23 March 2013

Splatter


Splatter ili prskani manikir je tema za ovu nedelju. Ovo je tehnika koju sam dugo želela da isprobam, ali se nisam usuđivala jer sam se plašila nereda. Ispostavilo se da sam se plašila bez razloga jer nisam prskala mnogo oko šaka, mada su mi cele šake bile umazane bojom. Prvo sam mislila da ću moći da izbegnem slamčicu i uzela sam lepezastu četkicu, razredila acetonom lakove i krenula da prskam. Rezultat je bio gomila kapljica koje se razlivaju i prekrivaju cele nokte. Posle sam prešla na slamčicu i nerazređen lak i, mada krajnji proizvod nije savršen, ispao je mnogo bolje nego što sam očekivala.<



Splatter mani is the theme for this week. This is a technique I've wanted to try for a long time now, but was afraid I'd make a mess. My fear was unjustified because I didn't make much mess around my hands, but my hands were covered in paint. At first I thought I could avoid using straw and I took my fan brush, diluted the polish with pure acetone and started to sprinkle the polish. The result was nail polish droplets that spread all over my nails. I took it off and started anew with undiluted polish and plastic straw and, although the end result isn't perfect, it turned out far better than I expected.


Imala sam u glavi viziju mešavine Dekstera i Džeksona Poloka. Rezultat je više Dekster, manje Polok, ali nisam nezadovoljna. Koristila sam Don Juan 101 kao bazu i Golden Rose 262 i Golden Rose 287 za prskanje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prvoj slci nemam nadlak, na preostalima ga imam. Poslednja slika pokazuje moju desnu ruku, koju nemam običaj da prikazujem sem kada radim neki poseban zadatak jer ja nail art ne radim samo za slikanje već ga nosim na obe ruke barem jedan ceo dan.


What I had in mind was Dexter meets Jackson Pollock kind of nail art. The final result is more Dexter, less Pollock, but I'm not unhappy with it. I used Don Juan 101 for base and Golden Rose 262 and Golden Rose 287 for splatter. Photos were taken in daylight. I don't have top coat in the first photo, and I have it in the other pics. The last photo is of my right hand, which I only show when I do nail art because I don't do nail art only on my swatching hand and for taking photos but I do full mani and I wear it for at least a day.


33 comments:

  1. Mene ovo podseca na jednu reklamu na Fox-u(valjda) za neku seriju o ubistvima. :)

    ReplyDelete
  2. Totalno Dexter :D
    volim što si uvek dosledna svom stilu!

    ReplyDelete
  3. baš si me oduševila. ideja fantastična, a i realizacija!

    ReplyDelete
  4. Kao ispucali kapilari u mom oku :D Baš mi se sviđa, nekako je dopadljivo scary :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nadam se da će ti se ti popucali kapilari brzo povući.

      Delete
    2. I ja, da mogu da snimim video konačno :* Baš me smara i peče :(

      Delete
    3. Verujem. Imala sam taj problem pre nekoliko godina i znam kako je neugodno.

      Delete
  5. Fenomenalno ti je ispalo! Mnogo mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  6. Sad si me podsetila da moram jednom da sednem i da pogledam Dextera! :D
    Odlicno ti je ispalo! Tvoja kombinacija mi se najvise dopada.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Ja odgledah četiri sezone, a posle sam odustala.

      Delete
  7. Odlično ti je ispalo!
    I ja uvijek radim nail art na obe ruke, ali desnu mi je nezgodno uslikati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš kako mi je pod čudnim uglom desna ruka? Ne znam kako sam je uslikala :D

      Delete
  8. Krvavi splatter! Prelepo i skroz u tvoj fazonu!

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se rezultat! Izbor boja takodje. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Gde si ti? Nema te već dugo.

      Delete
    2. Nema, nema. :/ Ne mogu nokte nikako u red da dovedem. Non stop pucaju i listaju se. A i cim su mi jedan vikend okej ja nemam vremena i sve tako u krug. :[ Eeeh. Nadam se da ce biti bolje cim zavrsim skolu i da cu se vratiti. :]

      Delete
    3. Hajde, hajde. Nedostaješ nam.

      Delete
  10. nije mi bas najjasnije kako si uspela, ali super mi izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ovaj video pokazuje tehniku http://youtu.be/8JbCDKKeWXw

      Delete
  11. Skroz su u "Dexter" fazonu. Usput, mislim da je to jedna od rijetkih takvih serija koje nisam mogla da gledam. :)

    ReplyDelete
  12. Volim splatter ali samo jedan put sam pravila.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...