerijama je bila akcija na lakove - dva po ceni jednog tako da sam uzela konfete i matirajući nadlak. Kod nas koštaju 500 dinara, bočice su od 5 ml i imaju široku, pljosnatu, zaobljenu četkicu.



I've been avoiding L'Oreal Color Riche polishes because I find them too expensive, especially when you consider the amount of product, and the colours aren't that interesting to me. When toppers hit our stores several months ago I was ready to buy Confettis, but I opted for Jolly Jewels 123 instead. Fortunately, while I was in the Netherlands there was special offer in Kruidvat drugstores - two nail polishes for the price of one, so I got this one and matte top coat. They cost about 6 €, come in 5 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.



Confettis toper mi se dopada više od Jolly Jewels 123. Šljokice su u dve različite veličine i šimer je diskretniji. Ne sviđa mi se što su "klizavije" i teže ih je ravnomerno rasporediti po noktu. Ne znam koliko se brzo suši jer sam ga maltene odmah prekrila slojem Seche Vite. Površina je i tada bila neravna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam po jedan sloj Confettis i Seche Vite preko Essence Get Arty.



I prefer Confettis topper to Jolly Jewels 123. Here glitter comes in two sizes and the shimmer is far less visible. What I didn't like is that the glitter is more difficult to spread evenly over nails. I can't say how fast this topper dries because I almost immediately covered with with a coat of Seche Vite. The surface was bumpy even after that. Photos were taken in daylight. I have Confettis and Seche Vite (one coat each) over Essence Get Arty.

1 sloj - 1 sloj - 2 sloja - 2 sloja
1 coat - 1 coat - 2 coats - 2 coats

Na gornjoj slici se jasno vidi razlika između Confettis i  Jolly Jewels 123.

The difference between Confettis and Jolly Jewels 123 is clearly visible in the above photo.


42 comments:

  1. Loreal mi je definitivno ljepsi! Siva je odlicna podloga za ovaj lak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću da vidim kako stoji preko drugih boja.

      Delete
  2. Thanks for the comparison! I've seen Confettis in store and contemplated buying it, but haven't yet. After seeing this post, I don't think it's for me. I agree with you on the price being too high for just a little bit of polish!

    Did you enjoy your stay in the Netherlands? What part did you visit? I live in the south of the Netherlands, a long drive away from the capital. But then again, Holland isn't THAT big, right?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I loved the Netherlands. You Dutch are so pleasant and kind people. I was staying in Utrecht, but I visited Amsterdam several times and the Hague once. I had hoped to see the Strandbeest, but I was too early. I did manage to see so many other interesting things, but that was only a fraction of what I wanted to see while I was there.

      Delete
  3. The different sizes is great in a glitter - it's pretty :)
    PS Will get back to you by email soon ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like when there are different sizes too.

      Delete
  4. Prelepo Cajkic! Podseca me na Gray scale varijantu It's a trap-eze-a! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Bebi. U bezbojnoj je bazi, inače bi zaista bio grey scale trapez.

      Delete
  5. I meni se L'Oreal toper vise svidja od JJ, one srebrne sljokice su malo previse.. Nadam se da cemo ga vidjati jos preko nekih boja.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da. Žuta i narandžasta mi prve padaju na pamet.

      Delete
  6. Odličan je ovaj Lorealov, jedan od najboljih toppera u poslednje vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, mada mislim da će ga Seforin nadmašiti.

      Delete
  7. Odlična ti je ova baza, baš si uklopila! GR su brdo lakova uništili jer su dodavali sitni šimer, tačno se vidi na poslednjom fotki. Bolji je Lorealov

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negde taj šimer izgleda dobro. Ovde izgleda baš pogrešno.

      Delete
  8. još jedan glas za loreal, kog jj mi smeta onaj beli šimer. siva je pun pogodak kao bazna boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada moja "vesela" kombinacija :D

      Delete
  9. Morala sam na kraju i ja da ga kupim i to u LIliju za 499 din. :P U DM-u nisam uspela da ga nadjem na snizenju a i uplasila sam se da ce se rasprodati. Mnogo je lepsi od ovog GR. Odlicna je ova kombinacija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko je dobar da sam jedva uspela da ulovim bočicu. Znaš li da sam se lomila da li da ga uzmem kada je bila šok cena za lakove i karmine? Smešno mi je što za ovaj nisam bila spremna da platim punu cenu, a za onaj Seforin nisam ni trepnula.

      Delete
  10. Mnogo bolji loreal!

    ReplyDelete
  11. Definitivno je lepši od GR. Predivno izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivno izgleda, samo mi se čini da se baš brzo troši.

      Delete
  12. E, pa meni je lepši GR! :) Iz 2 razloga: ima šljokice, a i jeftiniji je. Nisam oduševljena L'oreal lakovima, imam neki beli sedefasti koji neće da se osuši čitavu večnost. A skupi su.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da su skupi, jesu. Dva najstarija laka u mojoj kolekciji su upravo dva L'Oreal i obožavam ih.

      Delete
  13. Imam ga i ja, super je :) Do 02. juna je na snizenju u Dm-u, oko 370 dinara je. Prelepo ti stoji, super podloga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo me mami da uzmem još jednu bočicu :D

      Delete
  14. Prosto ne mogu da smislim koji mi je lepsi. GR zbog shimmera, ili Loreal zbog ovih manjih sljokica :)

    ReplyDelete
  15. Čekala sam da stigne Jolly Jewels i na kraju odabrala L'oreal jer izgleda prefinjenije. Dopada mi se što su sitnije šljokice diskretne a krupnije u dve veličine.
    Takođe sam imala probelma da ih rasporedim ravnomerno po noktu.
    Začas se osuši, ali volim da pređem nadlakom preko njega zbog glatkoće i sjaja. Dovoljan mi je jedan sloj da ne zakačinjem, jer ga ne pojede kao JJ.
    Mislila sam da će skidanje ići mnogo lakše nego sa JJ, ali nije tako, šljokice su dosta krute.
    Malo ga ima za tu cenu i zato štedim, još ga nisam lepo isprobala. Stavim šljokice samo na jedan nokat i već se malo vidi da je trošen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U svemu se slažemo sem oko skidanja jer ja koristim foliju uvek i obično je ostavim podugo, tako da nikada nemam problema sa skidanjem šljokica.

      Delete
  16. Suvenir iz Holandije - lak za nokte :) Jeste lepsi L'Oreal od GR, dobro ide preko sivog. Nekim cudom jos nisam dosla u iskusenje da isprobam neki od glitera ovog tipa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tebe doživljavam suviše odraslom za takve zezalice.

      Delete
  17. Meni su oba podjednako dobra,svaki na svoj nacin :D

    ReplyDelete
  18. Po meni isto Loreal je bolji. U stvari ne dopadaju mi se GR JJ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da li si imala neko loše iskustvo sa JJ lakovima? Vidim da se ljudi uglavnom žale da brzo počnu da im se ljušte, ali ja lak menjam na dva dana pa nemam takvih problema.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...