06 April 2013

21. sajam kozmetike Dodir Pariza


Poseta 21. sajmu kozmetike je bila uspešna i brza. Desetak minuta pre otvaranja je već bila gužva pred vratima sajma. Brzo sam obišla štandove koje sam planirala (potrošila sav novac koji sam ponela) i onda sam natenane razgledala čega ima od stvari za prirodne nokte. Orly lakovi su na rasprodaji i koštaju 500 dinara. Magnetic je imao nekoliko setova lakova u ponudi, a svaki lak košta 490 dinara. Akzent lakovi su 390 dinara. Alessandro je predstavio Striplac, Heavy Metal i Thermo Twist lakove. Nadala sam se da ću na štandu Nail System Prima moći da vidim nove lakove koje su uradili u saradnji sa Zoranom, ali čeljade koje sam uspela da upitam (drugi zaposleni na štandu su bili veoma nezainteresovani za mušterije) nije imalo pojma o čemu govorim. Bilo je dosta gelova, opreme za izlivanje i nadogradnju noktiju, kao i dosta ukrasa za nokte, ali to sam sve zaobišla.

prekopavanje po korpicama

Pošto sam imala spisak i razrađenu strategiju, prvo sam odjurila do OPI štanda kako bih videla čega ima u korpici sa lakovima na sniženju. Avaj, pred korpicom je bila gužva, ali na prvi pogled mi se učinilo da ionako nema ničeg za mene. Jedino što sam uspela da spazim su Meep-Meep-Meep, Black Shatter, Your Royal Shine-ness i Grape...Set...Match. Bio je i neki DS, ali nisam zapazila koji i nekoliko različitih šljokičavih lakova. Lakovi u korpici su po 500 dinara, tako da se isplati pogledati čega sve ima. Ja sam uzela Bond... James Bond jer je koštao neverovatnih 1000 dinara umesto 2400, što mu je standardna cena. Imaju i Morning, Moneypenny po istoj ceni. Is That Silva? nisu imali uopšte. Više o ponudi na OPI štandu možete pročitati kod Prasli (ona je uspela iz korpice da izbunari svašta).

Jessica lakovi na Aluna štandu

Sledeća stanica - Aluna (Jessica lakovi). Aluna sada ima i predstavništvo u Beogradu, u Yu Biznis Centru (Bulevar Mihajla Pupina 10 v, lokali 14 i 24). Od tri Jessica laka sa liste želja uspela sam da nađem samo Casablanca. Moram pohvaliti brzinu kojom predstavnici Alune odgovaraju na e-mailove. Alunina internet prezentacija se nalazi na adresi www.aluna-ultrabeauty.com.

on će vam sve objasniti o Zoya lakovima, kao i o drugim proizvodima

Spuštam se niz stepenice i idem ka štandu Ultra Sun. Stigli su Zoya lakovi i na sajmu su veoma povoljni - 560 umesto 800 dinara. Bacila sam samo letimičan pogled na ostale lakove jer sam znala šta tražim, a imali su više od pet velikih stalaka punih lakova. Uzela sam Valerie. Ostale ću kada budu stigle Ornate i Pixie Dust kolekcije. O Zoya lakovima se možete informisati na zvaničnoj Facebook stranici Zoya Nail Polish Srbija. Promoteri na ovom štandu su bili veoma simpatični, spremni na šalu i slikanje.

i ona će vam pomoći da nađete šta tražite

Sledi poseta štandu Nail Line i kupovina OPI Black Cherry Chutney i Essie Angora Cardi. Loša vest je da je Nail Lineu istekao ugovor sa kompanijom Essie te neće nabavljati više njihove proizvode i da nećemo moći da nabavimo više salonsku verziju ovih lakova. Dobra vest je da će prodavati ono što imaju po starim cenama.

redovi i redovi China Glaze lakova

Spuštam se do ogromnog prostora koji zauzima Alexandar cosmetics. Lakove ne smem da gledam i idem samo po rozetne. Uzimam mnogo rozetni pošto onih koje ja koristim nije bilo u prodaji nekoliko meseci. Na kasi dobijam China Glaze torbu iako nisam uzela ništa od njihovih proizvoda. Silne kese koje sam držala u rukama su počele da mi smetaju i ljubazna kasirka mi je dala torbu da mi olakša nošenje svih tih stvari. Alexandar cosmetics nema popuste, ali vredi posetiti ih pošto za sajam donose svoj ceo asortiman.


Tokom razgledanja put me dovodi do štanda Harmony Crystal. Saznajem da oni ne drže samo materijal za izlivanje i nadogradnju noktiju već da imaju i neke proizvode za negu prirodnih noktiju. Vidim da imaju dva seta od po tri magneta sa držačem, poput Alessandro magneta. Uzela sam jedan set. Videćemo kako će me služiti.

ulov


39 comments:

  1. Jao što volim što smo se srele! Priznaj samo ludak može onako da te pozdravi :D
    Super ulovi! Meni je žao što nije bilo srebrnog magneta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali gde mi glas prepoznade? :D
      I meni je drago što smo se videle :*

      Delete
    2. E :)
      Možda srebrnog bude na idućem sajmu. Valjda ga nisu rasprodali.

      Delete
  2. Super post o sajmu,uspela si da mi docaras delic atmosfere :)

    ReplyDelete
  3. Divno! Koliko China Glaze lakova, zavrte mi se u glavi od gledanja fotke, kako li bilo uživo :))) Ostale su mi oči na ovim veštačkim trepavicama (::uzdah::)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trepavicama nisam smela da priđem. Pola novca bih potrošila na njih.

      Delete
  4. Kakve divne slike! Ja cu ovog puta preskociti Sajam jer bih eventualno kupila neku Zoju koju imam i mnogo blize od sajma. ;) Koliko su Jessica lakovi? Nije mi ni Aluna daleko. :D Lepo si se ponovila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam se pitala da li ćemo se sresti. Jessica je 1000 dinara.

      Delete
    2. E sad mi je bas krivo. :( Udesicemo mi vec neki susret. ;) Boga mi Dzesika nije bas pristupacna. :/

      Delete
    3. Nije jeftina, ali ja sam sa predstavnikom razmenila nekoliko e-mailova i malo smo pričale na štandu (dobila sam i popust), tako da mi je ugođaj bio prilično prijatan.

      Delete
  5. Zoya ti je bas lep :D Ja bas htela da pitam kakvi su ti Zoranini lakovi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ih videla. Ako su bili izloženi, nisu bili posebno obeleženi.

      Delete
  6. OHMG that must be like going to heaven - alive - I wish I could try something like this one day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is our semiannual cosmetics fair. I wish there were more brands, but it could be worse.

      Delete
  7. wauw great to see all those polishes

    ReplyDelete
  8. Odličan izveštaj, definitivno se isplati doći odmah ujutro, ja sam bila popodne i dosta toga je bilo razgrabljeno, a gužva ogromna.

    ReplyDelete
  9. E ovo je izvestaj! Osecam se kao da sam bila. :D
    Super je sto je Zoya spustila cene za sajam.. A steta za Essie.. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste šteta za Essie, a Zoya me je baš obradovala, mada nisu još uvezli dve kolekcije iz kojih bi uzela sigurno dva, a možda i više lakova.

      Delete
  10. odličaodličan i koristan izveštaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda će tebe zanimati da Zoya Remover+ košta 450 dinara.

      Delete
  11. Super si prenela deo atmosfere. Ja idem sutra ali nisam isplanirala šta ću da kupim, možda se i vratim praznih ruku jer kad počnem da biram na kraju se iznerviram pa odustanem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sigurno ćeš naći nešto. Zaista ima svačega, mada dekorative najmanje. Tu ćeš imati najmanje problema oko izbora :D

      Delete
  12. divan ulov :)
    i da ponovim-iz posta u post sve mi je teze jer nisam isla na sajam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledaj to s vedrije strane - izbegla si gužvu i vrištave klinke :D

      Delete
  13. :OOOOOOOOOOOO

    Kukuuuu, pa kod nas ima Zoya lakova? :O

    Boze Boze kako sam neobavestena :/

    Moram da nabavim Eriku, na spisku mi je predugo... Ne znam samo da li je jos uvek ima ili je to bila neka LE :'(

    Super post kao i uvek, Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih, ima. Stigle su u petak. Iz Ultra Suna odgovaraju na e-mailove pa možeš da se raspitaš bilo tako bilo telefonom da li imaju Eriku.

      Delete
  14. Ahhhh divan post! Opet cu 15 dana da bloujem sto nisam isla....
    Da nisi ti napisala, ne bih ni znala da je OPI na popustu i da ima jos slicnih snizenja.. Najgore sto sam bila pre par godina i nista od toga nisam videla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj mnogo žaliti. Znaš onu izreku "U Solunu dinar somun". Tebi je NL blizu, tako da možeš da dođeš do povoljnih OPIja, a možda ti se ništa iz korpice na sajmu ne bi svidelo. Ovog puta je zaista jedino vredelo otići zbog Zoja jer su one bile na 30% popusta, ali bože zdravlja biće i na sledećem sajmu tako povoljne.

      Delete
    2. Vredelo je otici zbog promotivne cene Zoya lakova. Sve ostalo sam kupila po redovnim cenama uvoznika. Karta je kostala 350 dinara, vise nego postarina kad se narucuje. Ali na Zoyama imam zaradu. Ja gledam samo kroz to, jer inace ne volim sajmove zbog guzve i vrucine.

      Delete
  15. Sjajan izvestaj sa sajma, super fotke! Ja nisam nikako stigla da odem, sto je s jedne strane i dobro, prvenstveno za moj novcanik. Tesim se da ionako to sve moze da se nadje i van sajma. Steta za Essie i Nail Line, ne toliko zbog cene lakova nego sto je salonska paleta boja neuporedivo veca.
    Elem, bas si lepo pazarila, super za Zoyu, odlicno je sto su dali popust a ocekujem i poredjenje Kazablanke i Unripened :)
    valjda je to sve... ah, da, gde si bas ovog lika nasla da uslikas, on mi je uvek bio najiritantniji od celog osoblja u Ultra sun-u ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam danas slikala poređenje, mada mislim da već znaš presudu (dovoljno su isti :D )
      Nikada nisam bila u USu pa pojma nemam ko su ljudi, a lik je bio baš veseo i druželjubiv pa sam ga slikala. Pošto su me pre toga na Priminom štandu izignorisali, to je bilo veoma prijatno osveženje.

      Delete
  16. U OPI korpici je bio jos siromasniji izbor nego prosle godine, nisam imala sta da izaberem kad sam vec uzela prosli put ono sto bih uzela i sad, Grape..Set...Match i Your Royal Shine-ness. Vredelo je kupiti neki iz Designer serije (srebrni cep), ako se ne varam, bili su duplo jeftiniji u odnosu na redovnu cenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maltene nisam korpicu ni pogledala. Prasli je to učinila za mene i usaglasile smo se da nema ničega po mom ukusu. DSove vredi loviti, ali ovaj nije bio po mom ukusu.

      Delete
    2. Po snizenoj ceni su bili svi DSovi, ne samo onaj iz korpice.

      Delete
    3. To već nisam znala. Jedva sam obratila pažnju na OPI štand, uzela sam Bondića i otperjala dalje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...