17 February 2013

Twee & Honey Hipster Zombie


Za indie marku Twee & Honey nisam čula dok se nisam prijavila za učešće u nagradnoj igri na blogu kod Naked Without Polish. Kao jedna od srećnih dobitnica nagrade imam zadovoljstvo da isprobam dva njihova laka - linearni srebrni prizmatični Nirvana of Inebriation i pastelno zeleni Hipster Zombie. Dopada mi se što je svaka bočica ručno označena, na nalepnici na dnu piše broj i ime laka kao i mesec i godina proizvodnje. Twee & Honey lakovi se trenutno ne mogu nabaviti van SAD i Kanade.


The first time I heard about Twee & Honey indie brand was when I entered Naked Without Polish's giveaway. Being one of the winners, I have the pleasure to try two of their polishes - silver linear prismatic Nirvana of Inebriation and pastel green Hipster Zombie. I like the label at the bottom of the polish that gives you the name and number of that polish and production month and year.


Na sajtu je Hipster Zombie predstavljen kao hibrid žele i krem finiša, hladne mint zelene boje koji se nanosi glatko i neproziran je iz dva sloja. Na žalost, kod mog primerka nanošenje nije glatko već se u laku upadljivo vide tragovi četkice, a neprozirnost sam postigla tek sa tri sloja laka, mada i dalje imam nekoliko ćelavih mesta. Boja nije neka koju bih sama izabrala, ali svakako je zanimljiva. Mislim da je pravi naziv za nju seafoam green. Ne mogu ništa reći o brzini sušenja jer sam posle tri sloja laka maltene odmah nanela sloj Seche Vite kako bih ubrzala sušenje i mogla da se posvetim dnevnim obavezama (slike su bez nadlaka).


On the website, Hipster Zombie is described as a cool minty creme/jelly hybrid that goes on smooth, not chalky, and it's opaque in 2 coats. Unfortunately, the one I received went on streaky and I gained opacity in three coats, but still with some bald patches. The colour is seafoam green - not the colour I'd pick for myself, but it is certainly interesting. I can't say anything about drying time because I applied a coat of Seche Vite almost immediately in order to go on with my daily duties (I did take pics without top coat).


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak. Na poslednje dve slike imam i sloj China Glaze Scattered & Tattered i dva sloja Seche Vite.



Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat. I have a coat of China Glaze Scattered & Tattered and two coats of Seche Vite in the last two photos.


24 comments:

  1. Ah da, secam ga se iz posta o China Glaze Scattered & Tattered... I dalje lepa boja i i dalje lep TC.

    ReplyDelete
  2. Bas je lep mintic ;) Lepsi mi je bez CG topera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je bio nešto čudan na mojim noktima, nisam sigurna da li mi se sviđa ili ne, ali sa šljokama me je potpuno oduševio.

      Delete
  3. Jao boja je fenomenalna!!! Lep je i solo ali i sa toperom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Zbog ovakve boje sam zagledala pomno tvoje noktiće na okupljanju.

      Delete
  4. Baš je lijepa boja. I meni se više sviđa bez šljokica, ali su i šljoke same po sebi divne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Izgleda da se ljudima generalno dopada.

      Delete
  5. ime mu je fantazija :D a odlično ide cg topper uz njega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ime je potpuno šašavo i drago mi je što se i tebi sviđa.

      Delete
  6. That's a really lovely color - and the glitter combo works perfectly on it!

    ReplyDelete
  7. lepe su mi obe varijante :) skroz osvezavaju ovaj tmuran dan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je bila namera. Drago mi je što sam uspela :D

      Delete
  8. Kako je divan taj China Glaze :O *.*

    ReplyDelete
  9. Odlicna mint boja! Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
  10. Lepa mu je boja, ja bas volim ovakve zelene, malo cudno ime ali to je ionako nebitno. Steta za formulu, inace su pastelne boje malo zeznute za mazanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam sazanala na teži način - ovo je jedini pastelni lak koji imam :D

      Delete
  11. Meni ta nijansa mint/zelene nije bas omiljena, ali mi je kombinacija skroz zanimljiva.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milo mi je. Meni se mint ne sviđa na meni, ali kombinacija je sasvim prijatna pa sam je rado nosila.

      Delete
  12. Lepa kombinacija :) Cudno za tebe, ali uopste nije lose ispalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Drago mi je što je naišla na tako pozitivne reakcija. To mi mnogo znači.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...